صرافی Coinbase از افزونه خود جهت پرداخت با ارزهای رمزپایه در فروشگاه های اینترنتی رونمایی کرد – فناوران امید

صرافی Coinbase یک سرویس جدید را برای بهبود دسترسی به گزینه پرداخت با ارزهای رمزپایه جهت کسب و کارهای مبتنی بر تجارت الکترونیک ارائه نموده است. بر اساس یک پست وبلاگ که روز پنج شنبه منتشر شد، Coinbase Commerce در حال حاضر یک افزونه جدید را برای پلتفرم محبوب تجارت الکترونیک WooCommerce راه اندازی کرده است.

پلتفرم WooCommerce در حال حاضر سیستم پرداخت مورد نیاز بیش از 28 درصد فروشگاه های اینترنتی را فراهم می کند. با این حال، ارائه دهنده خدمات اینترنتی BuiltWith تخمین زده است که این رقم در حدود 21 درصد از فروشگاه های اینترنتی را شامل می شود.

با این حال، اضافه شدن این افزونه (که در وب سایت GitHub در دسترس است) می تواند کاربران بسیاری را به استفاده از وب سایت های تجارت اکترونیک در زمینه های مختلف ترغیب نماید. لازم به ذکر است که در حال حاضر دیگر افزونه های مشابه مانند CryptoWoo نیز وجود دارد. Coinbase در پست وبلاگ رسمی خود گفت:

این افزایش دسترسی منجر به پذیرش گسترده تر ارزهای رمزپایه خواهد شد و در نهایت، ما را به هدف اصلی یعنی ایجاد سیستم مالی باز نزدیک تر می کند.

این پست وبلاگ همچنین نشان می دهد که Coinbase در حال حاضر گزینه ارسال مستقیم بیت کوین و لایت کوین را در Coinbase Commerce فعال نموده و در برنامه های آتی خود پشتیبانی از اتریوم و بیت کوین کش را نیز قرار داده است.

این خبر فقط چند روز پس از آن منتشر شد که صرافی Coinbase امکان مبادله ارزهای رمزپایه با استفاده از پوند استرلینگ را برای مشتریان بریتانیایی خود ارائه نمود. این صرافی ارز دیجیتال در حال حاضر سپرده گذاری و برداشت را در یک روز کاری با استفاده از سریع ترین سیستم پرداخت کشور ارائه می دهد. در تاریخ 2 جولای، شرکت Coinbase Custody یک سرویس ذخیره سازی ارزهای رمزپایه با هدف ایجاد صندوق سرمایه گذاری با شرط سرمایه گذاری حداقل 10 میلیون دلار برای مشتریان راه اندازی نمود.

همچنین بخوانید |  لوکال بیت کوین : آموزش ثبت نام و خرید و فروش در این وب سایت

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا