فناوری های متن بازی که به راه حل های هاستینگ قدرت می بخشند

اشتراک گذاری پست

زمانی که صحبت از فناوری های موجود برای کسب وکارها به میان می آید، دو گرایش رایج وجود خواهد داشت.گرایش اول این است که تقاضاهای خاصی دارید و می خواهید بدانید چه نرم افزارهایی برای نگهداری آنلاین سایت نیاز است. گرایش دوم این است که به نرم افزارها فکر می کنید و می خواهید سایت با کمترین دردسر اجرا شود.  هر دوی این گرایش ها معتبر هستند اما حتی اگر در زمره افرادی هستید که گرایش دوم را ترجیح می دهند باز هم باید بدانید که چه نرم افزارهایی به سایت شما قدرت می بخشند. بیشتر محیط های هاستینگ از لینوکس قدرت می گیرند که یک  پایه متن باز برای بیشتر سیستم عامل های مختلف است. اگر نرم افزارهایی دارید که نیازمند ویندوز هستند می توانید از محیط های ویندوزی نیز برای هاست خود استفاده کنید. در غیر اینصورت، لینوکس بهترین گزینه موجود است و می تواند انعطاف پذیری خوبی فراهم آورد. هر بخش از نرم افزارها، صرف نظر از وضعیت متن باز آن،  می توانند با هم کار کنند و محیطی را برای شما و تیمتان ایجاد نمایند. برخی از نرم افزارها به شما اجازه می دهند سفارشی سازی های مدنظر خود را انجام دهید. خوب اجازه دهید نگاهی به سیستم عامل ها بیندازیم و ببینیم چه کنترل پنل هایی را می توانید برای ایجاد تغییر مورد استفاده قرار دهید. در ادامه در مورد سیستم های مدیریت محتوا نیز صحبت هایی خواهیم داشت. پس همراهامید احمدیانی باشید.

سرورهای لینوکسی:

پایه و اساس هر سروری سیستم عاملی است که بر روی آن اجرا می شود. لینوکس یکی از این سیستم عامل هاست و  از فناوری متن باز در سطح kernel استفاده می کند. شما می توانید از انواع مختلف لینوکس استفاده کنید که متن باز نیستند.

 

همچنین بخوانید: تفاوت های بین هاست ویندوز و هاست لینوکس

سنت او اس:

سنت او اس یکی از توزیع های متن باز، رایگان و محبوب است که پایه و اساس بیشتر محیط های توسعه ای است. به همین خاطر این سیستم عامل به یک سیستم عامل ساده و پایدار تبدیل شده و دارای قابلیت های امنیتی بسیار مفیدی است. کیفیت جذاب آن نشان می دهد  که چرخه توسعه ای آن زیاد سخت نیست و به گونه ای توسعه یافته است که خطر خطا و مشکل را کمتر می کند.

CloudLinux:

اگر سرور اختصاصی دارید و می خواهید فضای موجود را به مشتریان دیگری بفروشید، CloudLinux می تواند برایتان جذاب باشد. این سیستم عامل به شما اجازه می دهد فضای خود را بهتر تقسیم کنید و آن را در اختیار مشتریانتان بگذارید.

 کنترل پنل ها:

بسیاری از کنترل پنل های محبوب متن باز نیستند  اما شرکت فراهم کننده هاست این کنترل پنل ها را در اختیار شما قرار می دهد.

cPanel/WHM:

cPanel/WHM جزو کنترل پنل های محبوب هستند و استفاده از آن ها بسیار اسان است. این کنترل پنل ها از طرف شرکت های هاستینگ در اختیار شما قرار می گیرد. WHM برای ریسلرهای هاستینگ بسیار محبوب است زیرا می توانند فضای سرور را در میان مشتریان خود تقسیم بندی کنند. کنترل پنل cPanel امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. می توانید سیستم مدیریت محتوای خود را نصب کنید، کدهای موجود را تغییر دهید، اکانت ایمیلی خود را بر روی سرور مدیریت کنید، به FTP  دسترسی داشته باشید و کارهای دیگری انجام دهید. cPanel بسیار انعطاف پذیر است و استفاده از آن اسان است.

 پلسک:

اگر سرورهای ویندوزی دارید می توانید به جای cPanel از پلسک استفاده کنید زیرا  سازگاری بهتری با ویندوز دارد. با اینحال اگر بر روی سرورهای لینوکسی قرار دارید انتخاب دیگری نیز خواهید داشت. درک پلسک آسان تر است و به همین خاطر بیشتر افراد ان را ترجیح می دهند. برخی بر این باورند که پلسک بر روی لینوکس به اندازه محیط ویندوزی مفید نیست اما عقیده شما ممکن است متفاوت باشد.

 سیستم های مدیریت محتوا:

ممکن است به صورت روزانه در مورد سیستم عامل خود  فکر نکنید  و اگر توسعه دهنده نیستید ممکن است به طور مکرر از کنترل پنل استفاده ننمایید. یکی از قابلیت هایی که به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرد سیستم مدیریت محتواست.  سیستم های مدیریت محتوایی که در ادامه معرفی می کنیم متن باز هستند.

وردپرس:

بیش از یک چهارم سایت ها بر روی وردپرس اجرا می شود. مستندات و منابع زیادی در مورد این سیستم مدیریت محتوا وجود دارد. بیشتر سایت های بزرگ از وردپرس قدرت می گیرند و تقریبا برای هر نوع عملکردی از آن استفاده می شود. وردپرس یک پلتفرم ایده آل برای سایت هایی با پایه اطلاعاتی است. اگر می خواهید سایت تجارت الکترونیک  راه اندازی کنید بهتر است CMS دیگری انتخاب کنید.

مگنتو:

مگنتو یکی از CMS های موجود برای راه اندازی سایت های تجارت الکترونیک در مقیاس بزرگ است. بر خلاف سایر سیستم های مدیریت محتوا، زمانی که به تغییرات بزرگ نیاز دارید باید از یک توسعه دهنده استفاده کنید. بعد از پیکربندی، می توان مگنتو را به راحتی مورد استفاده قرار داد.

جوملا:

جوملا جایی بین وردپرس و سایر سیستم های مدیریت محتوا قرار دارد.   اگر انعطاف پذیری و قدرت بیشتری نسبت به وردپرس نیاز دارید می توانید از این پلتفرم استفاده کنید. این پلتفرم زیاد فنی نیست اما اگر فرد مبتدی هستید ممکن است در اجرای آن مشکل داشته باشید. انعطاف پذیری به این معنی است که نیازی به توسعه دهنده در همه زمان ها ندارید. جوملا برای سایت های تجارت الکترونیک عالی است اما همانند مگنتو منحصر به فرد نیست. اگر به دنبال ایجاد و توسعه شبکه اجتماعی شخصی هستید، جوملا بهترین گزینه است.

دروپال:

دروپال نیز یکی از قدرتمندترین CMS هاست. برای استفاده از این سیستم مدیریت محتوا باید درک درستی از HTML، CSS و PHP داشته باشید. این گزینه برای صاحبان کسب وکارهای هیبریدی  یا کسب وکارهایی با توسعه دهنده اختصاصی دروپال ایده آل است.

 نتیجه گیری:

محیط هاست شما از بخش های مختلفی تشکیل شده است. تمامی این بخش ها عملکردهای مختلفی را  فراهم می کنند که سرور اختصاصی یا مجازی را تشکیل می دهد.  اگرچه ممکن است شخصا نخواهید زمان زیادی را بر روی درک تمامی این بخش ها صرف کنید اما سایر افراد تیم باید با این گزینه ها ارتباط داشته باشند. اگر سوالی در این زمینه داشتید حتما با ما تماس بگیرید.

فناوری های متن بازی که به راه حل های هاستینگ قدرت می بخشند

امتیاز دهید

در صورت نیاز به سرور و خدمات مدیریت آن با ما در تماس باشید

۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
@omidahmadyani
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا