شارژ حساب پرفکت مانی

اشتراک گذاری پست

پرفکت مانی یکی از سیستم های پرداخت آنلاین است که در ایران به نسبت سایر کشورهای سطح جهان محبوبیت بیشتری دارد. چرا که بر خلاف کیف پول الکترونیکی پی پال ، کشور ایران را تحریم نکرده است و به راحتی در ایران قابل استفاده است. در مقاله های قبلی ما در رابطه با این کیف پول الکترونیکی و نحوه افتتاح حساب آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار دادیم. اما در این مقاله می خواهیم نحوه شارژ حساب پرفکت مانی را به شما آموزش دهیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آموزش شارژ حساب پرفکت مانی

قبل از اینکه روش شارژ پرفکت مانی را به شما آموزش دهیم، باید به این نکته اشاره کنیم که بعد از افتتاح حساب پرفکت مانی ، اولین کاری که باید انجام دهید، وریفای کردن اکانتتان است. چرا که در غیر این صورت نه تنها امنیت حسابتان به اندازه کافی تضمین شده نیست، بلکه برای انجام تراکنش های مالی مختلف، باید کارمزد بیشتری پرداخت کنید! بنابراین قبل از اینکه از یکی از روش های شارژ حساب پرفکت مانی استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که حساب شما وریفای شده است، تا هزینه بیشتری پرداخت نکنید!

روش های شارژ پرفکت مانی

برای شارژ حساب پرفکت مانی روش های مختلفی وجود دارد که در حال حاضر، در این ایران، شما می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

تبدیل وب مانی به پرفکت مانی

در این روش، شما می توانید با استفاده از یک شرکت واسط، وبمانی موجود در حسابتان را به پرفکت مانی تبدیل کنید!  از این روش معمولا زمانی استفاده می شود که شما قصد بستن حساب وبمانی خود را داشته و می خواهید موجودی حسابتان را به حساب پرفکت مانی خود انتقال دهید. در حال حاضر شما می توانید با استفاده از خدمات فناوران امید این تبدیل ارز دیجیتال را انجام دهید.

شارژ حساب پرفکت مانی

شارژ با بیت کوین

یکی از انواع کیف پول های پرفکت مانی، بیت کوین است. بنابراین شما می توانید با استفاده از یکی از صرافی های آنلاین، بیت کوین موجود در حسابتان راه این کیف پول الکترونیکی انتقال دهید.

شارژ با استفاده از ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی یکی از انواع کارت های ارزی است که یکی از کاربردهای آن، شارژ حساب پرفکت مانی است. شما می توانید با خرید این کارت ها از مجموعه فناوران امید، حسابتان را بسته به مقدار ارزی که نیاز دارید، شارژ کنید. با استفاده از این روش شما می توانید حسابتان را به صورت آنی شارژ نمایید.

شارژ با استفاده از خدمات ارزی صرافی های آنلاین

در صورتی که قادر به استفاده از هیچ یک از روش های گفته شده نیستید، می توانید با پرداخت ریال به ما، حسابتان را با دلار یا یورو شارژ نمایید.

توجه: همراهان گرامی، شما می توانید با استفاده از خدمات ارزی فناوران امید، نه تنها دلار پرفکت مانی خریداری نمایید، بلکه دلار پرفکت مانی را به ما بفروشید. شما می توانید با استفاده از خدمت “نقد کردن درآمد ارزی” فناوران امید، دلار موجود در حسابتان را به ریال تبدیل کنید! بنابراین در صورتی که قصد بستن حساب پرفکت مانی را دارید و یا به عنوان یک فریلسنر بین المللی در حال فعالیت هستید، می توانید از طریق این خدمت می توانید دلار خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به ریال تبدیل کنید.

در صورت وجود سوال، در رابطه با هزینه شارژ پرفکت مانی می توانید از طریق شماره 03132112 با ما در ارتباط باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا