صرافی Coinbase به دنبال اخذ مجوز از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

صرافی Coinbase، غول صنعت ارزهای رمزپایه، روز چهارشنبه اعلام کرد که در مسیر ثبت نام و اخذ مجوزهای لازم از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به عنوان یک کارگزار قرار دارد. این حرکت اجاره می دهد تا دارایی های رمزنگاری شده مورد پذیرش واقع شوند، در حالی SEC از آنها به عنوان یک مسأله امنیتی یاد می کند.

Coinbase در بیانیه ای که توسط مدیر عامل و مدیر ارشد عملیاتی این صرافی ارزهای رمزپایه منتشر شد، اعلام نمود که تا کنون مجوز کارگزاری فروشنده، سیستم معاملاتی جایگزین (ATS) و یک سیستم راهنمای سرمایه گذاری (RIA) را کسب کرده است و تا زمان تصویب قانونی ارزهای دیجیتال، به عنوان یک کارگزار و فروشنده تحت نظارت SEC و سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی (FINRA) به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

Jay Clayton، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، گفته است که ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین (BTC) طراحی شده اند تا جایگزین ارزهای فیات شوند و به لحاظ قوانین مسأله امنیتی محسوب نمی شوند. اما بحث در رابطه با سایر ارزهای رمزپایه که از طریق سرمایه گذاری جمعی اقدام به جمع آوری سرمایه اولیه می نمایند، همچنان وجود دارد. علاوه بر این، SEC گفته است که تقریبا هر عرضه اولیه سکه (ICO) ای باید تحت رهنمود نهادهای فدرال ارائه شود.

Asiff Hirji، مدیر ارشد عملیات Coinbase، در بیانیه های قبلی گفت که چهار ارز رمزپایه شامل بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین تنها مواردی هستند که این شرکت با توجه به شرایط نظارتی حاکم در ایالات متحده، با آنها احساس راحتی می کند. اخذ مجوزهای لازم به عنوان یک کارگزار و فروشنده، لیست دارایی های دیجیتالی که شرکت می تواند فهرست کند را تا حد زیادی گسترش می دهد.

همچنین بخوانید |  صرافی Gemini جهت کاهش تأثیر سفارشات با حجم بالا بر قیمت بیت کوین، ویژگی جدید اضافه نموده است

Asiff Hirji میگوید:

در حال حاضر انواع مختلفی از دارایی های دیجیتال مبتنی بر بلاک چین وجود دارد؛ از ارزهای رمزپایه تا توکن های امنیتی. در ایالات متحده، بعضی از این دارایی ها تحت نظارت SEC قرار خواهند گرفت. با در نظر داشتن این موضوع، اخذ مجوزهای لازم ما را یک قدم به هدفمان نزدیک تر خواهد نمود که همانا فراهم نمودن مطمئن ترین راه برای خرید، فروش و استفاده از انواع مختلف دارایی های رمزنگاری شده میباشد.

به عنوان بخشی از فرآیند تأمین مجوز، صرافی Coinbase سه شرکت مختلف با عناوین Keystone Capital Corp، Venovate Marketplace و Digital Wealth LLC را با مجوزهای فدرال خریداری کرده است. Coinbase تنها شرکت در حوزه ارزهای رمزپایه نیست که به دنبال اخذ مجوز و طی کردن فرآیندهای قانونی است. همانطور که خبرگزاری CCN گزارش میدهد، Circle Internet Financial یکی از بهترین رقبای Coinbase در این هفته نشان داد که قصد دارد تا ثبت نام در SEC را دنبال کند و در نهایت امیدوار است مجوزهای لازم را دریافت کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا