صفر تا صد آموزش الیمپ ترید: ثبت نام، افزایش موجودی و کسب درآمد – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بسیاری از افراد مبتدی عقیده دارند که ابزارهای تجارت دیجیتال را می شناسند اما نمی توانند به آنها اعتماد کنند و دانش خود را در عمل ثابت کنند. آنها هیچ گاه معامله ای انجام نداده اند و اولین سوالی که می پرسند این است که از کجا باید شروع کرد؟ ابتدا باید دلال مورد نظر خود را انتخاب کنید. افراد مبتدی باید به قابلیت های برنامه ای که با آن تجارت می کنید، دقت کنند زیرا می خواهید در این مکان کار کنید. اما می توانید بررسی کنید که ایا یک سایت خاص برای شما مناسب است یا خیر؟ وقتی حساب خود را ساختید سوالات زیر را از خود بپرسید: آیا می توانم به راحتی از این سایت استفاده کنم؟ آیا همه چیز شفاف است؟ ایا ثبت نام نیاز به دانلود اسناد زیادی دارد؟ تمامی این مراحل برای افراد مبتدی خسته کننده است. پس از ثبت نام، ممکن است اشتیاق خود را برای معامله از دست بدهند. الیمپ ترید (Olymp Trade) بروکری برای ارز های دیجیتال و سایر ارز ها است که استفاده از آن بسیار راحت است. در پست قبلی قابلیت ها و ویژگی های مثبت این بروکر را بر شمردیم. ( مراجعه به پست قبلی در مورد الیمپ ترید) در این پست به آموزش الیمپ ترید می پردازیم و مرحله به مرحله ساخت حساب را با شما پیش می بریم. اگر تازه به دنیای ترید پا گذاشته اید و قصد دارید با الیمپ ترید به کسب درآمد بپردازید، این مقاله به طور جامع شما را همراهی می کند.

توجه :

اخیرا دسترسی به وب سایت الیمپ ترید با آی پی ایران و برخی کشور های دیگر قطع شده است. لذا شما می توانید با ابزارهای تغییر دهنده آی پی به این سایت دسترسی داشته باشید.

آموزش دور زدن تحریم الیمپ ترید

آموزش ثبت نام الیمپ ترید

در ابتدا برای ورود و ثبت نام در وب سایت Olymp trade اینجا کلیک کنید.

ورود به سایت الیمپ ترید
صفحه اصلی سایت الیمپ ترید

در سمت چپ تصویر دو گزینه ‘Log in‘ و ‘Registration‘ دیده می شود. با کلیک بر روی ‘Registration‘ فرم نمایش داده شده را پر نمایید.

اطلاعات خواسته شده از شما، به ترتیب شامل: نام، ایمیل، شماره تلفن (بدون صفر) و رمز عبور است. شما بایستی انتخاب کنید که واحد پول در سایت برای شما دلار یا یورو باشد.

گزینه ‘ I am of legal age‘ را تیک دار کنید و در پایان بر روی دکمه “Register” کلیک کنید. ایمیلی جهت تایید برای شما ارسال می شود، هرچند بدون تایید آن نیز شما وارد سایت می شوید.

داشبورد الیمپ ترید
داشبورد حساب کاربری الیمپ ترید

درآموزش الیمپ ترید، توصیه ما به شما استفاده از حساب موقت برای تجارت است. این حساب یک حساب تمرینی است که دارای 10000 دلار مجازی است است. در اینجا می توانید طبق علاقه ی خود معاملات را انجام دهید و نگران از دست دادن پول خود نباشید. نوع حساب شما در قسمت بالا سمت راست با عنوان ‘Demo account‘ مشخص شده است.

حساب حقیقی پلت فورمی است که می توانید از طریق آن پول حقیقی کاسبی کنید. قبل از معامله باید در این حساب مقداری پول واریز کنید. می توانید این کار را با ویزا یا مسترکارت یا دیگر سیستم های پرداخت انجام دهید. معمولا کمترین مقدار مجاز 10 دلار است. همانطور ک بیان شد، باید با حساب موقت شروع به تجارت کنید که در این حساب هیچ ریسکی انجام نمی دهید.

همچنین بخوانید |  آموزش پرایس اکشن به طور کامل و نحوه استفاده از این استراتژی در معامله

اطلاع از میزان موجودی حساب الیمپ ترید

در اولین قسمت از آموزش الیمپ ترید، لازم است از موجودی حساب خود آگاه باشید. میزان موجودی حساب مجازی در ابتدا 10000 دلار است. که با انجام ترید میزان آن کاهش یا افزایش دارد.

موجودی حساب الیمپ ترید

داشبورد الیمپ ترید (Olymp Trade)

حال که با نحوه ثبت نام آشنا شدید و توانسته اید یک حساب موقت برای خود ایجاد کنید، وقت آن رسیده است که در این قسمت از آموزش الیمپ ترید با قسمت های مختلف داشبورد حساب کاربری خود آشنا شوید.

اگر بر روی علامت “+” در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید، لیست تمامی ارز هایی که الیمپ ترید آنها را پشتیبانی می کند، نشان داده می شود. با انتخاب هر ارز می توانید نمودار لحظه ای قیمت را مشاهده کنید.

نمودار لحظه ای قیمت ارز در الیمپ ترید

منو حساب کاربری الیمپ ترید از سمت چپ بالا قابل دسترسی است. از طریق این قسمت شما به این امکانات زیر دسترسی دارید:

  • Deposit” : واریز به حساب
  • Withdraw“: برداشت از حساب
  • Transactions“: لیست تراکنش ها
  • Trades” : لیست معاملات
  • Profile“: مشاهده پروفایل و ویرایش آن
  • Quotes“: موارد ثبت شده
  • Trading Platform“: پلتفرم معامله
  • Education“: آموزش
  • Analytics“: تحلیل و آنالیز
منو حساب کاربری الیمپ ترید
حساب کاربری olymp trade

واریز به حساب الیمپ ترید (Olymp trade)

برای واریز وجه به حساب الیمپ ترید از گزینه “Deposit” استفاده می کنیم. افزایش موجودی حساب الیمپ ترید از دو روش ممکن است:

همانطور که مشاهده می کنید روش های شارژ حساب الیمپ ترید متنوع است. خوشبختانه سامانه فناوران امید با ارائه انواع سیستم های پرداخت، این امکان را برای شما فراهم می کند تا از هر روشی که ترجیح می دهید، به شارژ حساب الیمپ ترید خود بپردازید. حتی اگر حساب کاربری در سامانه های پرداخت های ذکر شده ندارید، می توانید از شارژ حساب الیمپ ترید به صورت مستقیم استفاده کنید. پشتیبان های فناوران امید حساب شما را برایتان شارژ خواهند کرد.

شارژ حساب الیمپ ترید از طریق فناوران امید

وب سایت فناوران امید امکان شارژ مستقیم حساب الیمپ ترید با پرداخت ریالی را برای کاربران خود فراهم کرده است. برای استفاده از این خدمات ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید.

از داشبورد خود گزینه ‘خدمات الیمپ ترید‘ را انتخاب کنید.

شارژ حساب الیمپ ترید

در این قسمت بر روی گزینه ‘شارژ حساب الیمپ ترید‘ کلیک کنید.

در این بخش در قسمت ‘مبلغ قابل پرداخت‘ میزان شارژ مورد نظر به تومان محاسبه می شود. لازم است شما در فیلد مربوط به ‘مبلغ’ همان مقدار که قصد دارید حساب خود را شارژ کنید؛ وارد نمایید. خواهید دید مبلغ معادل به تومان برای شما نمایش داده می شود. پس از آن نام کاربری و کلمه عبور اکانت الیمپ ترید را وارد کنید. اگر لازم است توضیحاتی را درج نمایید.

واریز وجه به الیمپ ترید

پس از ثبت سفارش، درگاه بانکی مورد نظر را انتخاب کنید. پرداخت از طریق کارت های بانکی ایرانی عضو شتاب امکان پذیر است. توجه داشته باشید که حسابی که قصد دارید پرداخت خود را با آن انجام دهید، بایستی در قسمت حساب های متصل به کاربری شما درج شده باشد.

همچنین بخوانید |  چگونه در بروکر ترید انجین ترید کنیم؟

پس از پرداخت طی 24 ساعت حساب الیمپ ترید شما شارژ خواهد شد.

روش های شارژ حساب از طریق پرداخت بین المللی

اگر شما از ویزا کارت یا سایر سیستم های پرداخت بین المللی استفاده می کنید، می توانید از منو پرداخت سایت الیمپ ترید نسبت به شارژ حساب خود اقدام کنید.

واریز به حساب الیمپ ترید

درهر بار شارژ حساب شما می توانید مقادیر از پیش تعیین شده ای به موجودی حساب الیمپ ترید بیافزاید. فراموش نکنید در هر بار واریز وجه، شما می توانید حساب کاربری خود را از معمولی به VIP تغییر دهید.

میزان افزایش موجودی

برداشت وجه از حساب الیمپ ترید (Olymp Trade)

برداشت وجه از طریق منو “Withdraw” امکان پذیر است. شما باید حداقل 10 دلار موجودی داشته باشید تا بتوانید آنرا برداشت کنید. سیستم های برداشت وجه مانند سیستم های پرداخت متنوع است و شما می توانید درآمد خود را به راحتی نقد کنید.

برداشت از حساب الیمپ ترید

چگونه از حساب olymp trade کسب درآمد کنیم؟

شما می توانید در الیمپ ترید با پیش بینی قیمت ها سود بدست آورید و کسب درآمد کنید. همان طور که قبلا هم صحبت کنیم، الیمپ ترید بروکری برای باینری آپشن است.

در قسمت راست صفحه منویی برای اینکار طراحی شده است. شما می توانید یک بازه زمانی تعیین کنید. مثلا شما می توانید پیش بینی کنید در سه دقیقه آینده، قیمت بیت کوین 10 درصد افزایش یا کاهش می یابد. میزان سودی که از این پیش بینی به شما تعلق می گیرد را خود به دلار/یورو تعیین می کنید.

پیش بینی قیمت ارز

پس از فعال کردن این گزینه خط افقی برای نشان دادن سطحی که در آن شما پیش بینی انجام دادید نمایان می شود. بازه زمانی مورد نظر با درج دایره سفید بر روی خط مشخص شده است. اگر پیش بینی افزایش قیمت داشته باشید این خط سبز و در حالت مخالف قرمز است. میزان موجودی حساب نیز با توجه به پیش بینی شما کاهش یا افزایش خواهد داشت. ترید های بازار ارز دیجیتال می دانند که برای انجام یک پیش بینی درست نیازمند اندیکاتور های متفاوتی است.

بروکر الیمپ ترید

الیمپ ترید اندیکاتور های متفاوتی را پشتیبانی می کند. اندیکاتور ھا عبارتنداز مجموعه ای از فرمولھا و ابزارھای ریاضی که به تحلیلگر کمک میکنند تا به درستی قیمت ارز را پیش بینی کند. از منو سمت چپ امکان انتخاب اندیکاتور های متفاوت وجود دارد.

اندیکاتور ها در الیمپ ترید

وقتی در مورد معامله مطمئن شدید می توانید به حساب خود یکی از ابزارهای تحلیل را مانند تقویم اقتصادی اضافه کنید. این ابزارها به شما کمک می کنند تا احتمال موفقیت را بالا ببرید. “حدس زدن” بهترین استراتژی نیست. وقتی پول واریز کردید و تصمیم گرفتید که با حساب واقعی تجارت کنید،ابتدا خونسردی خود را حفظ کنید. در اولین معامله خود با 1 دلار (30 روبل) شروع کنید . زمان بهینه تجارت را روی 5 دقیقه تنظیم کنید و کاهش یا افزایش قیمت را پیشبینی کنید. برای پیش بینی باید از ابزارهای تحلیل استفاده کنید. حالا بر روی کلید افزایش یا کاهش کلیک کنید. حتی اگر تجارت شما موفقیت آمیز نبود باز هم دست آوردی مهم است. تبریک!

اکنون شما یک تاجر هستید و می توانید گزینه های دیجیتال را مشاهده و بررسی کنید. تا زمانی که مطمئن نشدید پول کمی سرمایه گذاری کنید. سرمایه گذاری با 1 دلار در هر معامله به شما کمک می کند تا همه چیز را از دست ندهید. همچنین زمان معامله را روی 5 دقیقه تنظیم کنید. اینگونه شانس شما برای افزایش قیمت بیشتر می شود.

برای شما آرزوی تجارت موفقیت آمیز داریم!

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا