قبض خام برای وریفای حساب پرفکت مانی – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

اگر تا به حال فقط یک بار نیاز به انتقال وجه در حساب های بین المللی داشته باشید، حتما نام پرفکت مانی به گوش شما خورده است. پرفکت مانی یکی از معتبر ترین سیستم های پرداخت بین المللی است که به شما امکان تبادل پول در سراسر دنیا را می دهد. همانند هر حساب دیگری شما برای استفاده از خدمات این شرکت نیاز به قبض برای وریفای حساب پرفکت مانی دارید.

سیستم انتقال وجه پرفکت مانی (Perfect Money) که به اختصار به PM معروف است، یکی از محبوب ترین شرکت ها در زمینه انتقال پول محسوب می شود به طوری که خرید و فروش پرفکت مانی در ایران بسیار متداول و پر طرفدار است.خدمات پرفکت مانی به انتقال وجه محدود نمی شود. کاربران دارای این حساب ها می توانند با استفاده از کارت های اعتباری این شرکت از فروشگاه های بزرگی مانند آمازون، علی بابا و … خرید کنند. هم چنین می توان با استفاده از سیستم PM ارز دیجیتال خرید. بانک پرفکت مانی و دریافت سود ماهانه از دیگر خدمات ارائه شده توسط این شرکت قدرتمند است.

هرچند این شرکت خدمات گسترده ای به کاربران خود ارائه می دهد اما افتتاح حساب در آن بسیار ساده است. افتتاح حساب پرفکت مانی بسیار ساده است. کاربران می توانند به راحتی فقط با چند کلیک یک حساب کاربری برای خود باز کنند.

همانند افتتاح حساب بسیار ساده پرفکت مانی، شارژ آن نیز در ایران مقدور است. شما می توانید با خرید ووچر پرفکت مانی به راحتی حساب خود را شارژ کنید.

با تمام این مزیت ها که از حساب های پرفکت مانی بر شمردیم، چرا برخی در هنگام وریفای حساب با مشکل مواجه می شوند؟ پاسخ این سوال در نحوه وریفای حساب است. برای وریفای حساب پرفکت مانی نیاز به قبض آب، برق یا گاز معتبر است. این قبض ها بایستی به زبان انگلیسی بوده و برای تایید به کمیته مربوطه ارسال شوند.

آیا می توان بدون وریفای حساب پرفکت مانی تراکنشی انجام داد؟

همچنین بخوانید |  ووچر پرفکت مانی (E-Voucher) چیست و خرید آن چگونه امکان پذیر است؟

انجام تراکنش بدون وریفای حساب ممکن است اما با کارمزد بیشتری همراه است. برای استفاده از خدمات پرفکت مانی با کارمزد بسیار کمتر و انجام تراکنش با هر مبلغی باید مراحل احراز هویت پرفکت مانی تکمیل گردد.

دانلود قبض برای وریفای حساب پرفکت مانی

اگر تا به حال به سایت perfectmoney.is وارد شده باشید می دانید که در مرحله اول اطلاعات هویتی شما ، مانند نام و نام خانوادگی، مشخصات پاسپورت و … از شما خواسته می شود. مسلما برای تایید این اطلاعات شما نیاز به یک اسکن از صفحه پاسپورت خود دارید. البته می توانید از گواهینامه یا کارت ملی برای تایید هویت در این مرحله نیز استفاده نمایید. فراموش نکنید فقط در صورت دریافت ایمیل مبنی بر تایید مشخصات می توانید به مرحله بعدی وریفای حساب بروید.

در گام بعدی شما باید آدرس محل سکونت خود را تایید کنید. دقت داشته باشید که تمامی اطلاعات شما بایستی مطابق با اظهارات مرحله اول در هنگام ثبت در پروفایل باشد. در این قسمت شما به قبض برای وریفای حساب پرفکت مانی نیاز دارید.

قبض ارسالی برای تایید حساب PM بایستی حتما :

  • جدید باشد
  • به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد.
  • اطلاعات آدرس قبض با اطلاعات درج شده در پروفایل هماهنگ باشد.

یکی از راه های پیدا کردن قبض برای وریفای حساب پرفکت مانی، ترجمه یکی از قبوض ماهانه آب، برق، گاز و یا تلفن توسط دارالترجمه است. گاهی دیده می شود برخی در صورت عدم تطابق ادرس ها، اقدام به تغییر آنها می کنند.

اما شما می توانید از قبض های خالی و بدون محتوا برای وریفای حساب استفاده کنید. همانطور که در تصویر زیر می بینید، ما برای شما تعدادی قبض آب، برق، گاز و تلفن جمع آوری کرده ایم که دارای هیچ آدرسی نیستند. شما می توانید با ساده ترین نرم افزار ادیت عکس و یا نرم افزار های حرفه ای تر مانند فتوشاپ ادرس دلخواه خود را به قبض بیفزایید. سر برگ های قبض دارای اصطلاحاتی ساده هستند که می توانید با استفاده از مترجم گوگل به راحتی آنها را ترجمه کنید.

با دانلود قبض خام میتوانید به راحتی حساب پرفکت مانی خود را وریفای کنید. برای نمونه ترجمه یکی از قبوض برق را برای شما آماده کرده ایم.

دانلود قبض برق برای وریفای حساب پرفکت مانی

آخرین مرحله برای وریفای حساب پرفکت مانی تایید شماره تلفن است. اگر به درستی و با کیفیت قبض ها را در سیستم اپلود کرده باشید به شما اجازه وریفای تلفن داده می شود. برای وریفای تلفن از سوی اپراتور پرفکت مانی با شما تماس گرفته می شود . کد اعلام شده از سوی Perfect money را در کادر مشخص شده وارد نمایید.

همچنین بخوانید |  دریافت کد ووچر پرفکت مانی و نحوه استفاده از آن

حالا شما می توانید از خدمات پرفکت مانی به راحتی و با هزینه خیلی کم استفاده کنید. در صورت بروز هر گونه سوال می توانید با درج آن در قسمت دیدگاه ها، پاسخِ سوالتان را در اسرع وقت دریافت کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا