صرافی Blackmoon ارز دیجیتال تلگرام را لیست می کند – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

صرافی رمزارز Blackmoon که در جزایر کایمان به ثبت رسیده، قصد دارد تا توکن گرام پیام رسان تلگرام را که به زودی عرضه می شود را با همکاری بانک رمزارز سوئیسی GRAM Vault لیست کند.

بنا به گزارش Finance Magnates، صرافی Blackmoon که پیش از ارائه خدمات مبادله رمزارز به عنوان ارائه دهنده سنتی راهکار های مالی فعالیت می کرده، قصد دارد تا با فراهم سازی امکان خرید توکن های گرام با استفاده از کارت های بانکی، نقدینگی را افزایش دهد.

صرافی Blackmoon نام شناخته شده ای در دنیای رمزارز نیست اما ظاهرا مشتریان همکارش که قرار است در لیست کردن این توکن به آن کمک کند، یعنی کمپانی قانونی GRAM Vault بزرگترین سرمایه گذاران عرضه اولیه کوین تلگرام را در کنار خود دارد.

پیش از Blackmoon، صرافی رمزارز ژاپنی Liquid ادعا کرده بود که نماینده فروش توکن های گرام از سوی Gram Asia است که البته صحت بیانیه بعد ها توسط منابع نزدیک به تلگرام رد شد.

ابتدای این ماه، Liquid آدرس عمومی کیف پولی را افشا کرد که تمامی دارایی سرمایه گذارانی که در فروش توکن GRAM که توسط خودش برگزار شد، را داراست. در این رخداد، توکن های GRAM به سه برابر قیمت این توکن (1.33 دلار) در دومین مرحله از ICO تلگرام در سال 2018 به فروش رسید.

پس از عرضه نسخه آزمایشی بلاک چین تلگرام حالا به نظر می رسد که تلگرام قصد دارد تا آبان ماه ارز دیجیتال گرام را عرضه کند.

اگر درست باشد، تلگرام می تواند بر پروژه لیبرا که متعلق به کمپانی فیسبوک است غلبه کند.

همچنین بخوانید |  خرید ارز گرام : قیمت و روش خرید ارز دیجیتال تلگرام

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا