قیمت بیت کوین با 9 درصد افزایش در 10 روز به بالای 9,000 دلار رسید – فناوران امید

طبق جدول قیمت Coindesk که قیمت ها را از 4 صرافی بزرگ دریافت می کند، از 15 بهمن بیت کوین به میزان 9.7 درصد و رسیدن به مبلغ 9,346 دلار به بالاترین میزان رشد رسیده است.

آخرین گزارش ها درباره قانون گذاری های کره جنوبی نشان می دهد که بر خلاف ترس هایی که چند هفته پیش مبنی بر بسته شدن صرافی های ارز های رمز پایه توسط حکومت بود، تاثیری کمی روی این موضوع داشته است.

تحلیل گران همچنین گفته اند که دیدگاه های ابراز شده توسط قانون گذاران مالی در هفته گذشته پیش از کمیته بانکداری سنا که قانون گذاری را با محافظت از مشتری تعدیل کرد، به بازیابی قیمت کمک می کنند.

بیت کوین برای امسال تا به این جا بیشتر از 30 درصد باقی می ماند.

بیت کوین در روز چهارشنبه پس از گذشت 10 روز از روند رو به رشد به سطح 9,000 دلار رسید که شاید بتوان دلیل آن را جو مثبت حاصل از قانون گذاری های حکومتی دانست.

این ارز رمز پایه با 9.7 درصد رشد به 9,346 دلار رسید که طبق جدول قیمت Coindesk که قیمت ها را از 4 صرافی بزرگ دریافت می کند، بیشترین قیمت از 15 بهمن است. در ساعت 12:50 بعد از ظهر ET بیت کوین فقط 9 درصد و روی قیمت 9,313 دلار بود.

نیک کرک، برخی از توسعه دهندگان و متخصصان داده در سایفر کپیتال، یک سازمان معاملات ارز های رمز پایه گفتند:

جو عوض شد. جوی که یک هفته پیش وجود داشت، مثبت بود که به ایجاد یک دید خوشبینانه کمک کرد. خبر هایی که از کره جنوبی منتشر شده است خوب بوده اند.

آخرین گزارش ها درباره قانون گذاری های کره جنوبی نشان می دهد که بر خلاف ترس هایی که چند هفته پیش مبنی بر بسته شدن صرافی های ارز های رمز پایه توسط حکومت بود، تاثیری کمی روی این موضوع داشته است.

همچنین بخوانید |  کاهش ارزش بیت کوین در ماه ژانویه و ناامیدی سرمایه گذاران
نمودار رشد قیمت بیت کوین
نمودار رشد قیمت بیت کوین

وبسایت خبری انگلیسی زبان BusinessKorea گزارش کرد که در روز دوشنبه یکی از مقامات دولتی وارد بحث ارز مجازی و گفت که کشور نیازمند قانون گذاری های بیشتر مشابه با BitLicense که در نیویورک به اجرا در آمده است، می باشد.

جدای از این موضوع، مقامات کره جنوبی تصمیم دارند بر روی عملیاتی بر علیه فعالیت های غیر قانونی در معاملات ارز های رمز پایه تمرکز کنند.

هنگ نام کی، وزیر دفتر هماهنگی سیاست های دولت در یک بیانیه در روز سه شنبه به رویترز گفت:

قانون پایه دولت این است که جلوی هر نوع عمل غیر قانون یا نامشخص در زمینه معاملات ارز های رمز پایه را بگیرد، در حالی که مشتاقانه می خواهد فناوری بلاک چین را رشد دهد. ولی دولت هنوز با دیدگاه های مختلفی احاطه شده است که از جمله آن مسدود سازی کامل است تا بتوان موسساتی که ارز های رمز پایه را راه اندازی می کنند به داخل سیستم کشاند.

این بیانیه در پاسخ به یک تقاضای آنلاین در کره جنوبی در پی جمع آوری 220,000 امضا برای معترضین به قانون گذاری در زمینه ارز های رمز پایه اتفاق افتاد.

بیت کوین در طی دو ماه گذاشته درگیر کش و قوس سیاست های ارز های رمز پایه که توسط قانون گذاری کره جنوبی اعمال شده، بوده است. دولت این کشور در اواخر ماه ژانویه معامله ارز های ناشناس به طور کامل مسدود کرد.

صرافی ارز های رمز پایه ژاپنی کوین چک، که قربانی بزرگترین هک در این صنعت شده بود، توانست برداشت وجه با ین را در روز سه شنبه دوباره برای کاربران فراهم کند.

همچنین بخوانید |  مدیر عامل صرافی BitMEX : قیمت بیت کوین تا پایان سال 2018 به 50,000 دلار خواهد رسید

رئیس کمیسیون بورس اوراق بهادار و بورس و کمیسیون معاملاتی آینده کالا آمریکا گفت که آزانس های دولتی متفاوت سعی دارند رووی ارز های رمز پایه سیاست هایی بگذارند و از مشتریان محافظت کنند. ایده دیگر آن ها این است که بر روی فروش سکه های دیجیتالی جدید یا همان عرضه اولیه سکه قوانین بگذارند.

شریک بنیان گذار شرکت سهام تتراس، الکس ساناربورگ گفت:

صحبت های اخیر دو سازمانی که گفتیم، از نظر گامی به سوی ارز های رمز پایه خالص مانند بیت کوین که به جای استفاده از ICO با استخراج شروع به کار کردند، مثبت تلقی می شود. دیگر توسعه ها به چشم اندازه طولانی مدت بیت کوین کمک می کند که شامل رشد چشمگیر شبکه لایتنینگ به عنوان یک سیستم برای افزایش سرعت تراکنش بیت کوین است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل : خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود. این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+ تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@ تماس جهت مشاوره رایگان: تماس: 02128421193 واتساپ: 09129726343


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *