شارژ سیم کارت بین المللی World Sim 1399

اگر قصد مسافرت به یکی از کشورهای خارجی را دارید، مواردی زیادی است که باید در نظر داشته باشید تا از هزینه های اضافی دوری کنید. یکی از مهمترین موارد انتخاب سیم کارت بین المللی است. هنگام سفر، هزینه تماس، پیامک، اینترنت و … بسته به نوع سرویسی که انتخاب می کنید متفاوت است. در این مقاله ما روش شارژ سیم کارت بین المللی World Sim را به شما آموزش می دهیم، تا با استفاده از خدمات این سرویس، در هزینه های ناخواسته سفرتان تا حد زیادی صرفه جویی کنید.

روش های مختلف شارژ سیم کارت بین المللی World Sim

به طور کلی برای شارژ سیم کارت بین المللی شما می توانید از یکی از دو روش زیر استفاده کنید :

شارژ سیم کارت بین المللی World Sim با ویزا کارت و مسترکارت

در صورتی که شما از یکی از انواع کارت های اعتباری مانند مانند ویزا کارت و مسترکارت استفاده می کنید که البته فیزیکی بوده و نه مجازی، می توانید خودتان شارژ سیم کارتتان را انجام دهید. در صورتی که تا به حال از مزایای این نوع کارتهای اعتباری بهره نبرده اید، می توانید از طریق لینک زیر یکی از آنها را سفارش دهید  :

ویزا کارت


مسترکارت


شارژ کارت اعتباری

شارژ سیم کارت بین المللی World Sim

شارژ سیم کارت بین المللی World Sim توسط امید احمدیانی

در صورتی که تمایلی به استفاده از کارت های اعتباری ندارید، می توانید با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی، از طریق لینک زیر درخواستتان را برای ما ارسال نمایید، تا کارشناسان ما در اسرع وقت، سفارش شارژ سیم کارت بین المللی World Sim را برای شما انجام دهند.

شارژ سیم کارت بین المللی World Sim

مهمترین نکاتی که هنگام انتخاب سیم کارت بین المللی باید مد نظر داشته باشید :

برای داشتن بهترین انتخاب می توانید هنگام خرید سیم کارت بین المللی به نکات زیر توجه داشته باشید :

  • کدام یک از کشورها، تماس ورودی را رایگان در نظر می گیرند.
  • سیم کارت انتخابی در کدام یک از کشورها قابل استفاده است.
  • چه قابلیت های بیشتری نسبت به رقبایش پیشنهاد می دهد.
  • امکان استفاده از سیم کارت در دستگاه های مختلف وجود دارد یا نه.

شارژ سیم کارت بین المللی World Sim

مزایای استفاده از سیم کارت بین المللی World Sim چیست؟

  • یکی از مهمترین مزایایی که در رابطه با سیم کارت بین المللی World Sim وجود دارد این است که شما با استفاده از خدمات مجازی سازی این سرویس، می توانید تماس های ورودی برای شماره اصلیتان را در طول سفر نیز دریافت کنید. این در حالی است که سایر سیم کارت های بین المللی همچین گزینه ای را در اختیار کاربرانشان قرار نمی دهند.
  • مسلما احتمال این که شما ماهی یک بار سفر به یکی از کشورهای خارجی داشته باشید، بسیار کم است. بسیاری از سیم کارت های بین المللی محدودیت زمان 30 روزه برای اعتبار سیم کارت در نظر گرفته اند. یعنی اگر شما ظرف 30 روز از سیم کارتتان استفاده نکنید، اعتبار شما از بین خواهد رفت. در حالی که با استفاده از سیم کارت بین المللی World Sim می تواند با یک بار استفاده در سال، سیم کارتتان را فعال نگهدارید.
  • مزیت آخری که در رابطه با سیم کارت بین المللی World Sim وجود دارد این است که شما می توانید شماره سیم کارتتان را متناسب با 50 کشور که تحت پشتیبانی این سرویس هستند، انتخاب نمایید. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب به این مسئله توجه کنید که چه افرادی و از کجا قصد برقراری ارتباط با شما را دارند.

همراهان عزیز، با استفاده از شارژ سیم کارت بین المللی World Sim می توانید بدون نگرانی در طول سفرتان با دوستان و خانواده تان به راحتی در ارتباط باشید. آیا شما تجربه استفاده از این نوع سیم کارت ها را دارید؟ نظر شما در رابطه با آنها چیست؟

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا