مایک نووگراتز : بیت کوین در سال 2020 به 12,000 می رسد – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

یکی از شناخته شده ترین سرمایه گذاران بیت کوین گفته که قیمت بیت کوین با بازیابی کردن خود از افت های اخیر در سال 2020 به 12,000 دلار می رسد.

مایک نووگراتز، یکی از بنیان گذاران بانک رمزارزی Galaxy Digital در پیش بینی سال جدید خود دو روز پیش در توییتر از “به پایان رساندن سال با قیمت بالای 12 هزار دلار” گفته است.

شرط بندی روی ترامپ و بیت کوین

این کارآفرین و طرفدار قدیمی بیت کوین همچنین بر این باور است که رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، انتخابات پیش رو را با اختلاف حداقل 10 میلیون رای واگذار می کند.

اگر اخبار دنیای رمزارز را دنبال کرده باشید حتما می دانید که دونالد ترامپ منتقد رمزارز هاست و در ماه جولای در بیانیه ای عمومی از ذات مبهم بیت کوین سخت گفته بود.

نووگراتز همچنین گفته که اگر ترامپ برنده شود، به شرطی که با یک کاربر توییتری دیگر به مقدار یک اتریوم (در حدود 130 دلار) بسته است، احترام می گذارد.

نووگراتز در سال 2019 نظرات متفاوتی در زمینه پیش بینی قیمت بیت کوین داشته است. در طول سال، نظر او بر ادامه عملکرد گاوی در این بازار بوده است.

در اوایل ماه می، هنگامی که بیت کوین در حدود 6,000 دلار مورد معامله قرار می گرفت، او گفت که پیش بینی کرده است که قیمت این کوین برای بار دوم در 8 ماه آینده به 20,000 دلار می رسد.

اگر چه در آخرین پیش بینی او، عطش خوشبینانه ای که داشته نسبت به قبل فروکش کرده اما او تنها فردی نیست که فکر می کند در سال آینده بازار تغییرات بزرگی می کند.

همچنین بخوانید |  نوسان قیمت بیت کوین به سوی اهداف بالاتر در سه ماهه اول سال 2019 میلادی آغاز می شود

پیش از این هم تحلیل هایی مبنی بر تغییر جهت بیت کوین به سمت گاوی شدن با وجود این که قیمت همچنان در حدود 7,000 دلار گیر کرده است، منتشر کردیم.

در همین حین، برخی دیگر هم قیمت این کوین را به 12,000 دلار محدود نکرده اند؛ برای مثال اوایل ماه دسامبر، جان مکافی بدنام که درباره بیت کوین خوشبین است یک بار دیگر ادعا کرد که تا سال 2021 بیت کوین می تواند 1 میلیون دلار شود.

او حتی اخیرا گفته بود که دیگر نمی خواهد وقت خود را صرف ترویج رمزارز کند چرا که قرار است برای رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات خود را آماده کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا