شمارش معکوس تا انتشار بلاک چین تلگرام – فناوران امید

در گزارش غیر رسمی که از سوی کوین تلگراف منتشر شده است، متن یکی از قرارداد های تلگرام که مرتبط به شبکه بلاک چین تلگرام بوده است فاش شده است.

در این قرارداد آمده است که تلگرام باید تا 31 اکتبر 2019 شبکه بلاک چین خود را راه اندازی و ارائه کند. طبق اسناد منتشر شده آخرین مهلت معرفی ارز دیجیتال گرام و شبکه باز تلگرام تون (Ton) آخر ماه اکتبر خواهد بود و در غیر این صورت تمامی توافق های خرید توکن های گرام لغو می شود.

ارز دیجیتال تون (Ton) چیست و چه کاربردی دارد؟

تون ارز دیجیتال منحصر به فرد تلگرام است و به عنوان یک سکه داخلی می‌تواند سیستم پرداخت تلگرام را از هر دولت یا بانکی بی‌ نیاز کند.
با داشتن ارز های دیجیتالی که امکان پرداخت از داخل تلگرام داشته باشند، کاربران می‌ توانند هزینه‌ های ارسال پول به آن طرف مرز ها را دور بزنند، به لطف این اپلیکیشن رمزنگاری شده، پول را با حفظ فضای شخصی منتقل کنند، پرداخت مبالغ پایین را با کمترین کارمزد ممکن انجام دهند و … .

در سند به انتشار رسیده توسط Tgram، نام پاول دروف، بنیانگذار تلگرام، به چشم می‌ خورد اما امضا یا تاریخی در آن موجود نیست. در این سند همچنین آدرس یکی از دفترهای رسمی تلگرام در جزایر ویرجین درج شده است.

در خبرهای قبلی منتشر شده از تیم توسعه دهندگان این پیام رسان، ماه مارس زمان انتشار ارز Ton در نظر گرفته شده بود اما به دلیل نوآوارنه بودن ایده و امکان تغییر در برنامه ها، باز هم رییس شرکت چیزی را تایید نکرد. هرچند یک خبرگزاری روسی اعلام کرده است که تیم دروف بیش از 90 درصد کار را پیش برده اند.

همچنین بخوانید |  تلگرام بلاک چین خود را تا مهرماه راه اندازی می کند!

تلگرام در دو دوره پیش فروش خصوصی توکن‌ های گرام، حدود ۱.۷ میلیارد دلار سرمایه جذب کرده است. در اولین دوره جذب سرمایه خصوصی، در تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۱۸، این شرکت حدود ۸۵۰ میلیارد دلار از ۸۱ سرمایه‌ گذار دریافت کرد و سندی به امضای مدیرعامل تلگرام، پاول دورف و تأیید برادرش، نیکولا، در سایت رسمی کمیسیون بورس و تبدلات ایالات متحده (SEC) مبنی بر جذب سرمایه برای توسعه بلاک چین TON و پیام‌رسان تلگرام به ثبت رسید. سپس در ماه مارس ۲۰۱۸، ۸۵۰ میلیون دلار دیگر از ۹۴ سرمایه‌گذار جذب شد.

طبق این خبر، تلگرام تا ۳۱ اکتبر ۲۰۱۹ فرصت دارد تا پلتفرم مبتنی بر بلاک چین خود را راه‌ اندازی کند در غیر اینصورت مجبور به پرداخت غرامت سنگین به سرمایه‌گذاران خواهد شد.

این خبر برای کسانی که کسب و کار تلگرامی خود را راه اندازی کرده اند، بسیار مهم خواهد بود. حتی اگر تمامی سرنخ های بالا دقیق نباشد نمی توان توییت پاول دورف را نادیده گرفت.

در هفته های اول سال 2018 در توییتی اعلام کرد سال 2019 سال به اجرا درآمدن خواسته های کاربران است.

با کنار هم گذاشتن تکه های این پازل، باید منتظر خبری بزرگ و مهیج از این کمپانی بود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا