لیست شدن الکترونیوم در صرافی های مشهور چقدر احتمال دارد؟ – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

الکترونیوم ارزی رمزپایه است که از سال 2017 شروع به کار کرده و توانسته سرمایه اولیه بالایی بدست بیاورد و البته که هدف مشخصی هم دارد. سازنده الکترونیوم می خواهد این ارز جایگاه قدرتمندی در سیستم پرداخت موبایلی پیدا کند و می گوید الکترونیوم پرداخت های موبایلی را ساده می کند. لیست شدن الکترونیوم در صرافی هایی مانند بایننس و بیترکس کاربرانی بیشتری را به سمتش سوق می دهد و در واقع چنین اتفاقی برای هر ارز رمزپایه خبر خوبی است.

اما آیا الکترونیوم قرار است در این دو صرافی لیست شود؟ در این باره چه می دانیم؟

آیا لیست شدن الکترونیوم امکان پذیر است؟

اول از هر چیز برای این که بدانیم لیست شدن الکترونیوم در صرافی های بایننس و بیترکس شدنی است یا خیر، باید یک سری شرایط را بررسی کنیم.

پاسخ کوتاه، مثبت است!

الکترونیوم با ساز و کار شناخت مشتری سازگار است

ارز های رمزپایه طراحی شدنه اند تا یک سری مشکلات اساسی که در حال حاضر در سیستم های پرداختی سنتی وجود دارد را رفع کنند.

به این منظور، سهام داران انتظار دارند که سازندگان ارز های رمزپایه به طور دقیق درباره مشتریانشان شناخت داشته باشند تا به این طریق از کلاهبرداری جلوگیری و اعتمادسازی انجام شود.

پیشرفت های الکترونیوم

به همین دلیل اکثر صرافی های مشهور مانند بایننس، بیترکس و کوین بیس استاندارد هایی برای شناخت مشتری (KYC) دارند تا بتوانند هویت مشتریان خود را تشخیص دهند.

چندی پیش هم الکترونیوم اعلام کرد که می خواهد ساز و کار شناخت مشتری را در این سیستم پیاده سازی کند و از این پس مشتریان می بایست نسبت به احراز هویت خود اقدام کنند.

همچنین بخوانید |  الکترونیوم (Electroneum) چیست؟

الکترونیوم با قانون سازگار است

اخیرا نگرانی ها در رابطه با امنیت ارز های رمزپایه بیشتر شده است و از همین رو صرافی های ارز رمزپایه مانند کوین بیس برای این که یک ارز رمزپایه را لیست کنند، یک سری پیش نیاز های قانونی را در نظر می گیرند.

الکترونیوم برپایه یک مدل کسب و کار واقعی بنا شده است که انتظار می رود در آینده ای نزدیک در بازاری بزرگ، پخش شود.

ارتقا و مقیاس پذیری الکترونیوم

الکترونیوم بازاری را هدف گرفته که 350 میلیون کاربر بالقوه دارد؛ بنابراین باید شبکه اش مقیاس پذیر باشد و بتوان آن را ارتقا داد.

امکان استخراج کوین با گوشی موبایل، سادگی در انجام تراکنش، ایجاد API برای توسعه دهندگان و سیستم های POS الکترونیکی برخی از این قابلیت هاست که باید بتوان به این سیستم اضافه کرد.

الکترونیوم بازار بزرگی دارد

هدف اصلی الکترونیوم قابل دسترس کردن بازار دیجیتالی از طریق تلفن های هوشمند بود.

براورد شده است که بیش از 350 میلیون از مردم جهان از تلفن های هوشمند استفاده می کنند و الکترونیوم می خواهد تا بخشی از این بازار را بدست بگیرد.

سوداوری الکترونیوم (ETN)

این کمپانی در حال حاضر بیش از 2.5 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و برخی پیش بینی می کنند ارزش بازار الکترونیوم می تواند به 3 تریلیون برسد.

الکترونیوم چه اقداماتی کرده است؟

کاربران الکترونیوم مدام درباره لیست شده الکترونیوم در صرافی های مشهور بایننس و بیترکس صحبت می کنند.

البته باید بدانید که معمولا صرافی ها شرایط خاص خود را برای لیست کردن یک کوین دارند.

برای مثال بایننس برای لیست کردن یک کوین در صرافی اش 2 میلیون دلار دریافت می کند؛ البته چنین رقمی برای الکترونیوم مشکل به حساب نمی آید.

همچنین بخوانید |  آموزش استخراج الکترونیوم با کامپیوتر به همراه لینک دانلود نرم افزار ها

حدود یک سال پیش الکترونیوم لیستی از صرافی هایی که به آن ها برای لیست شدن درخواست داده بود را منتشر کرد؛ در این لیست اسمی از بایننس یا کوین بیس نبود اما می شد نام بیترکس را در آن دید.

برای لیست شدن الکترونیوم چه کار می توان کرد؟

انجمن گفتگوی رسمی الکترونیوم را که بررسی کردیم، متوجه شدیم بعضی از کاربران این انجمن هم تمایل به پرداخت 2 میلیون دلار از سوی الکترونیوم برای لیست شدن در صرافی بایننس ندارند چرا که فکر می کنند این به نوعی سرمایه گذاری کوتاه مدت است و با گذشت زمان این کوین می تواند تعیین کننده باشد.

شاید با دلیلی مشابه، تیم الکترونیوم تلاشی برای لیست شدن در بایننس نمی کند.

اخیرا رای گیری در وبسایت change.org به راه افتاده است. در این رای گیری، افرادی که مایل هستند تا الکترونیوم در بیترکس و بایننس لیست شود، شرکت و فرم نظرسنجی را پر می کنند.

شما هم به عنوان یک سرمایه گذار الکترونیوم یا حتی سرمایه گذار ارز رمزپایه می توانید در حمایت از این کوین در این نظر سنجی ها شرکت داشته باشید.

لازم است بدانید که این نظرسنجی ها الزام اجرایی ندارد و صرفا نشان دهنده خواسته عده زیادی است که می تواند در تصمیمات تیم توسعه دهنده الکترونیوم و صرافی های بیترکس و بایننس تاثیر بگذارد.

رای دادن برای صرافی بیترکس

رای دادن برای صرافی بایننس

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا