شماره مجازی دائمی – اکانت گوگل وویس google voice

شماره مجازی دائمی آمریکا و دیگر کشورها گوگل وویس
1 اکانت گوگل ویس5 اکانت گوگل ویس10 اکانت گوگل ویس30 اکانت گوگل ویس50 اکانت گوگل ویس
90 هزار تومان400 هزار تومان700 هزار تومان2 میلیون تومان3.2 میلیون تومان
تلفن وریفای شدهتلفن وریفای شدهتلفن وریفای شدهتلفن وریفای شدهتلفن وریفای شده
تحویل اتومات به محض خریدتحویل 24 ساعته کلیه اکانت هاتحویل 24 ساعته کلیه اکانت هاتحویل 24 ساعته کلیه اکانت هاتحویل 24 ساعته کلیه اکانت ها
حساب تمیز و تازهحساب تمیز و تازهحساب تمیز و تازهحساب تمیز و تازهحساب تمیز و تازه
پرداخت آنلاین در سایت فناوران امیدپرداخت آنلاین در سایت فناوران امیدپرداخت آنلاین در سایت فناوران امیدپرداخت آنلاین در سایت فناوران امیدپرداخت آنلاین در سایت فناوران امید

اگر به دنبال خرید حساب های گوگل یا شماره های صوتی هستید ، در جایگاه مناسبی قرار دارید. ما 100٪ حساب دستی گوگل صوتی تأیید شده برای فروش ایجاد کرده ایم. برای هر ارتباط تجاری می توانید از شماره های گوگل صوتی ما استفاده کنید. با استفاده از سرویس شماره صدای گوگل ما می توانید تماس بگیرید و از همه تلفن ها تماس بگیرید. اگر شماره GoogleVoice دارید ، می توانید از شماره تلفن رایگان برای تماس ، پست صوتی و پیام استفاده کنید. ما با 100٪ رضایت مشتری بهترین خدمات را ارائه می دهیم. هر یک از حساب های ما از IP های منحصر به فرد است. نمایه همه حساب یک نمایه کامل با تصاویر و اطلاعات است. اگر شماره گوگل یا حساب کاربری گوگل را از ما بخرید ، بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد.

شماره مجازی گوگل ویس چیست؟

گوگل ویس یک برنامه یا سرویس تماس می باشد. این سرویس امکان ارسال و دریافت پیام و حتی تماس صوتیرایگان را از طریق موبایل و کامپیوتر می دهد. به دلیل اینکه این سرویس بر بستر اینترنت می باشد می توانید یک VoIP ایجاد کنید. از قابلیت های جذاب این سرویس می توان به اتصال یک یا چند گوشی به شماره گوگل ویس اشاره کرد. اگر از این سرویس استفاده می کنید درجریان باشید که این برنامه هم سابقه تماس های شما، پیام های صوتی، پیام خوش آمد پست صوتی از قبل ضبط شده ، مکالمات ضبط شده و داده های مربوط به حساب شما را نگهداری می کند.

چه محدودیتی در شماره مجازی گوگل وجود دارد؟

در صورت عدم استفاده بیش از 2 ماه گوگل شماره شما را به شخص دیگری واگذار می کند.

اکانتی که شما(فناوران امید) به مشتریان خود می دهید چند ماهه است؟

هیچ محدودیت زمانی برای اکانت های شماره مجازی گوگل وجود ندارد و شما به صورت نامحدود می توانید از آن استفاده کنید بدون پرداخت هزینه اشتراک و تمدید.

بعد از خرید از سایت شما (فناوران امید) چقدر زمان می برد تا اکانت به دست ما برسد؟

بعد از خرید در صورتی که خرید شما تکی باشد، به صورت اتومات اکانت برای شما ایمیل خواهد شد، اما در صورتی که خرید عمده داشته باشید حداکثر 24 ساعته کلیه اکانت های شما تحویل داده خواهند شد.

آیا اکانت ها را شما می خرید یا خودتان(فناوران امید) آن ها را وریفای می کنید؟

کلیه اکانت ها با اطلاعات واقعی اشخاص توسط شرکت ما وریفای می شوند و هیچ گونه وساطتی در کار نیست، به همین دلیل آن را با قیمتی بسیار ارزان تر و به صورت مستقیم دریافت می کنید.

6 در مورد “شماره مجازی دائمی – اکانت گوگل وویس google voice”

  1. سلام،شما شماره رو با یک جیمیل تایید شده تحویل میدین خودمون انتقال بدیم به جیمیل خودمون ؟چطوریه ؟ممنون.

    1. امید احمدیانی

      با سلام و تقدیم احترام
      بعد از خرید به صورت اتومات دسترسی های جیمیل تایید شده براتون ارسال میشه که اکانت گوگل ویس آن فعال می باشد و به صورت کامل و نامحدود در اختیار شما قرار میگیرد.
      یعنی یک شماره مجازی دائمی گوگل ویس برای شما
      با سپاس و تقدیم احترام

        1. امید احمدیانی

          با سلام و سپاس
          خیر متاسفانه فقط می تونید روی جیمیلی که تقدیم حضور می شود از شماره آمریکای آن استفاده کنید.
          البته لازم به ذکر است که در هر دستگاه و مرورگری همزمان می توانید از چند ایمیل استفاده کنید و به راحتی به اکانت دیگر بروید. بنابراین نگران نباشید که حتما باید به جیمیل قبلی شما پیوند داده شود.
          با سپا و تقدیم احترام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا