قیمت اتریوم (ETH) به کمترین میزان خود در ده هفته اخیر رسیده است – فناوران امید

قیمت اتریوم، دومین ارز رمزپایه در جهان به لحاظ حجم معاملات، به سطح قیمتی وارد شده است که از 12 آوریل سال جاری تا کنون مشاهده نشده است. داده های مربوط به شاخص قیمت ها در CoinDesk نشان می دهند که ارزش اتریوم طی مدت 12 ساعت بیش از 50 دلار کاهش یافته و در روز یکشنبه ساعت 16:00 (UTC) به 426.47 دلار رسیده است. با این حال سطح پشتیبانی قوی موجب تغییر فوری در قیمت این ارز دیجیتال شد و قیمت اتریوم به سرعت 42 دلار افزایش یافت.

در زمان نگارش این خبر قیمت لحظه ای اتریوم بیش از 450 دلار است؛ اما هنوز هم به میزان 3.36 درصد پایین تر از طول یک دوره 24 ساعته قرار دارد. علاوه بر این، بر اساس آمارهای موجود می توان گفت که قیمت اتریوم نسبت به سال گذشته (همین زمان) با کاهش 60 درصدی همراه بوده است.

با این حال، اصلاح قیمت ها با روندی سریع در حال انجام است؛ بطوریکه یک نمودار شمعی در فریم های بلند مدت نشان می دهد که بازگشت از سطوح پایین می تواند در روز معاملاتی جاری رخ دهد. شاخص های بلند مدت نشان می دهد که اتریوم به قلمرو فروش بیش از حد رسیده است و در حال حاضر اندیکاتورهای RSI و MACD آن را تقویت می کنند.

نمودار قیمت اتریوم (ETH) در تایم فریم یک ماهه
نمودار قیمت اتریوم (ETH) در تایم فریم یک ماهه

همانند اتریوم دیگر ارزهای رمزپایه مهم نیز با کاهش قیمت همراه بوده اند اما برخی از آنها علائم بهبودی را نشان می دهند. به عنوان مثال، قیمت هر بیت کوین در حال حاضر به سطح بالاتر از 6,150 دلار رسیده است.

همچنین بخوانید |  تحلیل اتریوم در سال 2018 وپیش بینی قیمت آن

ارز دیجیتال EOS، پنجمین ارز رمزپایه در جهان به لحاظ حجم معاملات، نیز با داستان مشابهی روبرو است که قیمت آن را 3.6 درصد کاهش داده است. در عین حال، هم اکنون کل سرمایه بازار ارزهای دیجیتال تقریبا بیش از 250 میلیارد دلار است که پایین ترین میزان از 7 آوریل سال جاری به شمار می آید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا