سیستم انتقال پول Payeer : تمام آنچه شما نیاز دارید! – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

هنگامی که تعداد زیادی سیستم پرداخت الکترونیکی مانند اسکریل، پی پال و … وجود دارد، پیدا کردن بهترین سیستم پرداخت که تمامی شرایط لازم را ارائه دهد، سخت می شود. Payeer سیستمی است که به نظر می رسد ویژگی های مورد قبولی به عنوان یک سیستم پرداخت دارد.

پایر (Payeer.com) یک سیستم پرداخت الکترونیکی کاربردی است که بیش از 150 روش پرداخت از جمله بسیاری از سیستم های محلی را پشتیبانی می کند. در این مقاله سعی داریم این سیستم پرداخت قوی را معرفی کنیم، ویژگی های آن را بر شماریم و معایب آن را نیز مطرح کنیم تا شما بتوانید به راحتی سیستم محبوب خود را انتخاب کنید.

Payeer چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

پایر یک سیستم هه کاره است. این بدان معناست که شما می توانید از آن برای مقاصد مختلف از جمله پذیرش پرداخت در فروشگاه های آنلاین تا انتقال پول فوری استفاده کنید. Payeer برای افراد تازه کار و مبتدی و یا برای کاربران پیشرفته، یک راه حل عالی محسوب می شود.

اولین و احتمالا مهمترین مزیت پایر، امکان ارسال پول به شخصی است که حساب Payeer ندارد، می باشد. کافی است ایمیل یا شماره تلفن او را مطابق دسترالعمل خواسته شده، داشته باشید. این امکان پایر برای کسانی که علاقه ای به ثبت نام و افتتاح حساب ندارند، یک سرویس جذاب محسوب می شود.

در Payeer هیچ کنترلی بر روی انتقالات پول شما انجام نمی شود. پایر هیچ کس را کنترل نمی کند که پول را به کجا و چه کسی ارسال می کند. آنها واقعا اهمیتی نمی دهند که شما از چه فروشگاهی با استفاده از کیف پول پایر خود خرید می کنید. بنابراین ریسک بسته شدن اکانت به طور ناگهانی بسیار اندک است. پایر بسیار مناسب کسانی است که در برنامه های مختلف ترید شرکت می کنند.

اگر صاحب وبسایتی هستید که کالا یا خدماتی می فروشید، می توانید به راحتی یک ماژول Payeer به صفحه وب سایت خود بیفزایید و پرداخت ها بدین ترتیب به صورت خودکار انجام شود. پایر API های ساده و یکپارچه ای ارائه می دهد که به هیچ دانش عمیقی نیاز ندارد. کافی است دستورالعمل ها را رعایت کنید.

پایر پرداخت ها را فورا انجام می دهد و شما می توانید با کمیسیون بسیار پایین و بدون هیچ گونه تاخیر پول را از یک کیف پول الکترونیکی به دیگری منتقل کنید.

کاربران Payeer همچنین می توانند یک کارت پلاستیکی مشابه مسترکارت سفارش دهند. این کارت فقط 9 دلار هزینه دارد و به مدت سه سال معتبر است. این کارت به شما کمک می کند تا بتوانید از دستگاه های خودپرداز سراسر جهان پول برداشت کنید و یا در فروشگاه های غیر آنلاین خرید کنید. پایر گزینه مناسبی برای کسانی است که درآمد انلاین و دلاری دارند و از مشتریان خارجی پول دریافت می کنند.

همچنین بخوانید |  آموزش طریقه انتقال پول از ایران به کویت به صورت حواله دینار و برعکس

برای دریافت کارت فیزیکی پایر نیاز به احراز هویت نیست و هیچ محدودیتی برای خرید های آنلاین وجود ندارد اما برای دستگاه های ATM، محدودیت برداشت تا سقف 400 دلار وجود دارد که در صورت وریفای حساب این سقف برداشته می شود.

سه نوع کارت پلاستیکی پایر وجود دارد:

  • سفید
  • سیاه
  • بیزینس

مهم ترین دلیل عدم استفاده مردم از ابزارهای پرداختی مانند کارت های پایر، جلوگیری از پرداخت مالیات است. جدا از اینکه این تفکر درست است یا خیر، Payeer در نسخه های قبلی وبسایت خود اعلام کرده است که دارندگان کارت پایر نیازبه پرداخت مالیات ندارند.

کسانی که به طور فعال در برنامه های رفرال شرکت می کنند، شانس خوبی برای کسب درآمد با Payeer دارند. توصیه می کنیم شرایط برنامه رفرال را که در وبسایت این شرکت قرار داده شده است، مطالعه فرمایید. برنامه شش مرحله ای پایر، به شما این امکان را می دهد با معرفی افراد جدید به سیستم پایر، شما درآمد داشته باشید.

امنیت پایر بسیار بالاست. هکر های زیادی سعی کرده اد که داده های کاربران را سرقت کنند اما هرگز موفق نشده اند. به نظر می رسد Payeer سرمایه گذاری زیادی در زمینه امنیت می کند و بسیار سخاوتمندانه در زمینه به کار گیری بهترین متخصصان عمل می کند.

نحوه استفاده از پایر

اگر تا اینجا با ما همراه بوده باشید، مطمئنا انتظار دارید که ثبت نام در payeer سریع و آسان باشد. درست حدس زدید! در افتتاح حساب پایر خبری از فرم های طولانی و جزییات شخصی زیاد نیست. همه چیز آنقدر ساده است که حتی لازم نیست بر روی لینک ارسال شده به ایمیلتان، کلیک کنید!

حساب پایر

تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی “Create Account” کلیک کنید. ایمیل و کپچا را وارد کنید و فقط ده ثانیه صرف کنید تا یک حساب کاربری در یکی از بزرگترین خدمات پرداخت جهانی ایجاد کنید.

پس از تکمیل ثبت نام؛ اطلاعات ورود به سیستم از جمله نام کاربری، رمز عبور را برای استفاده های بعدی ذخیره کنید. به همین سادگی کیف پول پایر ایجاد می شود. شما می توانید موجوی حساب پایر خود را با استفاده از مسترکارت یا ویزاکارت، از طریق ارز های دیجیتال مانند بیت کوین و … شارژ کنید.

برای برداشت وجه نیز از روش های متنوع انتقال استفاده نمایید. انتقال Payeer همیشه سریعا انجام می شود مگر اینکه سیستم بانکی که پول به آن حساب واریز می شود، دارای تاخیر هایی باشد که در آن صورت ممکن است حداکثر سه روز کاری طول بکشد.

کارمزد تراکنش ها در پایر چه قدر است؟

کارمزد تراکنش های دلاری و یورویی پایر یکسان است و شرح کامل کارمزد ها در سایت موجود است اما برای مشاهده آنها باید در سایت وارد شوید.

همچنین بخوانید |  آموزش طریقه انتقال پول از ایران به افغانستان و برعکس

برای انتقال دادن پول از حساب شما به حساب دیگران 0.95% کارمزد دریافت می شود و مبالغ دریافتی به حساب شما، شامل کارمزد نمی شود.

تبدیل ارز های به یکدیگر با دو درصد کارمزد همراه است. کارمزد واریز به حساب Payeer از باقی بیشتر است و حدود 3 تا 5 درصد است که وابسته به نوع متد واریز متفاوت است.

حساب پایر را چگونه می توان شارژ کرد؟

برای شارژ حساب payeer متد های مختلفی وجود دارد. امکان شارژ کیف پول دلاری/یورویی/روبل از طریق روش های زیر ممکن است :

  • ویزاکارت
  • مسترکارت
  • کش
  • Maestro
  • Advcash
  • بیت کوین
  • یاندکس مانی
  • QIWI
  • لایت کوین
شارژ حساب پایر

اگر قصد افزایش موجودی کیف پول ارز دیجیتال خود (مانند بیت کوین) را داشته باشید، در بخش “Your Bitcoin-adress” آدرس کیف پول بیت کوینی شما در پایر به شما نشان داده می شود. می توانید آنرا در بخش مربوطه کپی کنید و موجودی کیف پول خود را افزایش دهید.

شارژ کیف پول بیت کوینی پایر

البته اگر به هیچ کدام از سیستم های بین المللی پرداخت دسترسی ندارید می توانید از سامانه فناوران امید برای شارژ حساب Payeer خود استفاده کنید.

نظر کاربران در خصوص خدمات Payeer چیست؟

اگر شرکتی خدمات غیر قابل قبول به کاربرانش ارائه دهد، پنهان کردن بازخود منفی کاربران غیر ممکن است. پایر در بین کسانی در تجارت آنلاین فعالیت می کنند و یا کاربران معمولی جایگاه معقولی دارد اما هر از چند گاهی می بینیم که یک تجربه منفی نیز گزارش می شود.

معمولا مردم در مورد هزینه های بالا شکایت دارند. سیستم های پرداخت بین المللی اغلب هزینه های پنهان زیادی از کاربران می گیرند. شما همیشه می توانید در مورد هزینه های انتقال در وبسایت پایر اطلاعات را به روشنی مطالعه نماید. کارمزد برداشت وجه در پایر وابسته به متد برداشت متفاوت است اما بین 3 تا 5 درصد است. برخلاف خدمات بی نظیر پایر، کارمزد برداشت وجه در این سیستم از متوسط هزینه های بازار بالاتر است.

برخی از کاربران گاهی از در هنگام ورود به سیستم با مشکلاتی مواجه شده اند که پس از تماس با خدمات پشتیبانی به سرعت مشکل برطرف می شود. علت این مشکلات بهبود امنیت سیستم اعلام می شود.

سیستم انتقال پور payeer

Payeer یک سیستم خوب با جوانب مثبت و منفی است که بسته به آنچه کاربران به دنبال آن هستند می تواند بسیار مناسب باشد. مهم ترین نکته ای که در مورد این سیستم مطرح است، کلاهبرداری نبودن آن است. پایر یک سیستم قابل اعتماد است که نیاز های شخصی و تجاری کاربران را به خوبی پاسخ می دهد. اگر فروشگاه اینترنتی و یا وبسایتی دارید که می خواهید از آن درآمد کسب کنید، پیشنهاد می کنیم حتما به وب سایت پایر سر بزنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

پنج دفتر دلار آمریکا
یک دفتر دلار و یک ورق دلار چند دلار است؟
در کشور و منطقه کردستان هنگام معامله با واژه های یک دفتر یا یک ورق مواجه می شوید. یک دفتر دلار چند دلار است؟ یک
دسترسی به همراه بانک و اینترنت بانک از خارج از کشور
در دنیای امروز، اینترنت و فضای مجازی بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما شده است. بسیاری از فعالیت‌های روزمره مانند خرید، پرداخت‌های مالی، انجام امور
حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا