صرافی HitBTC از استیبل کوین “EURS” با پشتوانه یورو پشتیبانی خواهد کرد – فناوران امید

به نظر می رسد پیشرفت های جدیدی برای عرضه استیبل کوین “EURS” با پشتوانه یورو حاصل شده است. اخیراً یک سرمایه گذار نهادی چند روز پس از رونمایی این ارز دیجیتال در مالت، 10 میلیون دلار در پلتفرم آن سرمایه گذاری نموده است. CCN اولین خبرگزاری بود که اخبار مربوط به سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری توسط یک سرمایه گذار نهادی در پلتفرم EURS را افشا نمود.

در حال حاضر، این ارز رمزپایه که توسط کمپانی Stasis ایجاد شده، نقطه عطف دیگری را به دست آورده است. اخیراً معلوم شد اولین جفت ارزی یورو/ارز رمزپایه در صرافی HitBTC قابل مبادله است. این خبر خوشایند برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال توسط توییتر رسمی HitBTC منتشر شد. گریگوری کلوموف، مدیر عامل Stasis، گفت که این قطعا یک دستاورد بزرگ برای استیبل کوین EURS خواهد بود که چند روز پیش راه اندازی شده است. وی گفت:

ما امروز 2 میلیون دلار EURS فروخته ایم و این توسعه HitBTC همچنان برای بررسی گزینه های های بیشتر ادامه خواهد یافت. تلاش ما در جهت تبدیل شدن به یک استیبل کوین برای سرمایه گذاران و اپراتورهای بازار پول خواهد بود.

HitBTC ادعا می کند که یکی از پیشرفته ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است، گرچه در گذشته نیز برخی انتقادات نسبت به آن مطرح شده است. یکی از منتقدان اصلی این صرافی ارز دیجیتال “جان مک کافی” است که در توییتر خود گفت:

صرافی ارز دیجیتال چیزی است که ما در اصل با آن مبارزه کرده ایم. در حال حاضر قدرت آنها بسیار زیاد است. برای مثال HitBTC برای میلیونها نفر از مردم فقیر که قادر به پرداخت حداقل مبلغ خرید نیستند، رنج بیشتری را متحمل شده است؛ زیرا این مقدار بیشتر از درآمد ماهانه آنها است.

این توییت سبب درگیری میان صرافی HitBTC و جان مک کافی شد؛ هرچند شایعات موجود مبنی بر این است که این درگیری ها برای عرضه اولیه سکه (ICO) مک کافی که اخیراً هدف قانون گذاران در ایالات متحده قرار گرفت، تبلیغ خوبی بوده است.

همچنین بخوانید |  بدون احراز هویت از این صرافی ها می توانید ارز دیجیتال خرید کنید

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا