شبکه ترون به یک میلیون آدرس کاربری در طی 6 ماه رسیده است – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

شبکه ترون (TRX) همین حالا یک میلیون حساب کاربری را گذارنده است.

آماری که از بلاک چین ترون در شبکه اجتماعی توسط میشا لدرمن، یکی از بنیانگذاران پروژه مستقل IAmDecentralized.org منتشر شده، تایید می کند که این شبکه حالا بیش از یک میلیون آدرس دارد.

ترون که شبکه اصلی اش را اوایل سال 2018 راه اندازی کرد به دنبال این است که تبدیل به اکوسیستمی برای توسعه دهندگان نرم افزاری شود که می خواهند اپلیکیشن های نامتمرکز خود (DApps) را بسازند.

جاستین سان، مدیر عامل ترون که به مجازات گر اتریوم معروف است، این هفته پیش بینی کرده بود که این کوین “رشد آهسته ای” را خواهد داشت.

در طی واکنش این فرد به افزایش تعداد آدرس های شبکه ترون، او گفت که حتی فعالیت ها هم در این شبکه نسبت به اتریوم افزایش یافته است.

او در ادامه گفته است که اتریوم از زمان به افتادن، پس از 18 ماه توانست به 1 میلیون حساب کاربری برسد. البته این قضاوت را می توان نادرست دانست چرا که در زمان رونمایی از اتریوم، علاقه و شناخت مردم از ارز های رمزپایه بسیار کمتر بود.

به نظر برخی دیگر، جدای از رشدی که ترون داشته، قیمت 0.02 دلاری آن در مقایسه با قیمت اتریوم که حتی با 90 درصد افت از زمان ثابت ترین بالا ترین قیمت همچنان حدود 73 دلار است.

این هفته پیش از این که بازار اصلاح 1.5 درصد افت را به ارز ها تحمیل کرد، هفته ای با رشد روزانه خوب برای ترون بوده است و علاقه مردم به خرید ارز دیجیتال ترون بیشتر شده است.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 13 اردیبهشت 97 بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل، استلار، لایت کوین، کاردانو، ترون و ای او اس

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا