لیمیت حساب پی پال 1399

پی پال یکی از انواع کیف پول الکترونیکی است که اصلیت آن متعلق به کشور آمریکا بوده است. این شبکه انجام تراکنش های مالی را در سراسر جهان ساده تر کرده اما همچنان سخت گیری های زیادی در این راستا دارد. این مشکل برای ایرانیان به دلیل تحریم های مالی علیه این کشور دو چندان شده.در این مقاله همراه ما باشید تا با دلایل لیمیت حساب پی پال آشنا شویم.

لیمیت حساب پی پال به دلایل مختلف اتفاق می افتد که البته همه ی آن ها قابل پیش بینی و پیش گیری نمی باشد. حتی ممکن است در شرایطی حساب افراد لیمیت شود که همه ی شروط و قوانین پی پل را رعایت کرده باشند. با توجه به این که پیش گیری از لیمیت اکانت پی پال قطعی نیست، راه حل هایی وجود دارند که احتمال و خسارات وارده از آن را حداقل کنند.

لیمیت حساب پی پال

لیمیت حساب پی پال یعنی چه؟ یعنی زمانی که paypal دیگر به شما اجازه ی استفاده از خدمات این شبکه را نمی دهد. درواقع شما امکان استفاده از اکانت خود و در نتیجه شارژ حساب پی پال ، برداشت از اکانت، خرید و… نخواهید داشت.

یکی از مهم ترین گام ها برای ساخت اکانت پی پال وریفای کردن حساب است. برای ایرانیان مقیم ایران این روند بسیار دشوار است. به همین دلیل در صورتی که تمایل به استفاده از قابلیت های این کیف پول الکترونیکی دارید، مطمئن شوید که اکانت پی پال وریفای شده خریداری می نمایید.

چگونه از لیمیت اکانت پی پال مطلع شویم؟ خود شبکه پی پل این موضوع را در یک ایمیل به شما اطلاع می دهد. اما معمولاً به شما اطلاع نمی دهد که دلیل این قضیه چه بوده به همین دلیل به سختی می توان از لیمیت حساب پی پل جلوگیری کرد. پس از این که پی پال حساب شما را لیمیت کرد با استفاده از statement امکان دارد موفق به رفع لیمیت اکانت پی پال خود شوید. اما این قضیه تضمین شده نیست.

لیمیت اکانت پی پال

دلایل لیمیت پی پال

چرا پی پال لیمیت می شود؟ دلایل لیمیت اکانت پی پال متنوع هستند. اما در خصوص ایرانیان، برخی دلایل متداول تر از سایرین هستند. در ادامه اصلی ترین دلایل لیمیت حساب پی پال را شرح می دهیم.

فعالیت های غیر طبیعی حساب:

این مورد حالت های مخلتفی دارد. برخی از این حالت ها به شرح زیر هستند:

  1. زمانی که پی پال شک کند فردی که وارد حساب شده، صاحب آن نیست.
  2. زمانی که بانک صادر کننده ی کارت متصل به حساب اعلام کند کارت شما به سرقت رفته یا فرد دارنده کارت راه درآمد مشکوک دارد.
  3. استفاده از حساب پی پال برای خرید های غیر متعارف.
  4. فاصله زمانی طولانی بین افتتاح حساب پی پال تا وریفای کردن آن

لیمیت حساب پی پال

تغییرات زیاد در آی پی وارد شده به حساب

کاربران ایرانی نیاز دارند که حتماً با آی پی هایی به جز آی پی ایران وارد حساب شوند. در صورتی که حتی یک بار با آی پی ایران از حساب خود استفاده کنید، حساب شما لیمیت می شود. پس برای هر بار استفاده از پی پال باید از وی پی ان یا وی پی اس استفاده کنید.

به علاوه در صورتی که آی پی که با آن وارد حساب می شوید، زیاد تغییر کند نیز حساب شما لیمیت می شود. پس حتماً از وی پی ان هایی استفاده کنید که آی پی ثابت به شما می دهند.

تغییر فاحش در روند و مبلغ تراکنش ها

در صورتی که تراکنش های شما به صورت ناگهانی زیاد شود یا برای مدت طولانی حساب شما بدون موجودی باشد، پی پل به حساب شک می کند. یا زمانی که از پی پل برای انتقال پول به کشور هایی که پی پال در آن ها فعالیت ندارد استفاده نمایید.

خلاصه

همان طور که شاهد بودید دلایل لیمیت حساب پی پال بسیار متفاوت و غیر قابل پیش بینی هستند. از آن جایی که این قضیه بسیار غیر مترقبه و بعضاً غیر قابل اجتناب است، توصیه می شود موجودی بالا برای بلند مدت در حساب خود نگهداری نکنید. به عبارت دیگر تا حد امکان، بالانس اکانت پی پال خود را در حداقل نگه دارید. پی پال نسبت به آی پی بسیار حساس بوده و در صورت بروز اولین خطا در این زمینه حساب شما را مسدود می کند. به همین منظور قبل از هر بار استفاده از پی پال از اتصال به آی پی مشخص اطمینان حاصل کند. حتماً آی پی ثابت استفاده نمایید و با حساب ها پی پل خود از انجام فعالیت های مشکوک اجتناب کنید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا