شرکت هواپیمایی ملی سنگاپور برنامه کیف پول مبتنی بر Blockchain ارائه خواهد داد – فناوران امید

شرکت هواپیمایی ملی سنگاپور (Singapore Airlines)، یکی از اپراتورهای پیشرو در زمینه خطوط هوایی در جهان، اهدافی برای راه اندازی یک کیف پول مبتنی بر Blockchain برای مشتریان وفادار خود دارد. هواپیمایی سنگاپور (SIA) اعلام کرده است که قصد دارد یک کیف پول دیجیتالی برای برنامه مرسوم پرواز خود، KrisFlyer، ارائه کند که مشتریان وفادار را قادر به مصرف امتیاز هایشان جهت استفاده از این خطوط هوایی می کند.

در حالی که جزئیات زیادی از این کیف پول منتشر نشده است؛ SIA بلاک چین خصوصی خود را توسعه خواهد داد. Singapore Airlines اجرای موفقیت آمیز برنامه کیف پول خود را در یک آزمایش اثبات مفهوم با همکاری مایکروسافت و پایگاه تست شهرک دیجیتالی KPMG در سنگاپور، تأیید کرده است.

شرکت هواپیمایی ملی سنگاپور یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شرکت های هواپیمایی در جهان است؛ زیرا در کشوری قرار دارد که بعنوان مرکز اصلی حمل و نقل در آسیا شناخته می شود. ایده راه اندازی این کیف پول، حمایت قابل توجهی از فناوری بلاک چین توسط یکی از اپراتورهای پرطرفدار هواپیمایی جهان محسوب می شود.

Goh Choon Phong، مدیر عامل Singapore Airlines، ادعا می کند این اولین کیف پول دیجیتالی مشتریان وفادار شرکت های هواپیمایی بر پایه بلاک چین است:

این پیشرفت پیشگامانه که در آن ما از تکنولوژی بلاک چین برای دیجیتالی کردن مایل های KrisFlyer استفاده می کنیم، سرمایه گذاری است که جهت بهبود قابل توجه بخش دیجیتالی کسب و کارمان و به نفع مشتریان انجام شده است.

انتظار می رود که این برنامه حدوداً شش ماه آینده برای مشتریان عرضه شود. ابتکار عمل هواپیمایی سنگاپور برای حرکت در فضای Blockchain باعث شده تا به تعدادی از شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها در صنعت هوانوردی بپیوندد که تکنولوژی ارزهای رمزنگاری شده و بلاک چین را پذیرفته اند. ماه گذشته، فرودگاه بین المللی Brisbane در استرالیا شروع به پذیرش ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین در فروشگاه های خرده فروشی ترمینال هایش نمود. یک شرکت هواپیمایی لهستانی نیز در اواسط سال 2015 شروع به پذیرش بیت کوین کرد.

همچنین بخوانید |  مدیر عامل eToro : در حال حاضر فروش ارزهای رمزپایه همچون فروش اپل در سال 2001 است

در موارد دیگر، شرکت هواپیمایی S7 روسیه از بلاک چین اتریوم برای فروش بلیط پروازهای خود در سال گذشته استفاده نمود، در حالی که پیش از آن Air New Zealand تحقیقات خود در رابطه با استفاده از بلاک چین عمومی اتریوم را تأیید کرده بود. شرکت بیمه فرانسوی AXA نیز از بلاک چین اتریوم به عنوان بخشی از برنامه بیمه تأخیر پرواز خود استفاده می کند.

همچنین در موارد مشابه شرکت Lufthansa، هواپیمایی ملی آلمان، سال گذشته از طریق یک ICO در راه اندازی یک بلاک چین سوئیسی سرمایه گذاری کرد و نشان داد که قصد دارد به بازار ارزهای دیجیتالی و Blockchain متصل شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا