فراخوان جذب نمایندگی فناوران امید برای ماهان نت

فرم جذب نماینده ماهان نت

اشتراک گذاری پست

شرکت فناوران امید به عنوان نمایندگی کشوری گروه شرکت‌های انتقال داده ماهان، به منظور توسعه عرضه خدمات خود در سراسر ایران، از متقاضیان آشنا به حوزه فناوری (IT)  دعوت به همکاری می‌کند.

ماهان‌نت در زمینه عرضه اینترنت پرسرعت ADSL2+، اینترنت TD-LTE، اینترنت برج‌ها و مجتمع‌ها و پهنای باند اختصاصی فعالیت دارد. همچنین با بیش از 50 هزار مشترک و نمایندگی‌های متعدد در سراسر کشور، یکی از فعال‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌ها با پروانه ارتباطات ثابت است. ماهان‌نت تاکنون با 15 نمایندگی در شهرهای بسیاری خدمات خود را عرضه می‌کند.

فرم جذب نماینده ماهان نت توسط شرکت فناوران امید
فرم جذب نماینده ماهان نت توسط شرکت فناوران امید

ما علاوه‌بر عرضه خدمات با کیفیت بالا و جلب رضایتمندی مشتری اهداف دیگری را نیز دنبال می‌کنیم که به چند نمونه از آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • توسعه کیفی خدمات
  • مشتری مداری
  • اشتغال زایی به صورت مستقیم و غیرمستقیم

این شرکت در به روزرسانی خدمات عرضه شده همراه با پیشرفت جهانی، عرضه خدمات پشتیبانی باکیفیت و همچنین خدمات مشاوره تخصصی کوشیده است.

اگر شما هم تمایل دارید عضوی از مجموعه ماهان‌نت باشید، لطفاً فرم جذب نماینده را تکمیل بفرمایید تا کارشناسان فناوران امید پس از بررسی، با شما تماس بگیرند.

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا