شارژ حساب پرفکت مانی 1399

پرفکت مانی یکی از سیستم های پرداخت آنلاین است که در ایران به نسبت سایر کشورهای سطح جهان محبوبیت بیشتری دارد. چرا که بر خلاف کیف پول الکترونیکی پی پال ، کشور ایران را تحریم نکرده است و به راحتی در ایران قابل استفاده است. در مقاله های قبلی ما در رابطه با این کیف پول الکترونیکی و نحوه افتتاح حساب آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار دادیم. اما در این مقاله می خواهیم نحوه شارژ حساب پرفکت مانی را به شما آموزش دهیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آموزش شارژ حساب پرفکت مانی

قبل از اینکه روش شارژ پرفکت مانی را به شما آموزش دهیم، باید به این نکته اشاره کنیم که بعد از افتتاح حساب پرفکت مانی ، اولین کاری که باید انجام دهید، وریفای کردن اکانتتان است. چرا که در غیر این صورت نه تنها امنیت حسابتان به اندازه کافی تضمین شده نیست، بلکه برای انجام تراکنش های مالی مختلف، باید کارمزد بیشتری پرداخت کنید! بنابراین قبل از اینکه از یکی از روش های شارژ حساب پرفکت مانی استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که حساب شما وریفای شده است، تا هزینه بیشتری پرداخت نکنید!

روش های شارژ پرفکت مانی

برای شارژ حساب پرفکت مانی روش های مختلفی وجود دارد که در حال حاضر، در این ایران، شما می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

تبدیل وب مانی به پرفکت مانی

در این روش، شما می توانید با استفاده از یک شرکت واسط، وبمانی موجود در حسابتان را به پرفکت مانی تبدیل کنید!  از این روش معمولا زمانی استفاده می شود که شما قصد بستن حساب وبمانی خود را داشته و می خواهید موجودی حسابتان را به حساب پرفکت مانی خود انتقال دهید. در حال حاضر شما می توانید با استفاده از خدمات امید احمدیانی این تبدیل ارز دیجیتال را انجام دهید.

شارژ حساب پرفکت مانی

شارژ با بیت کوین

یکی از انواع کیف پول های پرفکت مانی، بیت کوین است. بنابراین شما می توانید با استفاده از یکی از صرافی های آنلاین، بیت کوین موجود در حسابتان راه این کیف پول الکترونیکی انتقال دهید.

شارژ با استفاده از ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی یکی از انواع کارت های ارزی است که یکی از کاربردهای آن، شارژ حساب پرفکت مانی است. شما می توانید با خرید این کارت ها از مجموعه امید احمدیانی، حسابتان را بسته به مقدار ارزی که نیاز دارید، شارژ کنید. با استفاده از این روش شما می توانید حسابتان را به صورت آنی شارژ نمایید.

شارژ با استفاده از خدمات ارزی صرافی های آنلاین

در صورتی که قادر به استفاده از هیچ یک از روش های گفته شده نیستید، می توانید با پرداخت ریال به ما، حسابتان را با دلار یا یورو شارژ نمایید.

توجه: همراهان گرامی، شما می توانید با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی، نه تنها دلار پرفکت مانی خریداری نمایید، بلکه دلار پرفکت مانی را به ما بفروشید. شما می توانید با استفاده از خدمت “نقد کردن درآمد ارزی” امید احمدیانی، دلار موجود در حسابتان را به ریال تبدیل کنید! بنابراین در صورتی که قصد بستن حساب پرفکت مانی را دارید و یا به عنوان یک فریلسنر بین المللی در حال فعالیت هستید، می توانید از طریق این خدمت می توانید دلار خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به ریال تبدیل کنید.

در صورت وجود سوال، در رابطه با هزینه شارژ پرفکت مانی می توانید از طریق شماره 03132112 با ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا