سقوط قیمت بیت کوین به زیر 6800 دلار و تلاش برای حفظ حرکت کوتاه مدت در بازار – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

دیروز 4 آوریل، CCN گزارش داد که برای اصلاح قیمت بیت کوین از سطح 6,000 دلار به 7,500 دلار و پس از آن حرکت بالقوه به سمت قیمت 8,000 دلاری، باید بازار بالای 7,000 دلار بسته شود.

با این حال، در طول 24 ساعت گذشته قیمت بیت کوین از 7,300 دلار به 6,594 دلار کاهش یافته و یک اصلاح قیمت 10 درصدی دیگر را ثبت نموده است. در حالی که چندین حجم خرید بالا در صرافی های بزرگ مانند Bitfinex و Bithumb ثبت شده بود، بازار برای حفظ حرکتی که طی 5 روز گذشته از 31 مارس تا 4 آوریل ایجاد کرده بود، تلاش بسیاری کرد.

شاخص قدرت وابسته (RSI)، اندیکاتوری که سرعت و تغییر حرکت قیمت را اندازه گیری می کند، نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته بیت کوین به حد اشباع فروش رسیده است. هم اکنون RSI بیت کوین نزدیک به 34.6 است. RSI کم بیت کوین و اندیکاتور دامنۀ درصد ویلیامز (WPR) آن به وضوح نشان می دهند که بازار بیت کوین در سطح فعلی دچار اشباع فروش شده است.

همانند همیشه، هیچ عامل خاصی در کاهش قیمت ارزهای دیجیتال وجود ندارد. Bitcoin ،Ethereum و سایر ارزهای رمزپایه به سادگی شاهد کاهش تقاضا در بازار بودند و برخی از آنها رکوردهای بزرگی در کاهش قیمت و ضرردهی ثبت کردند. فاکتورهای احتمالی که می تواند علت کاهش قیمت بیت کوین در طی چهار ماه گذشته از دسامبر تا آوریل باشد، فروش حجم بسیار زیادی بیت کوین توسط دو سازمان بزرگ Fortress و Mt.Gox است.

بر اساس تحقیقات Matt Odell و گزارش منتشر شده توسط FT، بیش از 200 میلیون دلار بیت کوین توسط Fortress در سه ماهه اول سال 2018 فروخته شده است. این در حالیست که Mt.Gox نیز معادل 362 میلیون دلار ارز رمزنگاری شده به بازار عرضه نموده است. این دو نهاد بیش از نیم میلیارد دلار بیت کوین را در مدت کوتاهی به بازار ارزهای دیجیتال عرضه کرده اند. اگر Fortress و Mt.Gox بیت کوین های خود را در بازار فرابورس (OTC) می فروختند، این امر می توانست تاثیر فروش گسترده در بازار را به حداقل برساند.

همچنین بخوانید |  با وجود اخبار مثبت در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین به زیر 7,000 دلار سقوط کرد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا