قدرتمند ترین انت ماینر شرکت Bitmain معرفی شد – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بیت مین بهترین تولید کننده اسیک (ASIC) در آخرین گزارش خود خبر از تولید دو دستگاه جدید استخراج بیت کوی از سری 17 داد.

Jian Wu بنیانگذار کمپانی بیت مین از دستگاه های ماینر +S17 و +T17 در تاریخ 6 اوکتبر در نشست جهانی ماینینگ دیجیتال به نام WDMS که در فرانکفورت آلمان برگزار شده بود، خبر داد.

Bitmain ادعا می کند که اسیک های جدید دارای بهبود های چشمگیر در میزان برق مصرفی و قدرت دارند. این دستگاه های استخراج بیت کوین قادرند ده ها تریلیون هش را در ثانیه پردازش کنند.

انت ماینر +S17 دارای قدرت هش 73Th/s و مصرف برق 40 ژول در هر تراهش است. در حالی که +T17 هش ریت 64Th/s و میزان مصرف برق 50 ژول در هر تراهش دارد.

در این گزارش آمده است که انت ماینر های جدید مجهز به فناوری انتشار گرمای دو لوله ای است که فضای بین ورودی و خروجی هوا تا 50 درصد کاهش می یابد. این تکنیک سبب می شود که صدای فن به شدت کاهش یابد.

اسیک ها نسل جدیدی از پردازنده ها هستند که به منظور استخراج ارز به طور حرفه ای استفاده می شوند. چرا که استخراج ارز های دیجیتال دیگر با کامپیوتر خانگی ممکن نیست. اسیک ها مدار های مجتمعی با کاربرد خاص هستند که می توانند جایگزین مناسبی برای سی پی یو ها باشند.

انت ماینر ها گروهی از اسیک ها هستند که توسط شرکت قدرتمند بیت مین تولید می شوند و بهترین نوع اسیک محسوب می شوند. این دو انت ماینر جدید می توانند ماینر ها را بسیار خوشحال کند چرا که میزان برق مصرفی همیشه مساله ای مهم در استخراج بوده است.

همچنین بخوانید |  تاریخ عرضه انت ماینر سری S17 مشخص شد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا