صعود قیمت بیت کوین پس از روز مالیات (Tax Day) در آمریکا – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

با تمام شدن فصل پرداخت مالیات در آمریکا، آیا سیگنال های نزولی بازار ارزهای رمزنگاری شده نیز به پایان خواهند رسید؟

با پایان مهلت 17 آوریل (روز مالیات) در ایالات متحده آمریکا، حدس های زیادی وجود دارد که نشان می دهد افت بازار ارزهای دیجیتال در زمستان سال 2018 عمدتا به دلیل فروش گسترده دارایی های دیجیتال سرمایه گذاران جهت پرداخت مالیات بر درآمد بوده است.

ممکن است این دوره به عنوان بحران مالياتي ارزهای رمزنگاری شده در سال 2018 شناخته شود؛ زيرا به دليل تعهدات مالياتي شاهد بزرگترين جریان خروج سرمایه هستيم که اکوسیستم ارزهای رمزپایه تا کنون آن را تجربه نموده است. می توان گفت که قطعاً برخی از فروش های بزرگ مرتبط با مسائل مالیاتی بوده اند. این نتیجه گیری حاصل پست های منتشر شده از سوی سرمایه گذاران در انجمن Reddit و سایر انجمن های ارزهای رمزپایه در ماه دسامبر است.

یکی از کاربران انجمن Reddit می نویسد:

من این موضوع را تا کنون نمی دانستم، اما به نظر می رسد که مالیات بر درآمد معاملات خود را می پردازم. اگر مالیات فدرال و ایالت کالیفرنیا را با یکدیگر جمع کنیم، رقم آن مجموعاً حدود 50،000 دلار برای من می شود.

علاوه بر این، مهلت مالیاتی کشور ژاپن 15 مارس بود. مانند ایالات متحده آمریکا، ژاپن نیز یک مشارکت کننده بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می شود؛ در نتیجه این امر موجب تقویت بیشتر این فرضیه خواهد شد. اما دلایل متعددی نیز برای کاهش تاثیرات چنین فروش هایی در جریان اخیر بازار وجود دارد و در نتیجه احتمال خواهد داشت که قیمت ارزهای دیجیتال ناگهان پس از روز مالیات افزایش یابد.

همچنین بخوانید |  معرفی سه ارز دیجیتال با بهترین عملکرد در هفته سوم مهر ماه 1397

در ابتدا باید گفت سرمایه گذارانی که در طول دوره افت قیمت ها اقدام به فروش ارزهای رمزنگاری شده خود نموده اند، به احتمال زیاد اکنون توانایی کافی جهت پرداخت بدهی های مالیاتی خود نخواهند داشت. برای اثبات این موضوع Perry Woodin، مدیر ارشد استراتژی در موسسه تکنولوژی HashChain، یک سری محاسبات ساده ریاضی را انجام داد.

وودین به CoinDesk گفت:

تصور کنید فردی در ژانویه 2017 میزان 1.5 BTC به قیمت هر بیت کوین 1,200 دلار خریداری نموده است. اگر این شخص در دسامبر 2017 یک بیت کوین را میفروخت، می توانست سود آن را معادل 18,000 دلار بدست آورد. این سود کوتاه مدت به عنوان درآمد معمول در ایالات متحده محاسبه می شود. با در نظر گرفتن نرخ مالیاتی حدود 30 درصد، بدهی مالیاتی وی حدوداً 5400 دلار خواهد بود.

این در صورتی است که قیمت بیت کوین در اوایل ماه آوریل حدوداً 6،700 دلار بود. بنابراین فروش های مربوط به پرداخت مالیات بر مبنای کاملاً غیر منطقی بوده است، هرچند که مردم همیشه به طور منطقی رفتار نمی کنند.

Trevor Gerszt، مدیر عامل شرکت CoinIRA، دلیل دیگری جهت تردید در ارتباط قوی بین کاهش قیمت ها و فروش های بزرگ برای پرداخت مالیات ارائه نموده است. وی در بیانیه خود به فعالیت اخیر در بلاک چین بیت کوین اشاره نمود. Gerszt روز سه شنبه 10 آوریل گفت:

اگر فروش های مالیاتی واقعا یک فاکتور تعیین کننده قیمت بیت کوین بود، ما انتظار یک شگفتی در میزان فروش داشتیم. در حالی که معاملات تایید شده نسبتا کم بوده و در همان سطح دو ماه گذشته باقی مانده است.

مطمئناً صرافی های بزرگ ارزهای دیجیتال در سه ماهه اول سال شروع به دسته بندی تراکنش ها می نمایند، بنابراین تعداد واریزی های منعکس شده در دفتر کل ممکن است کاهش یافته و غیر واقعی باشد.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 7 فروردین ۹۹ بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، بیت کوین SV

در نهایت اگر قصد خرید و فروش بیت کوین را قبل از افزایش قیمت ها دارید، آن را به تأخیر نیندازید تا درست بعد از روز مالیات تنها نظاره گر صعود شارپی در بازار ارزهای دیجیتال باشید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا