شرایط اخذ ویزای تحصیلی استرالیا چیست؟

اشتراک گذاری پست

مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی به کشور استرالیا از چند جهت دارای مزایای متنوعی است. و شاید به همین خاطر است که با وجود هزینه های بالای زندگی در استرالیا، هنوز هم بخش عظیمی از مهاجران، خصوصا ایرانیان این کشور را برای ادامه زندگی انتخاب کرده اند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا با شرایط اخذ ویزای تحصیلی استرالیا آشنا شوید.

مزایای تحصیل در استرالیا چیست؟

اولین سوالی که به احتمال زیاد برای بسیاری از شما مطرح شده، این است که چرا باید استرالیا را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد. جواب این سوال را شاید بتوان بنا به 3 دلیل عمده داد. دلیل اول این است که شما با تحصیل در استرالیا می توانید همزمان کار کنید! بنابراین با استفاده از این قابلیت می توانید بخشی از هزینه های تحصیلتان را پرداخت نمایید.

مزیت دومی که در رابطه با تحصیل در استرالیا مطرح می شود، امکان شرکت در چند دوره تحصیلی است. شما برای تحصیل در این کشور می توانید از یکی از پکیج هایی که توسط موسسه های آموزشی پیشنهاد داده می شوند، استفاده کنید.

و در آخر و شاید به عنوان مهمترین مزیت تحصیل در استرالیا باید گفت که شما با انتخاب این کشور جهت ادامه تحصیل می توانید اقامتتان را تمدید کرده و تحت شرایط خاصی برای اخذ اقامت دائم اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:پرداخت هزینه لاج استرالیا

شرایط اخذ ویزای تحصیلی استرالیا چیست؟

 شرایط اخذ ویزای تحصیلی استرالیا

همان طور که حتما می دانید برای اخذ ویزای دانشجویی استرالیا قبل از هر چیز باید از دانشگاه و یا موسسه آموزشی مد نظرتان یک نامه پذیرش داشته باشید. برای اخذ پذیرش باید در یکی از دوره های تحصیلی CRICOS ثبت نام کرده و با توجه به این که خارج از استرالیا هستید، یک تاییدیه ثبت نام نیز از CoE دریافت نمایید. (توجه داشته باشید که امکان شرکت در چند دوره تحصیلی برای شما وجود دارد به شرط آنکه موفق به دریافت تاییدیه از CoE شوید.)

بعد از اینکه شما موفق به دریافت پذیرش از سوی موسسه آموزشی مورد نظرتان شدید، می توانید با ارائه مدارک زیر، درخواست صدور ویزای تحصیلی را برای سفارت استرالیا ارسال نمایید:

  • پاسپورت یا گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
  • ارائه گواهی تمکن مالی (قبل از اینکه در هر یک از دوره ها ثبت نام کنید، باید این گواهی را داشته باشید تا اثبات کنید که توان پرداخت هزینه های تحصیلتان را دارید.)
  • مدرک زبان از یکی از آزمون های تافل (فرقی نمی کند که آزمون کاغذی باشد یا iBTآزمون آیلتس ، آزمون PTE ، آزمون CAE و آزمون OET .
  • بیمه درمانی با اعتبار جهت مدت زمان حضورتان در کشور
  • انجام برخی از آزمایش های پزشکی
  • گواهی عدم سوء پیشینه

هزینه صدور ویزای دانشجویی استرالیا چقدر است؟

همان طور که گفته شد، یکی از مزایای اصلی مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی به استرالیا ، امکان به همراه داشتن یک همراه است. بسته به این که شما با همراه سفر می کنید یا نه، هزینه ای که باید پرداخت کنید، متفاوت و غیر قابل برگشت است. هزینه ها به صورت زیر محاسبه می شوند:

  • متقاضی اصلی: 575 دلار استرالیا
  • همراه بالای 18 سال: 430 دلار استرالیا
  • همراه زیر 18 سال: 140 دلار استرالیا

توجه: امکان تغییر هزینه های صدور ویزا وجود دارد. بنابراین برای آگاهی دقیق از هزینه ها بهتر است که سایت رسمی سفارت مراجعه کنید.

تحصیل در استرالیا

صدور ویزای تحصیلی چقدر زمان می برد؟

به طور معمول در صورتی که نقصی در مدارک شما وجود نداشته باشد و یا افسر پرونده نیاز به مدارک بیشتری نداشته باشد، 4 هفته زمان می برد تا نتیجه درخواست ویزای شما اعلام گردد. البته در حال حاضر به دلیل ترافیک مهاجرتی هم که وجود دارد، احتمالا زمان بیشتری برای این کار نیاز باشد.

اعتبار ویزای دانشجویی استرالیا چقدر است؟

به طور کلی ویزای تحصیلی استرالیا از نظر طول مدت اعتبار ویزا به 3 شکل صادر می شود:

  • اگر طول دوره تحصیلی بیش از 10 ماه باشد و نوامبر و یا دسامبر به اتمام برسد، ویزا تا مارچ سال بعد ادامه خواهد داشت.
  • اگر طول دوره تحصیلی بیش از 10 ماه باشد و ژانویه و یا اکتبر به اتمام برسد، ویزا تا 2 ماه بعد از پایان دوره صادر می شود.
  • اگر طول دوره تحصیلی کمتر از 10 ماه باشد، ویزا تا 1 ماه بعد از پایان دوره صادر می شود.

توجه: به خاطر داشته باشید که مدت زمان اعتبار ویزای صادر شده، بسته به رشته تحصیلی متفاوت است و احتمال اینکه طولانی تر از 5 سال باشد نیز وجود دارد. به عنوان مثال برای رشته هایی مانند معماری و پزشکی که طول دوره تحصیلی بیش از 5 سال است.

همراهان گرامی، در صورتی که شما قصد تحصیل در استرالیا را دارید، می توانید از طریق خدمات ارزی فناوران امید کلیه هزینه های لازم برای مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی و صدور ویزای تحصیلی استرالیا را پرداخت نمایید. در صورت وجود سوال از طریق شماره 03132112 با کارشناسان ما در تماس باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا