قیمت بیت کوین با 8000 دلار به بیشترین میزان خود در دو ماه اخیر رسیده است – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

امروز سه شنبه 24 جولای قیمت بیت کوین به بیش از 8,000 دلار رسید که بیشترین مقدار آن در دو ماه اخیر محسوب می شود. ارزش بیت کوین، بزرگترین ارز رمزپایه جهان به لحاظ ارزش بازار، در ساعات اولیه معاملات روز سه شنبه (به وقت UTC) بیش از 200 دلار افزایش یافت تا رکورد جدیدی در 8,043 دلار ثبت نماید که از تاریخ 22 می 2018 تا کنون مشاهده نشده است.

قیمت بیت کوین (BTC) از تاریخ 24 می سال جاری روند کاهشی خود را آغاز نمود و در روز 24 ژوئن به کمترین میزان خود در سال 2018 با قیمت 5,785 دلار رسید. بیت کوین پس از آن شروع به حرکت دوباره برای بازگشت به بالای سطح 8,000 دلار نمود که نشان از افزایش تقریباً 40 درصدی از ماه ژوئن دارد.

طبق داده های وب سایت CoinMarketCap، در زمان نگارش این خبر بیت کوین با قیمت 8,020 دلار معامله می شود و حجم معاملات آن طی 24 ساعت گذشته حدوداً شش میلیارد دلار بوده است. نکته قابل توجه این است که در حال حاضر بیت کوین 41 درصد از بیشینه قیمت خود (19,500 دلار در ژانویه 2018) را بازیابی نموده است.

درصد افزایش / کاهش قیمت ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته
درصد افزایش / کاهش قیمت ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته

همانطور که روز گذشته خبرگزاری CCN گزارش داد، انتظار روند صعودی بعد از شکستن مقاومت اصلی در 7,800 دلار محقق شده است. در شرایط فعلی نیز همچنان مشاهده می شود که بیت کوین می تواند 8,000 دلار را به عنوان یک سطح حمایت کلیدی در کوتاه مدت انتخاب کند.

در همین حال، داده های آماری نشان می دهند که تسلط بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال نیز در دو ماه گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته و مالکیت این ارز رمزپایه از 41 درصد به 47.5 درصد در یک ماه اخیر رسیده است. گفتنی است بیت کوین در اوسط ماه می 37 درصد از مجموع کل سرمایه بازار را در اختیار داشت. هم اکنون دیگر آلت کوین ها نیز روند صعودی خود را در بازار آغاز نموده اند.

همچنین بخوانید |  چه قدر احتمال دارد قیمت بیت کوین به 10500 دلار برسد؟

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا