فروش بیت کوین به چه روش هایی امکان پذیر است؟ – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

فروش بیت کوین به اندازه خرید بیت کوین ساده نیست ولی ما اینجا هستیم تا به طور کامل ماجرا را برای شما باز کنیم و در این باره تمامی اطلاعاتی که نیاز دارید را به شما بدهیم. زمانی که به این نتیجه رسیدید که حالا می خواهید بیت کوین های خود را به فروش برسانید، پیش از هر چیز باید به این فکر باشید که بهترین روشی که مناسب شماست را انتخاب کنید. این که بیت کوین های خود را آنلاین یا به اشخاص بفروشید. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب مربوط به خود را دارند.

توضیح روش فروش بیت کوین به صورت آنلاین

روش فروش بیت کوین به صورت آنلاین رایج ترین روش برای آغاز تجارت بیت کوین است. خود فروش بیت کوین به صورت آنلاین به سه روش انجام می پذیرد که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم.

  1. اولین روش این است که با یک شخص دیگر، به صورت مستقیم وارد معامله شوید و یک میانجی هم ارتباط بین شما را برقرار کند.
  2. دومین روش این است که از یک صرافی آنلاین مانند fanavaraneomid کمک بگیرید که در این صورت طرف معامله شما صرافی خواهد بود.
  3. بازار جدید همتا به همتا به صاحبان بیت کوین امکان خرید کالا با تخفیف را از طریق بیت کوین خریداری کنند.

معاملات مستقیم

از جمله وبسایت هایی که امکان معامله به صورت مستقیم را به کاربران می دهد، Coinbase و LocalBitcoins در آمریکا و BitBargain و Bittylicious در انگلیس است.

در این وبسایت ها معمولا باید به عنوان فروشنده ثبت نام کنید. به این منظور باید هویت خود را تایید کنید که بعدا در این مورد توضیح خواهیم داد. به محز این که ثبت نام شما در این وبسایت ها انجام شد، می توانید یک پیشنهاد بفرستید که به این معنا خواهد بود که شما خواهان فروش بیت کوین های خود هستید. زمانی که یک خریدار بخواهد با شما وارد معامله شود، وبسایت به شما اطلاع می دهد. از این به بعد روابط شما با خریدار است ولی تکمیل معامله شما از طریق وبسایت واسطه انجام می گیرد.

همانطور که گفته شد این خدمات در کشور های آمریکا و انگلیس ارائه می شود اما fanavaraneomid نسخه ایرانی چنین وبسایت هایی است که در زمینه فروش بیت کوین به شما کمک می کند و می توانید از طریق این وبسایت به معامله با جامعه هدف خود بپردازید.

معاملات تبدیل

روش دیگر برای فروش بیت کوین ثبت نام در یک صرافی آنلاین است. در این حالت همچنان می بایست هویت خود را مشخص کنید ولی در چنین حالتی فروش با سرعت بیشتری انجام می پذیرد و نیاز نیست به انداز فروش از طریق معامله مستقیم منتظر بمانید.

در چنین حالتی می توانید بیت کوین های خود را تبدیل به یک ارز دیگر کنید که می تواند یک ارز دیجیتالی یا یک ارز بانکی باشد. صرافی در این حالت به عنوان یک میانجی اعتبارات همه کاربران را نگه می دارد. شما درخواست فروش خود را ثبت و مقدار و نوع ارز و قیمت برای هر واحد از ارز مورد نظر را ثبت می کنید.

به محز این که کسی درخواست مشابه برای خرید ثبت کند، صرافی تراکنش را تکمیل می کند. سپس ارز مورد نظر به حساب شما افزوده می شود.

عیب استفاده از این روش برای فروش بیت کوین این است که می خواهید در ازای بیت کوین های خود پول رایج دریافت کنید، می بایست آن را به حساب بانکی خود انتقال دهید. اگر صرافی در زمینه تبدیل ارز یا بانکش مشکل داشته باشد، ممکن است برای این که به پول خود برسید زمان زیادی نیاز باشد.

صرافی Mt. Gox به خاطر مشکلاتی بانکی که داشت و ورشکسته شده بود از چشم ها افتاد و BTC-e هم که یک صرافی آنلاین دیگر است ظاهرا اخیرا همین مشکلات را دارد. بنابراین می بایست در انتخاب صرافی خود دقت لازم را داشته باشید.

fanavaraneomid یک صرافی آنلاین ایرانی است که خدمات تبدیل ارز و خرید و فروش بیت کوین را در کمترین زمان ممکن و با کارمزد های بسیار پایین ارائه می کند. با خیالی آسوده می توانید معامله خود را از طریق fanavaraneomid انجام دهید.

نمونه ای دیگر از وبسایت هایی که ارز دیجیتال را به ارز رایج کشور ها تبدیل می کنند، عبارتند از : Circle، Kraken و Bitstamp

علاوه بر این شما می توانید ارز دیجیتال را به ارز دیجیتال دیگر تبدیل کنید. البته احتمالا چنین درخواست هایی کمتر پیش می آید. ولی ممکن است بنا به دلایل خاصی بخواهید چنین کاری انجام بدهید. مثلا برای خرید از یک فروشگاهی که فقط یک نوع ارز دیجیتالی خاص را پشتیبانی می کند( مثلا لایت کوین)، ناچار هستید که این تبدیل را انجام دهید.

نمونه ای از این نوع وبسایت ها BTER, CoinCorner و Cryptsy هستند.

موضوع دیگر این است که برای انجام برخی تبدیلات می بایست هزینه پرداخت کنید. محدودیتی هم در میزان مبلغی که می توانید در یک صرافی نگهدارید، وجود دارد. منطقی نیست که کل سکه های خود را در یک صرافی نگهداری نکنید.

مثلا می توانید ان مقداری از سکه هایی که نیاز ندارید را به صورت آفلاین نگهداری کنید چرا که ممکن است حتی قوی ترین صرافی های آنلاین هم مورد حملات هک و نفوذ قرار گیرند.

بازارهای معاملات همتا به همتا

یکی دیگر از گسترش هایی که در فضای کار با بیت کوین صورت گرفت، ظهور وبسایت هایی مانند Brawker و Purse بود که هدف آن جمع اوری گروهی از کاربران بود که نیاز های مشترک و مکمل داشتند.

گروه اول از این کاربران، افرادی هستند که می خواهند بتوانند با بیت کوین کالای خود را از وبسایت هایی که هنوز از بیت کوین پشتیبانی نمی کنند بخرند. گروه دوم ان هایی هستند که می خواهند با استفاده از یک کارت بانکی، بیت کوین بخرند. این نوع بازار معامله همتا به همتا افراد را با نیاز های مختلف با یکدیگر تطبیق می دهد تا افراد فروشنده بتوانند به فروش بیت کوین های خود برسند و افراد دیگر بتوانند با تخفیف از دیگر وبسایت ها خرید کنند.

در واقع چنین بازاری نقش یک واسطه را بازی می کند که به کاربرانش کیف پول بیت کوین و امکان سپرده گذاری برای تراکنش ها را می دهد.

این وبسایت ها چگونه کار می کنند؟

شخصی فرضی، مثلا سارا فهرست خرید های دلخواه خودش را از وبسایت آمازون در بازار معاملات قرار می دهد و یک میزان تخفیف که مایل به دریافت آن است، را اعلام می کند (در حالت عادی 25 درصد است).

شاهین یک کارت اعتباری بانکی دارد که می خواهد بیت کوین بخرد و به همان اندازه ای که سارا خرید دارد می خواهد به این منظور هزینه کند. شاهین معامله را در بازار معامله می پذیرد و کالا هایی که سارا در نظر داشته است را خریداری می کند. زمانی که کالا به دست سارا رسید، بیت کوین ها برای شاهین فرستاده می شود و در کیف پول مخصوص او قرار می گیرد البته مبلغی به عنوان هزینه معامله به بازار تعلق می گیرد.

در این سیستم شاهین هزینه تقریبا زیادی برای دریافت این خدمات پرداخت می کند ولی راه ساده ای نیز برای خرید بیت کوین با کارت بانکی است.

توضیح روش فروش بیت کوین به اشخاص

فروش بیت کوین با اشخاص به دلایل بسیاری یکی از ساده ترین راه ها برای آب کردن سکه های بیت کوین شماست! درست مانند یک تراکنش در شبکه بیت کوین کافی است تا روی گوشی فرد مورد نظر کد QR را اسکن کنید و انتقال را برای او انجام دهید و پول خود را دستی از آن شخص دریافت کنید.

اگر دوست یا از اعضای خانواده شما می خواهد بیت کوین خریداری کند، فرآیند این کار ساده است. یک کیف پول بیت کوین برای او بسازید، به کیف پول ان ها بیت کوین های خود را انتقال دهید و پول خود را دریافت کنید.

در فروش بیت کوین به افراد چند نکته وجود دارد که باید آن ها را رعایت کنید.

روی قیمت توافق کنید

بسیاری برای استعلام آخرین قیمت بیت کوین از صرافی های بیت کوین مانند fanavaraneomid، CoinDesk و … استفاده می کنند. برخی فروشندگان یک درصدی را به این قیمت ها به دلیل پوشش هزینه های اضافی، می افزایند. حتی در این زمینه برنامه هایی برای موبایل وجود دارد که قیمت ها را محاسبه می کند. fanavaraneomid چنین برنامه ای برای گوشی های موبایل دارد.

قیمت بیت کوین می تواند وابسته به کشوری که در آن معامله انجام می شود فرق کند چون شرایط انتقال ممکن است سخت تر یا آسان تر باشد.

ایمن معامله کنید

بهتر است زمان هایی که در حال حمل یک مقدار زیادی از پول نقد هستید در مکان های عمومی ملاقات را انجام دهید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا