مانی گرام چیست؟

مانی گرام شرکتی است که درسال ۱۹۴۰ میلادی در امریکا بنیانگذاری شده و هم اکنون پس از شرکت وسترن یونیون دومین شرکت در زمینه جابجایی شتابان پول در سراسر جهان می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در دالاس تگزاس مستقر بوده، در بیش از ۲۰۰ کشور فعالیت داشته و دارای ۳۴۷۰۰۰ نمایندگی در سراسر جهان می باشد. حواله ارزی مانی‌گرام نوعی حواله ی شخص به شخص است.

شرکت بین المللی مانی گرام در نتیجه ی ادغام دو شرکت ، مینیاپولیس( Minneapolis- based Travel Express) و دنوار ( Denver-based Integrated Payment) تشکیل شده است. مانی گرام اولین بار به عنوان یک شرکت تابع سیستم های پرداخت تاسیس شد و پس از آن به شرکتی مستقل تبدیل شد که قبل از آن در سال ۱۹۹۸ توسط Travelersایجاد شده بود. در سال ۲۰۰۴ شرکت Travelers Express  با نام مانی گرام شناخته شد.

مانی گرام چگونه کار می کند؟

شخص فرستنده با در دست داشتن وجه پرداختی و همچنین مدرک شناسایی به یکی از نمایندگی های این شرکت رفته و فرمی را که در آن نام ، نام خانوادگی خودو نام ، نام خانوادگی و نام شهر فرد گیرنده در آن گنجانده شده را پر کرده و سپس آن فرم به همراه پول را به کارگزار دفتر می سپارد. سپس از کارگزار دفتر کدی هشت رقمی دریافت می کند. فرستنده این کد را تنها و تنها در اختیار فرد گیرنده قرار می دهد و گیرنده با همراه داشتن مدرک شناسایی عکس دار به شعبه شرکت در شهر خود رفته و پس از دادن کد، پول را دریافت می کند. انتقال پول توسط مانی گرام چندین ساعت زمان نیاز دارد.

این روش بیشتر برای مواردی بکار گرفته می‌شود که گیرنده وجه دارای حساب بانکی نبوده یا هر چه سریعتر باید وجه مورد نظر را دریافت کند. از جمله خدمات دیگر مانی‌گرام می توان به پرداخت حواله و قبوض در هر کشوری اشاره کرد که با این روش دیگر نیازی به حضور خود شخص پرداخت کننده نیست.

پرفکت مانی چیست؟ | هرآنچه که در رابطه با Perfect Money باید بدانید

بیشتر بخوانید:

کارمزد مانی گرام چقدر است؟

ویژگی های مانی گرام چیست؟

  • از ویژگی های برتر شرکت مانی گرام، ارسال سریع ارز به تمام  نقاط دنیا است.  حضور افراد و نمایندگی های شرکت مانی گرام در اکثر نقاط جهان به همراه وب سایت های پشتیبانی کننده با 27 زبان دنیا، دسترسی به مانی گرام را برای بسیاری از مشتریانش آسان کرده است.
  • علاوه بر انتقال آنی ارز توسط این سیستم، کلیه مراحل انتقال وجه به صورت آنلاین میسر می باشدو توسط گیرنده و فرستنده قابل مشاهده و اسناد آن در سایت مانی گرام قابل ارجاع و استناد است.
  • کمپانی مانیگرام برای ارسال پول با مبالغ بسیار پایین ( از 50 دلار) محدودیتی ندارد و قابل انجام است، اما با توجه به قوانین شرکت مانی گرام حداکثر تا سقف 8000 دلار آمریکا در هر تراکنش می توان ارسال کرد.

وسترن یونیون بهتر است یا مانی گرام؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که همیشه از ما در رابطه با بهترین روش انتقال ارز به کشورهای دیگر کرده اند، این است که وسترن یونیون بهتر است یا مانیگرام! مخاطبین گرامی جواب دقیقی برای این سوال وجود ندارد چرا که همه چیز به مقدار ارزی که قصد انتقالش را دارید بستگی دارد. ممکن است برای برخی مبالغ کارمزد مانی گرام از کارمزد وسترن یونیون کمتر باشد یا برعکس! بنابراین برای کسب اطلاعات در این مورد حتما با ما تماس بگیرید.

همراهان گرامی در صورتی که می خواهید از حواله ارزی مانی گرام برای انتقال ارز به کشورهای دیگر استفاده کنید، می توانید از خدمات ارزی فناوران امید استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره ۰۳۱۳۲۱۱۲ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا