شارژ ویزا کارت 1399

اشتراک گذاری پست

ویزا کارت یکی از انواع کارت های اعتباری است که از آن می‌توانید برای انواع پرداخت ارزی و یا خرید با استفاده از دستگاه پز در خارج از کشور استفاده کنید. رقیب اصلی این کارت اعتباری را می‌توان مستر کارت دانست که در اصل تفاوتی با یکدیگر ندارند. متأسفانه به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان خرید ویزا کارت به طور مستقیم و شارژ آن توسط افراد وجود ندارد. با این وجود جای نگرانی نیست چرا که شما با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی می‌توانید خرید ویزا کارت مجازی تحویل آنی و شارژ ویزا کارت را تجربه کنید. تنها نیاز است که از طریق لینک‌های زیر درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید :

 

آموزش خرید و شارژ ویزا کارت

همان‌طور که گفته شد امید احمدیانی درزمینه فروش ویزا کارت مجازی و ویزا کارت فیزیکی در حال فعالیت است.شما می‌توانید با طی کردن مراحلی که در ادامه معرفی می‌کنیم، سفارشتان را در سایت ما ثبت کرده تا در کوتاه‌ترین زمان تهیه ویزا کارت توسط ما انجام شود:

وارد صفحه اصلی سایت شوید. در صورتی که تا کنون در سایت ما حساب کاربری ایجاد کرده‌اید گزینه ورود و در غیر این صورت گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید.

شارژ ویزا کارت

سپس وارد صفحه‌ای مانند تصویر زیر می‌شوید. اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید.

شارژ ویزا کارت

بعد از آنکه وارد حساب کاربری‌تان شدید، از منوی سمت راست گزینه کارت ها را انتخاب کنید. در صورتی که قصد خرید ویزا کارت فیزیکی را دارید، گزینه کارت های اعتباری را انتخاب کنید. در صورتی که قصد شارژ ویزا کارت را دارید، گزینه شارژ کارت های فیزیکی را انتخاب نمایید.

شارژ ویزا کارت

در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، اطلاعات لازم را وارد کرده و سفارشتان را ثبت نمایید.

شارژ ویزا کارت

توجه : دقت داشته باشید که تنها می‌توانید شارژ ویزا کارت فیزیکی را انجام دهید. کارت های که به صورت مجازی صادر می‌شوند، تنها بک بار قابلیت شارژ داشته و به میزان دلخواه شما شارژ می‌شوند.

معرفی انواع ویزا کارت فیزیکی

  • ویزا کارت کلاسیک
  • ویزا کارت گلد
  • ویزا کارت پلاتینیوم

آیا امکان خرید با ویزا کارت در ایران وجود دارد؟

بله. در ایران شما می‌توانید با استفاده از ویزا کارت مجازی و یا ویزا کارت فیزیکی ، خرید اینترنتی و پرداخت آنلاین انجام دهید. البته، درصورتی که ویزا کارت فیزیکی داشته باشید، می‌توانید خرید در هر یک از فروشگاه‌های خارجی که از visa کارت پشتیبانی می‌کنند را نیز انجام دهید. بنابراین اگر قصد :

و … را دارید به راحتی می‌توانید از مزایای ویزا کارت مجازی بهره‌مند شوید.

همراهان عزیز، اگر برای خرید و یا شارژ ویزا کارت فیزیکی سؤالی دارید، می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا