شارژ کارتهای اعتباری خارج از کشور

همانطور که می دانید برای پرداخت ارزی و خرید از سایت های خارجی روش های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از انواع کارت های اعتباری مانند ویزا کارت و مسترکارت است. برای شارژ کارتهای اعتباری خارج از کشور بهتر است ابتدا تا حدودی با ماهیت این نوع کارت های اعتباری بیشتر آشنا شوید.

همراهان گرامی، قبل از اینکه به معرفی مهمترین نکات در رابطه با شارژ کارتهای اعتباری خارج از کشور بپردازیم، لازم به ذکر است که شما می توانید با استفاده از خدمات ارزی فناوران امید، نسبت به خرید ویزا کارت ، خرید مسترکارت و شارژ آنها اقدام کنید. در صورت تمایل می توانید از طریق لینکهای زیر درخواست صدور آنی کارت اعتباری را برای ما ارسال نمایید:

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

معرفی انواع کارت های اعتباری خارج از کشور

در کل کارت های اعتباری به سه نوع تقسیم می گردد:
۱)کارت اعتباری کردیت
۲)کارت اعتباری دبیت
۳)کارت اعتباری پیش پرداخت

کارت اعتباری کردیت

این کارت ها متعلق به بیشتر کشورهای کانادایی و آمریکایی بوده و بر حسب اعتبار عمل می کنند بدین صورت که در صورت عدم موجودی بر اساس پشتوانه شغلی شما می توانید پرداختی داشته باشید و بعدا مبلغ به صورت اعتباری از حساب شما کسر می گردد.

شارژ کارتهای اعتباری خارج از کشور

کارت اعتباری دبیت

کارت های اعتباری دبیت همچون کارت های عابر بانک موجود در ایران بوده به صورتی که متصل به حساب بانکی با قابلیت حک شدن نام فرد درخواست کننده روی کارت است و قابلیت برداشت پول از دستگاه های ATM و POS در خارج از کشور و همچنین پرداخت های اینترنتی را داراست. این نوع از کارت ها قابلیت شارژ داشته و وابسته به موسسه نیست و از طرف بانک های خارج از کشور صادر می شود. قابل ذکر است که این کارت ها از پذیرندگی و عمومیت بالایی برخوردار است.

کارت اعتباری پیش پرداخت

ماهیتا این نوع از کارت ها از جانب موسسه های خصوصی مالی ارائه می شوند که ازجهت شارژٰ و یا تمدید در صدور کارت وابسته به این موسسه می باشند.این نوع از کارت ها از پذیرندگی و یا عمومیت کمتری نسبت به کارت های دبیت یا کردیت دارند.

باید بدانید اگر کارتی دارید که از بانک و یا موسسه ای دریافت داشته اید و نیاز به شارژ دارید با ماهمراه باشید:
کارت های فیزیکی از نوع دبیت ، قابلیت شارژ از جانب برخی از موسساتی که خدمات مالی انجام می دهند مانند مجموعه فناوران امید وحتی موسسه صادر کننده کارت شما را دارد بدین صورت که با ارائه نام کارت و سایر اطلاعات کارت شما امکان شارژ حساب شما وجود خواهد داشت.
برای شارژ این گونه کارت ها باید از حواله سوییفت که حواله مالی بین بانکی است استفاده نمایید . بدین صورت که موسسه مورد نظر شما در داخل کشور میتواند از طریق حواله سوییفت ، حساب بانکی شما را شارژ نماید.لازم به ذکر است که هر موسسه ای کارمزد مد نظر خود را دارد.
راه دیگری که برای شارژ کارت های دبیت وجود دارد ، افزایش اعتبار از طریق صرافی هایی است که حواله سوییفت میزنند.
راه دیگری که میتوان باز برای شارژ اینگونه کارت ها استفاده نمود فردیست که در خارج از کشور بوده و برای شما ارسال حواله میکند و مبلغ ارسالی شما به حساب بانکی مد نظرتان خواهد نشست.

شارژ کارت های اعتباری خارج از کشور از نوع پیش پرداخت چگونه انجام می شود؟

برای شارژ اینگونه کارت ها همانگونه که درابتدای متن گفته شد وابسته به همان موسسه مالی است که کارت اعتباری شما صادر شده است.بنابراین باید درخواست خود را مبنی بر شارژ کارت اعتباری مد نظر خود به این موسسه دهید و کارمزدی که این موسسه ذکر میکند را پرداخته تا کارت شما شارژ گردد.

آیا کارت های اعتباری هدیه را میتوانم شارژ نمایم؟

نوع دیگری از کارت های پیش پرداخت ، کارت هدیه یا به اصطلاح گیفت کارت ها می باشند.این کارت ها ازآنجایی که مانند کارت های هدیه کشور خودمان است یکبار شارژ می شوند و قابلیت شارژ مجدد را ندارند . باید موجودی این کارت ها را برای خرید های اینترنتی در سایت های خارجی مصرف کنید. اطلاعات کارت هدیه به صورت مجازی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس میتوان گفت اگر قصد خرید کارت هدیه دارید سعی کنید موجودی کارت را با این تصور بگیرید که دیگر امکان شارژ این کارت نیست.
درآخر باید گفت که برای خرید و یا صدور کارت های هدیه و کارت های اعتباری از نوع دبیت میتوانید از مجموعه فناوران امید کمک بگیرید.همچینین برای شارژ کارت های اعتباری از نوع دبیت میتوانید با این مجموعه همراه شوید .فناوران امید سعی دارد کارت اعتباری شما را با حداقل کارمزد و سریع ترین زمان ممکن شارژ نماید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با شارژ کارتهای اعتباری خارج از کشور می توانید از طریق شماره های موجود در سایت و یا چت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا