فروش وب مانی در ایران 1399

اشتراک گذاری پست

وب مانی یکی از انواع کیف پول الکترونیکی است. کیف پول های الکترونیکی حساب های مجازی هستند. از این حساب ها معمولاً برای انجام تراکنش های آنلاین مثل خرید از سایت های خارجی ، ارسال حواله ارزی به صورت آنلاین و غیره استفاده می شود. وبمانی رقیب روسی کیف پول پی پال می باشد. برتری webmoney نسبت به پی پال تحریم نبودن آن است. یعنی برای انتقال پول در وب مانی و واریز پول به حساب وب مانی نیازی به استفاده از وی پی ان نیست. به همین دلیل است که وبمانی در ایران محبوبیت دارد. در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه فروش وب مانی در ایران آشنا شوید.

فروش دلار وب مانی

همان طور که توضیح داده شد از وبمانی برای انجام تراکنش های آنلاین استفاده می شود. به همین دلیل است که افرادی که با کشور های دیگر ارتباط مالی دارند از انواع کیف پول ها استفاده می نمایند. مثلاً افرادی که در سایت های فریلنسر خارجی کار می کنند از این کیف پول برای دریافت درآمد خود استفاده می کنند. اما هنگام نقد کردن درآمد ارزی خود امکان انتقال پول به حساب بانکی ایرانی به طور مستقیم وجود ندارد. چون سیستم بانکی ایران به دلیل تحریم ها امکان انجام تراکنش بین المللی ندارد.

واریز پول به حساب وب مانی

برای نقد کردن دلار وب مانی می توانید از خدمات ارزی امید احمدیانی بهره ببرید. گاهی افراد به اشتباه تصور می کنند از آن جایی که وب مانی ایرانیان را تحریم نکرده، نمایندگی وب مانی در ایران وجود دارد. این تصور اشتباه است. نمایندگی رسمی webmoney در ایران تاسیس نشده است. در واقع شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی به صورت واسط، خدمات انتقال پول در وب مانی یا خرید و فروش دلار وب مانی را ارائه می دهند.

در صورتی که به دنبال راهی برای فروش وب مانی در ایران هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

فروش وب مانی

برای فروش وبمانی به امید احمدیانی مراحل زیر را دنبال نمایید.

  1. در ابتدا در سایت امید احمدیانی یک حساب کاربری ایجاد نمایید. یا وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. از منوی سمت راست گزینه پشتیبانی را انتخاب نمایید. روی ارسال تیکت جدید کلیک کنید.
  3. موضوع تیکت فروش وب مانی به امید احمدیانی انتخاب نمایید. دسته بخش را روی حواله های ارزی و کیف پول الکترونیک قرار دهید.
  4. در متن پیام مبلغ وبمانی که تمایل به فروش دارید اعلام نمایید. بسته به سقف مجموعه بین 10 تا 1.000 دلار از مشتریان خریدداری می گردد.
  5. در صورت تایید شماره اکانت واریزی وجه به همراه مبلغ قابل خرید به مشتری تحویل داده  میشود.
  6. پس از واریز پول به حساب وب مانی مجموعه ، اسکرین شات تراکنش خود را ارسال نمایید.
  7. معادل ریالی وجه واریز شده با مشتری تصویه خواهد گشت.

انتقال پول در وب مانی

انتقال پول در وب مانی

یکی از راه های ارسال حواله ارزی، استفاده از کیف پول webmoney است. افراد مختلفی برای پرداخت های ارزی خود از وبمانی استفاده می کنند. از خدمات دیگری که مجموعه امید احمدیانی ارائه می دهد، واریز پول به حساب وب مانی برای مشتریان می باشد. مشتریانی که تمایل به ارسال حواله با وبمانی یا شارژ حساب وب مانی خود داشته باشند، می توانند از خدمات خرید وب مانی از امید احمدیانی بهره ببرند.

واریز پول به حساب وب مانی در ایران غیر ممکن نیست. با استفاده از خدمات شرکت های واسط مثل امید احمدیانی می تونید انتقال پول در وب مانی انجام دهید. در صوت تمایل فروش وب مانی با امید احمدیانی در ارتباط باشد. هم چنین می توانید سوالات و یا پیشنهادات خود را با ما از طریق بخش نظرات به اشتراک گذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا