شارژ پی پال 1399

اشتراک گذاری پست

در میان انواع کیف پول الکترونیکی که وجود دارد، پی پال یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای پرداخت ارزی و انتقال ارز به کشورهای خارجی است. اما چگونه می‌توان از حساب پی پال استفاده کرد؟ روش‌های شارژ پی پال چگونه است؟ در این مقاله همراه ما باشید، تا شما را با مهم‌ترین نکاتی که هنگام استفاده از حساب پیپال باید مد نظر داشته باشید، آشنا کنیم.

فراموش نکنید که برای شارژ حساب پی پال به اولین چیزی که نیاز دارید، حساب پیپال است. متأسفانه به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، کاربران ایرانی که در ایران زندگی می‌کنند، قادر به استفاده از این سرویس پرداخت آنلاین نیستند. اگرچه که شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف آی پی ایران را تغییر دهید و وارد سایت PayPal شده و افتتاح حساب پی پال را انجام دهید. اما قطعاً نمی‌توانید وریفای آن را انجام دهید!

به خاطر داشته باشید که وریفای کردن مهم‌ترین کاری است که بعد از افتتاح حساب پی پال باید انجام دهید! در غیر این صورت قادر به استفاده از امکانات حساب مانند انتقال پول از ایران به کشورهای دیگر و یا برعکس نخواهد بود. از طرف دیگر، اگر حساب پیپال شما وریفای نشده باشد، امنیت آن در کمترین حالت ممکن قرار دارد. پس اگر نمی‌خواهید برای موجودی حسابتان اتفاقی بیافتد، بهتر است که هرچه سریع‌تر آن را وریفای نمایید.

شما می‌توانید با استفاده از لینک زیر، درخواست افتتاح حساب پی پال وریفای شده را برای ما ارسال نمایید. افتتاح حساب شما معمولاً بین 3 الی 5 روز کاری زمان می‌برد.

افتتاح حساب پی پال وریفای شده

شارژ پی پال

برای افتتاح حساب پی پال شما از یک کارت اعتباری مانند ویزا کارت و یا مسترکارت استفاده می‌شود. شارژ موجود در این کارت‌ها 5 دلار است که شما می‌توانید از آن برای خرید از سایت‌های مختلف مانند خرید از آمازون ، ثبت نام تافل ، ثبت نام آیلتس و … استفاده کنید.

دقت کنید که این 5 دلار در حساب پیپال شما وجود ندارد. بنابراین برای استفاده از حسابتان اولین کاری که بعد از وریفای کردنش باید انجام دهید، شارژ حساب پی پال است.

  • برای انجام این کار می‌توانید از طریق منوی بالای سایت، وارد قسمت “شارژ حساب پی پال” شده و درخواستتان را در سایت ثبت کنید و یا وارد حساب کاربری‌تان در سایت ما شوید.

شارژ پی پال

  • بعد از اینکه وارد حسابتان شدید، از منوی سمت راست، گزینه “پول الکترونیک” را انتخاب کنید.
  • از زیر منویی که برایتان نمایش داده می‌شود، گزینه “پی پال” را انتخاب نمایید.
  • سپس از زیر منویی باز شده، گزینه “شارژ اکانت پی پال” را انتخاب کنید.

شارژ پی پال

توجه : در همین بخش می‌توانید گزینه “فروش دلار پی پال” را هم مشاهده کنید. بنابراین شما نه تنها می‌توانید دلار پی پال را از ما بخرید. بلکه می‌توانید شارژ موجود در حسابتان را نیز به ما بفروشید.

پس اگر به دنبال روشی جهت نقد کردن درآمد ارزیتان هستید، از طریق لینک زیر درخواستتان را برای ما ارسال نمایید :

نقد کردن درآمد ارزی

مهم‌ترین نکاتی که هنگام شارژ پی پال باید مد نظر داشته باشید :

  • با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی می‌توانید حسابتان را به هر اندازه‌ای که می‌خواهید شارژ کنید.
  • زمانی که درخواست شارژ حساب پی پال را در سایت ثبت می‌کنید، ارز مورد نظرتان را به درستی انتخاب کنید. (باز هم امید احمدیانی محدودیتی برای شارژ حساب شما با ارزهای مختلف ندارد.)
  • امید احمدیانی هیچ کارمزدی بابت شارژ حساب پی پال از شما دریافت نمی‌کند. اما کمپانی پیپال 3 درصد از مبلغ شارژ شما را بابت کارمزد از حسابتان کم می‌کند.
  • اگر بلافاصله بعد از افتتاح حساب پی پال وریفای شده شارژ حسابتان را انجام می‌دهید، بهتر است که مبلغ شارژ زیر 100 دلار باشد.
  • در صورتی که از حساب پیپال برای خرید از سایت‌های خارجی استفاده می‌کنید، در هر ماه حداکثر 10 تراکنش با ارزش زیر 200 دلار داشته باشید. خصوصاً در ماه‌های اولیه‌ای که افتتاح حساب شما انجام شده است.
  • هنگام انتقال ارز با حساب پیپال به هیچ وجه اسمی از ایران نبرید، چرا که حسابتان بلاک می‌شود!

همراهان عزیز، نکاتی که در این قسمت در رابطه با شارژ پی پال بیان کردیم، مد نظر داشته باشید تا حساب شما توسط این سرویس لیمیت نشود! رفع لیمیت پی پال در برخی موارد با موفقیت انجام نمی‌شود! پس بهتر است از بروز این اتفاق جلوگیری شود.

اگر هنگام ثبت درخواست شارژ حساب پی پال سؤالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت و یا چت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا