قیمت بیت کوین با سقوط به زیر 7000 دلار به کمترین میزان خود در دو ماه گذشته رسیده است – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

روز یکشنبه قیمت بیت کوین در مدت یک ساعت به میزان 500 دلار کاهش یافت و به پایین ترین حد خود در دو ماه گذشته (زیر 6700 دلار) رسید.

با توجه به شاخص قیمت بیت کوین در سایت CoinDesk، بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان به لحاظ حجم معاملات کمی بعد از رسیدن به کمترین قیمت روزانه خود در سطح 6،647 دلار با سیگنال های نزولی نسبتاً قوی مواجه شده است. داده ها نشان می دهد که در طول 24 ساعت گذشته، بیت کوین موفق به دریافت پشتیبانی جامع در منطقه 7،470 دلار نشده و قیمت آن پس از افت 11 درصدی به 6،647 دلار کاهش یافته است.

نمودار قیمت بیت کوین (BTC) در دو ماه گذشته
نمودار قیمت بیت کوین (BTC) در دو ماه گذشته

برای معامله گران، این کاهش قیمت ها موجب ابهاماتی در زمینه روند صعودی آن در دو ماه گذشته شده است. گزارش ها نشان می دهند که نهادهای دولتی تحت نظارت کمیسیون قراردادهای آتی و معاملات کالای آمریکا (CFTC) اخیراً به منظور بررسی دستکاری احتمالی قیمت بیت کوین، دستور به جمع آوری و بررسی اطلاعات چندین صرافی ارزهای دیجیتال در ابعاد گسترده داده اند.

هم اکنون بیت کوین در حدود 6،700 دلار معامله می شود و در فاصله ای نزدیک از کمترین قیمت بیت کوین در سال 2018 به میزان 5،947 دلار در ماه فوریه قرار دارد. با کاهش قیمت بیت کوین، کل حجم معاملات بازار ارزهای دیجیتال نیز در حال حاضر 297 میلیارد دلار شده است که کاهش چشمگیری نسبت به میزان خود در روزهای گذشته داشته است.

تقریباً تمام ارزهای رمزپایه موجود در لیست طی 24 ساعت گذشته 10 الی 20 درصد کاهش قیمت داشته اند. با توجه به قیمت های موجود در وبسایت Coinmarketcap و در میان 10 ارز رمزنگاری شده برتر به لحاظ حجم معاملات در بازار، آیوتا (IOTA) و ای او اس (EOS) در طول 24 ساعت گذشته بزرگترین زیان را تجربه کرده اند. قیمت آیوتا 10 درصد کاهش یافته است و هم اکنون با قیمت 1.39 دلار معامله می شود. همچنین قیمت EOS، که در اوایل ماه جاری بدلیل رونمایی از شبکه اصلی خود رشد قابل توجهی داشته است، در طول 24 ساعت گذشته 8 درصد کاهش یافته و در حال حاضر با قیمت 11.18 دلار معامله می شود.

همچنین بخوانید |  کاهش قیمت ها همچنان ادامه دارد و بیت کوین به مرز 3000 دلار نزدیک تر می شود!

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا