سیگنال باینری آپشن چیست و بهترین سیگنال ها کدامند؟ – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بسیاری از افراد از طریق معاملات باینری آپشن پول اضافی کسب می کنند. با این حال ، بدون ابزار مناسب ، معامله گران بی تجربه می توانند به مراتب بیشتر از آنچه پیش بینی می کردند از دست بدهند. برای هر کسی که علاقه مند است از تجارت باینری بیشترین استفاده را کند ، سیگنال ها یک منبع معتبر برای مشاوره با کیفیت را ارائه می دهند.

تریدر ها در تمام سطوح تجربه می توانند با توجه به سیگنالها و استفاده از سیگنال های باینری آپشن ، روند بازار را بهتر درک کنند. اگرچه بسیاری از حساب های کارگزار باینری آپشن سطح بالاتر با بهره مندی از یک مدیریت حساب همراه هستند ، اما ارائه دهندگان سیگنال رویکردی محاسبه شده و در دسترس دارند، و با استفاده از نرم افزار و الگوریتم ها می توانند بینش عملی را برای کارگزاران ارائه دهند.

خدمات سیگنال کار سختی را انجام می دهند که به فردی نیاز دارد تا روزها به صفحه رایانه خیره شود. خدمات سیگنال می توانند حتی کوچکترین تغییر در روند بازار را تشخیص داده و در مورد آن مشاوره دهند و با دقت معامله گران را به سمت دارایی های جدید هدایت کنند.

یک سیگنال باینری آپشن خوب چه ویژگی هایی دارد؟

میزان موفقیت

بررسی میزان موفقیت ارائه دهنده سیگنال قبل از انتخاب بهترین خدمات سیگنال های باینری آپشن مهم است. خدمات سیگنال هایی مانند سیگنال ۳۶۵ و معامله گر خودکار باینری شفافیت را در اولویت قرار داده و نتایج روزانه خود را در وب سایت خود منتشر می کنند. این ارائه دهندگان سیگنال با انتشار نتایج خوب و بد ، اعتماد معامله گران به خود را حفظ می کنند.

برای ارائه دهندگان سیگنال به رخ کشیدن نرخ موفقیت را تا۷۰٪ یا بالاتر معمول است، اما اگر ارائه دهنده در مورد نتایج خود دارای شفافیت نباشد ، راهی برای بررسی این ادعاها وجود ندارد.

تعداد سیگنال ها و فرکانس

اگر معامله گران به سیگنال ها دسترسی نداشته باشد ، سیگنال های باینری آپشن ارزش زیادی ندارند. قبل از انتخاب سرویس سیگنال ها ، فرکانس که ارائه دهنده سیگنال ها را برای شما ارسال می کند ، ساعات کار آنها و تعداد سیگنال هایی که در هر زمان معین ارسال می کنند را در نظر بگیرید.

سیگنال ها باید مکرر و سریع باشند و این امکان را برای شما فراهم می کند که قبل از انقضای پنجره تجارت ، بهترین معاملات را انجام دهید. خدمات سیگنال های کاملاً خودکار سیگنال های مکرر ارسال می کنند ، اما ممکن است آنها نسبت به ارائه دهندگان سیگنالی که از ترکیبی از نرم افزار با بینش انسانی است دارای دقت کمتری باشند.

همچنین بخوانید |  نحوه ارتباط با پشتیبانی بروکر ترید انجین

ارائه دهندگان سیگنال های باینری آپشن معامله گران را قادر می سازند تا تصمیمات سریع بگیرند که منتج به نتایج بسیار سودآور می شود. فراوانی و تعداد سیگنالهای ارسال شده می تواند بر سودآوری تأثیر بگذارد. معامله گران ممکن است بخواهند به دنبال خدماتی با نرخ بروز رسانی بالاتر باشند.

قیمت

معامله گران همچنین باید هزینه سیگنال باینری آپشن را در نظر بگیرند. ارائه دهندگان سیگنال مانند واسطه ها ، ممکن است انواع مختلفی از معاملات را به معامله گران خود ارائه دهند. قبل از تعهد به یک سرویس سیگنال ، معامله گران باید آنچه را که هر سرویس در ازای آن قیمت ارائه می دهد را مقایسه کند.

از آنجا که کلیه معاملات باینری آپشن دارای درجه ای از ریسک است ، معامله گران نیز باید عامل فرکانس سیگنال ها و میزان موفقیت ارائه دهنده سیگنال و مقایسه  این عوامل با هزینه را در نظر بگیرند. اگر نرخ موفقیت خیلی پایین باشد و به روز رسانی ها به اندازه کافی مکرر نباشند ، ممکن است یک سرویس با قیمت بالاتر ارزش تجارت نداشته باشد.

امکان آزمایش

قبل از اینکه ارائه دهنده سیگنال خود انتخاب کنید، و قبل از عضویت، فهمیدن اینکه آیا سرویس امکان آزمایش را ارائه  می دهد یا خیر ارزشمند است. آزمایشات خدمات سیگنال ممکن است سود بالایی برای معامله گران نداشته باشد ، اما بینشی در مورد نحوه عملکرد این سرویس ، چگونگی سرعت هشدار دادن به معامله گران در مورد روند تغییرات، و چگونگی سود این مشاوره برای  معامله گر را فراهم می کند.

روش تحویل

برخی از ارائه دهندگان خدمات سیگنال در نحوه هشدار به معامله‌ گران نسبت به سیگنالهای مهم متفاوت هستند. برخی از سیگنال های باینری آپشن فقط سیگنال هایی را تحویل می دهند که یک معامله گر به طور خاص به برنامه یا وب سایت آن ها وارد شده باشد. این بدان معناست که معامله گر می تواند هشدارهای مهم را از دست بدهد. سایر خدمات به راحتی معامله گران سیگنالها را از طریق پیام کوتاه ، ایمیل ، اسکایپ ، پیام های GroupMe و اعلان های برنامه در زمان واقعی به روز می کنند.

در نظر گرفتن روش ارائه اعلان ها هنگام انتخاب ارائه دهنده سیگنال binary option بسیار مهم است. مهم نیست که داده ها چقدر خوب باشند ، اگر معامله گران نتوانند به سرعت روی اطلاعات عمل کنند ، چندان ارزش و معنای ندارد.

بهترین سیگنال های باینری آپشن سال 2020

Binary options pro signals

BPOS

سیگنال های binary options prosignals یک سرویس اشتراکی است که هشدارهای تجاری خودکار را در زمان واقعی از طریق ایمیل یا پیام کوتاه برای شما ارسال می کند. BOPS از الگوریتم های تجارت سطح بالا و شاخص های پیشرفته برای پیش بینی دقیق جهت بازار کوتاه مدت استفاده می کند. با این ارائه دهنده ، شما حداکثر 18 سیگنال تجاری در روز دریافت می کنید، که  بیشتر از اکثر خدمات سیگنال است.

همچنین بخوانید |  تحلیل تکنیکال

هنگامی که مشترک سیگنال های BPOS شوید، شما فورا هشدارهای تجاری را بر اساس ۱۴ دارایی مختلف که BOPS آن ها را نظارت می کند، دریافت می کنید. این دارایی ها شامل سهام ، شاخص ها و ارز هستند. سیگنال ها شامل دارای ، قیمت ورودی ، جهت بازار (call یا  put) و زمان انقضا خواهند بود. پس از دریافت هشدار تجاری ، تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که وارد حساب کارگزار دلخواه خود شوید و تجارت را انجام دهید.

نرخ برد این سیگنال ها عدد چشمگیر ۷۱.۲۰٪ است که بالاتر از حد متوسط برای صنعت است. اگر می خواهید این سرویس را تست کنید ، می توانید از آزمایش 7 روزه رایگان آنها استفاده کنید. پس از دوره آزمایشی ، اشتراک ها در هر ماه ۹۷ دلار هزینه خواهد داشت. اگر به دنبال ارائه دهنده سیگنال قابل اعتماد و نرخ برنده چشمگیر هستید ، سیگنال های BPOS گزینه مناسبی خواهد بود.

Binary Options Trading Signals

Bots

با بیش از 15 سال تجربه تجارتی اثبات شده ، سیگنال های Binar Option Trading Signals یکی از سرویس های برتر سیگنال در تجارت دودویی است. متخصص در گزینه های فارکس و نادکس ، BOTS یک منبع عالی سیگنال های تجاری خودکار است.

BOTS با پیشنهاد یک آزمایش رایگان، و فراهم کردن یک استراتژی منحصر به فرد مبتنی بر نمودارهای اختصاصی با قابلیت خواندن آسان به خود می بالد. این سرویس آموزش با کیفیت تجاری را در انواع مختلف بازارهای تجاری ارائه می دهد. همچنین کاربران را در مهمترین موارد و مزایای تجارت دودویی راهنمایی می کند.

BOTS مانند سایر خدمات سیگنال ، سیگنال هایی را در زمان واقعی برای معامله گرانی که به دنبال تجارت سودآور هستند ، فراهم می کند. با این حال ، بر خلاف خدمات سیگنال های با جزئیات کمتر ، BOTS مؤلفه “چرایی” سیگنال های خود را توضیح می دهد. BOTS درک معامله گران را اولویت بندی می کند ، به سؤالات کاربران در مورد مدیریت ریسک و اهمیت نظم و انضباط در معامله گزینه های دودویی پاسخ می دهد. BOTS یک جامعه معامله ای مبتنی بر اشتراکی دانش و منابع آموزشی ایجاد کرده است.

Auto Binary Signals

auto binary signals

سیگنال های باینری خودکار یک ارائه دهنده سیگنال های باینری آپشن است که از سال ۲۰۱۳ وجود دارد. به جای ارسال هشدارهای تجاری به تلفن هوشمند یا از طریق ایمیل ، سیگنال ها از طریق منطقه عضویت مبتنی بر وب سایت آنها در دسترس هستند.

این بدان معناست که شما برای دیدن سیگنالهای معاملاتی باید واقعا به بخش عضویت خود وارد شوید ، که می تواند برای کسانی باشد که به دنبال هشدارهای زمان واقعی هستند یک نقص باشد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا