سقوط 1000 دلاری بیت کوین و سایر رمز ارز ها – فناوران امید

جمعه ده خرداد روز پر آشوبی برای بازار ارز های دیجیتال بود. در حالی که همه منتظر بودند بیت کوین مقاومت 9000 تایی را بشکند، این اتفاق رخ نداد و بیت کوین 1000 دلار کاهش قیمت داشت.

آخرین قیمت بیت کوین 8700 دلار بود که در عصر پنج شنبه ثبت شده بود. همه چیز داشت خوب پیش می رفت و بیت کوین روند صعودی خود را تا 9070 نیز طی کرد اما ناگهان بیت کوین با مقاومت شدیدی مواجه شد.

این مقاومت شدید سبب شد بیت کوین سقوط شدیدی را تجربه کند. در حال حاضر بیت کوین با حدود ۵ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۸۲۷۰ دلار معامله می‌شود.

اما این پایان ماجرا نیست. تنها بیت کوین نیست که افت قیمت داشته است. آلت کوین های دیگر نیز با افت قیمت همراه بوده اند. اتریوم 16 درصد کاهش قیمت داشت. قیمت کنونی اتریوم 252 دلار است که نسبت به 24 ساعت گذشته 10.7 درصد کاهش قیمت را شاهد بوده است. سومین ارز که تا قبل از امروز روند صعودی داشت، ریپل نام دارد. کاهش رشد ریپل، قیمت آنرا به 0.4 دلار رسانده است.

کاهش قیمت بیت کوین و سایر ارز ها

در پی کاهش قیمت ها، ارزش بازار نیست به شدت پایین آمد. شب گذشته بیشتر از 25 میلیارد دلار از ارزش بازار کاسته شد تا بیشترین خروج سرمایه اتفاق افتاده طی ۲۴ ساعت را پس از ریزش سهمگین ۳۸ میلیارد دلاری دو هفته قبل ثبت کند.

تمامی این تفاق ها در حالی رخ داد که مایکل اسپنسر از فعالان حوزه ارز های دیجیتال پیش تر بیان کرده بود:

قیمت ارز دیجیتال به طور ناگهانی به ۸ هزار دلار رسید و به همین دلیل من فکر می‌کنم که تا پایان ماه می ۲۰۱۹ به ۱۰ هزار دلار برسد. بیت کوین به این زودی‌ ها با هیجان‌ دیگری روبرو نخواهد شد اما همچنان می‌توان به فرا رسیدن پایان زمستان ارزهای دیجیتال دلخوش و امیدوار بود.

در حالی که پیش بینی های منتقدان، درست از آب در نیامده است، باید منتظر بود که روند باز چگونه پیش می رود؟

همچنین بخوانید |  قیمت بیت کوین قبل از تاریخ مقرر دستکاری شده است

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا