ماینر بیت کوین USB روشی برای استخراج بیت کوین با هزینه کمتر – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بیت کوین روز به روز محبوب تر می شود و به همین دلیل هم افراد بیشتری جذب سرمایه گذاری روی آن می شوند. برخی از سختی کار استخراج بیت کوین صرف نظر می کنند و به جای آن به خرید و فروش بیت کوین می پردازند. سختی کار استخراج به اندازه ای سخت شده است که با کامپیوتر شخصی، واحد پردازشگر کارت های گرافیک و حتی ماینر های ASIC که مخصوص این کار ساخته شده اند هم نمی توانید به سادگی بیت کوین استخراج کنید. شاید در چند سال قبل تر که هنوز بیت کوین آنقدر جا نیافتاده بود می شد حتی با یک کامپیوتر شخصی ضعیف هم بیت کوین استخراج کرد ولی حالا چنین کاری شدنی نیست. در حالی که سیستم خود را برای حل بلاک های زنجیره بلاک ها آماده به کار می کنید، کلی هزینه برای شما تولید می شود که حتی ممکن است نسبت به سودی که از استخراج بیت کوین بدست می آورید هم بیشتر شود و در چنین حالتی به نظر ماینر بیت کوین USB که کوچک است، مصرف برق کمی دارد و سرعت آن نسبت به بعضی روش های استخراج بیشتر، چاره کار باشد.

مقایسه بهترین ماینر های بیت کوین USB

نام مدلقدرت تولید هشقیمت (حدودی)
Sapphire Miner330 MH/s150 هزارتومان
GekkoScience8 GH/s250 هزارتومان
Avalon Nano 33.6 GH/s100 هزارتومان
Bitmain Antrouter5.5 GH/s300 هزارتومان
21 Computer90 GH/s2 میلیون تومان

ماینر بیت کوین USB در ابعاد کوچک

در ابتدا ماینر های بیت کوینی که بازار آمدند شبیه به فلش های USB بودند و یک چیپست استخراج هم روی آن سوار بود. ظرفیت این ماینر ها خوب بود و کارایی بالایی در ابعاد کوچک گنجانده شده بود. سرعت ماینر های بیت کوین USB در حدود 300 تا 400 مگاهش بر ثانیه بود ولی این مقدار با توان پردازشی واحد های پردازشگر گرافیکی (کارت های گرافیک) که برای اهداف مشابهی در چند سال اخیر مورد استفاده بوده است، قابل مقایسه بود.

همچنین بخوانید |  معرفی انواع دستگاه استخراج بیت کوین مطرح به همراه مشخصات و قیمت

پس از عرضه شدن ماینر بیت کوین USB دستگاه خوبی به نام RedFury عرضه شد که قدرت هش آن 2.6 گیگاهش بر ثانیه بود. یک تکه پلاستیک سرعت و ظرفیت بیشتری نسبت به یک کامپیوتر شخصی و کارت گرافیک آن که برای احرای بازی های به روز استفاده می شد، داشت. قصد داریم که بگوییم، چنین ظرفیت هایی برای آن زمان بسیار خوب و کارآمد به حساب می آمد.

سال بعد، نبرد بین ماینر یک گام جلوتر گذاشت. یکی از کمپانی ها ادعا کرد که ابزاری به نام HexFury با قدرت تولید هش 11 گیگاهش بر ثانیه دارد که حتی می تواند تا 15 گیگاهش بر ثانیه ننیز ارتقا یابد. تصور کنید، در حدود 5.7 برابر نسبت به به مدل قبل رشد پیدا کرد. HexFury در آن زمان بسیار کارآمد و سریع به حساب می آمدند ولی حالا در سال 2018 کاملا منسوخ شده اند.

آیا امروزه خرید ماینر بیت کوین USB به صرفه است؟

استفاده از سخت افزار و دستگاه های بروز برای استخراج ارز های رمزپایه ضروری است. برای حل کردن زنجیره های بلاک با داشتن تجهیزات از رده خارج شده نه تنها موفق نمی شوید بلکه حتی متحمل ضرر خواهید شد.

ماینر بیت کوین USB قدمی در را استخراج هر چه سریع تر بیت کوین و البته در ابعاد کوچک است. به عبارت دیگر این ماینر ها فضای کمی در اتاق شما را اشتغال می کنند، مصرف برق کمی دارند و قبض برق کمتری روی دست شما می گذارند. اما خوب استخراج بیت کوین مانند مسابقه برای پیدا کردن طلاست و افراد سعی دارند بیشتر درگیر آن شوند. در نتیجه سرعت انجام این کار مدام افزایش می یابد و کار برای تجهیزات اولیه سخت تر می شود. افرادی که فضای بیشتر و تجهیزات بیشتری دارند، بیت کوین بیشتری بدست می آورند و این موضوع باعث افزایش سختی استخراج می شود و نتیجه آن بی حاصل بودن تلاش هاست.

همچنین بخوانید |  راهنمای خرید ماینر و دستگاه های استخراج رمز ارز

اما امروزه با توجه به ظرفیت و توان پردازشی ماینر های USB بیت کوین می توان روی آن ها به عنوان یک گام برای شروع کار استخراج نگاه کرد چرا که امروزه وافعا توانی برای قدرت نمایی ندارند و قدرت بیشتر دست ماینر های ASIC، استخر های استخراج و سرویس های استخراج ابری است.

اگر بخواهیم درآمد حاصل از استخراج با ماینر بیت کوین USB را حدود بزنیم چیزی در حدود 5 تا 10 هزار تومان در ماه نصیب شما می شود که البته هزینه های جانبی آن چیزی خیلی بیشتر از این مبلغ می شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا