فروش بلیط‌ یورو ۲۰۲۰ با بلاک چین اتریوم 1399

اشتراک گذاری پست

فروش بلیط‌ یورو ۲۰۲۰ با بلاک چین اتریوم

شرکت آلفا‌ والت (AlphaWallet) که زمینه فعالیتش ایجاد توکن در بخش‌های مختلف اقتصادی است همکاری خود را  با اتحادیه فوتبال اروپا یوفا (UEFA) برای فروش بلیط مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) آغاز کرد.

به همین منظورشرکت آلفاوالت تصمیم گرفت از طریق ادغام در بلاک چین اتریوم، ۲۰,۰۰۰ توکن را در یک بلاک چین سفارشی که برای ارائه و فروش بلیط‌های مسابقات فوتبال یورو ۲۰۲۰ شکل گرفته است، جای دهد.

فروش بلیط‌ یورو ۲۰۲۰ با بلاک چین اتریوم

بر مبنای گزارش منتشر شده در تاریخ ۲۹ دسامبر (۸ دی) ، ویکتور ژانگ (Victor Zhang)، مدیر عامل آلفاوالت ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد:

درصورتی که ما قادر باشیم ۵۰ درصد از بلیط‌های دیجیتالی مسابقات فوتبال لیگ ملت های اروپا را به بلیط‌هایی تبدیل کنیم که به صورت توکن در بلاک چین ایجاد شده‌اند ، میزان رشد کاربران بلاک چین بسیار بیشتر از تعداد فعلی کاربران این فناوری در جهان خواهد بود و به رقمی در حدود (۴۲,۲۹۰,۰۰۰ میلیون نفر) خواهد رسید.

ژانگ در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد که با این کار بیش از ۲۰,۰۰۰ کاربر جدید، بدون اینکه خوشان باخبر باشند، تجربه بهره‌­گیری از تکنولوژی بلاک چین را تجربه خواهند داشت، چرا که بلیط‌های مسابقات به صورت توکن شده و بر پایه امن بلاک چین مستقر شده است. وی در ادامه خاطرنشان کرد که بودجه، بلیط و اختیارات لازم توسط نماینده اجرایی فروش بلیط‌های مسابقات لیگ اروپا فراهم خواهد شد و تیم آلفاوالت تنها ارائه تکنولوژی آن را بر عهده دارد.

فروش بلیط‌ یورو ۲۰۲۰ با بلاک چین اتریوم

 استفاده از کیف پول مبتنی بر اتریوم آلفاوالت در قبل

گفتنی است نرم افزار کیف پول مبتنی بر اتریوم آلفاوالت قبلاً یک بار دیگر هم سیستمِ جدیدِ ایجاد توکن را برای فروش بلیط در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به صورت آزمایشی اجرا کرده است. پس از این اجرای آزمایشی، شرکت سعی کرد برای مشکلاتی از قبیل کلاهبرداری، مقیاس‌پذیری و عدم وجود مقررات در بازارهای ثانویه راه‌حل‌هایی را جستجو کند.

ژانگ در ادامه سخنان خود به این نکته اشاره کرد که به دلیل بوجود آمدن این بلیط‌ها در بستر بلاک چین اتریوم، معتبر بودن بلیط‌ها بلادرنگ مورد تأیید قرار خواهد گرفت و این فرایند ضمن فراهم نمودن زمینه انتقال مستقیم و همتا به همتای بلیط‌ها به روند کنترل توزیع بلیط‌های جعلی و تقلبی نیز کمک شایانی می‌کند. علاوه بر این، اگر شخصی تصمیم بگیرد بلیط خریداری شده خود را مجدداً بفروشد، دقیقا مانند انتقال و جابجایی رمزارزها، خواهد توانست نسبت به فروش بلیط خود اقدام نماید.

ژانگ در ادامه اظهارات خود ضمن تأکید براین نکته که تنها در سال ۲۰۱۹ حدود ۹۴۱,۴۰۰,۰۰۰ نفر کاربر بلیط خود را در سراسر جهان به صورت دیجیتالی خریداری کردند تصریح کرد که این کاربران می‌توانند از طریق بلاک چین به این کار اقدام نمایند. او در پایان اظهارات خود افزود:

استفاده از بلاکچین در بخش‌های اقتصاد جهانی

اگرچه بلاک چین هنوز آمادگی لازم را برای ایجاد توکن برای کل بخش‌های اقتصاد جهانی ندارد، اما این رخداد قریب الوقوع است. صدها تکه گم شده وجود دارند که به منظورایجاد توکن برای بخش‌های اقتصاد جهانی باید پیدا شوند و در کنار هم قرار بگیرند تا این پازل تکمیل شود.

 

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا