محبوب ترین راه های خرید بیت کوین با کارت اعتباری در سال 2020 1399

اشتراک گذاری پست

این روزها خرید بیت کوین با کارت اعتباری بسیار آسان تر شده است. با این روش مشکل بازپرداخت ها از طریق شرکت های ضد کلاهبرداری کاهش یافته است و مبادلات بیشتری با کارت های اعتباری به عنوان یک گزینه پرداخت معتبر امکان پذیر است. در این پست محبوب ترین راه های خرید بیت کوین با کارت اعتباری را بررسی خواهم کرد.

روش های خرید و فروش بیت کوین

معرفی راه های خرید بیت کوین با کارت های اعتباری

۱- خرید Bitcoin با کارت اعتباری از طریق Coinmama

مزایا: پشتیبانی خوب، شرکت معتبر، خدمات سریع

معایب: محدود به ایالات متحده است

Coinmama از سال 2013 در خرید بیت کوین از طریق کارت اعتباری تخصص دارد. آنها از خدمات خود حق بیمه دریافت می کنند و شما را محدود نمی کنند و می توانید حداکثر بیت کوین مدنظرتان را خریداری کنید. آنها خدمات سریع و قابل اطمینان ارائه می دهند. Bitcoin بلافاصله پس از تأیید خرید شما دریافت می شود و پشتیبانی بسیار خوبی دارد.

۲- بیت کوین را با کارت اعتباری از طریق eToro خریداری کنید

مزایا: هزینه های کم، کاربر پسند

معایب: نمی توان سکه های واقعی را دریافت کرد

eToro خدمات مختلف ارز دیجیتال مانند کیف پول، خدمات CFD و همچنین مبادله تنظیم شده را ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از کارت های اعتباری خود با هزینه های نسبتاً پایین، قیمت بیت کوین را از طریق eToro حدس بزنید. این بدان معناست که شما می توانید Bitcoin را فقط با ارز فیات (USD ، EUR و غیره) خریداری و فروش کنید. شما سکه های واقعی را پس نمی گیرید. 75٪ از حسابهای سرمایه گذار خرده فروشی هنگام تجارت CFD با این ارائه دهنده پول خود را از دست می دهند. شما باید در نظر بگیرید که آیا می توانید خطر از دست دادن پول خود را بپردازید یا خیر.

خرید فروش بیت کوین

۳- بیت کوین را با کارت اعتباری از طریق CEX.IO خریداری کنید

مزایا: شرکت سابقه دار، محدودیت خرید بالا

معایب: پشتیبانی خوبی ندارد، نرخ تبدیل ارز بیشتر از رقابت است

CEX.IO  یک کارگزار تبادل ارز دیجیتال در سال 2013 تأسیس شده است که مورد اعتماد بیش از 2 میلیون کاربر است. CEX.io در ایالات متحده، اروپا و برخی از کشورهای آمریکای جنوبی فعالیت می کند. این سایت یک پلت فرم بازرگانی کامل و همچنین خدمات کارگزاری را در اختیار شما قرار می دهد.

۴- بیت کوین را با کارت اعتباری از طریق Bitpanda خریداری کنید

مزایا: گزینه های پرداخت چندگانه ، هزینه های نسبتاً کم

منفی: فقط برای شهروندان اتحادیه اروپا

Bitpanda یک شرکت نوپا اتریشی است که در اکتبر سال 2014 تاسیس شد. این شرکت به شما امکان می دهد Bitcoin و انواع دیگر ارزهای دیجیتال را با کارت اعتباری و همچنین با انتقال سیم ، Neteller ،Skrill ،SEPA و موارد دیگر خریداری کنید. این شرکت خدمات خود را فقط با هزینه ای نسبتاً کم به کشورهای اروپایی ارائه می دهد.

۵- بیت کوین را با کارت اعتباری از طریق Coinbase خریداری کنید

مزایا: رابط کاربر پسند، هزینه های نسبتاً پایین، شهرت خوب

منفی: در سراسر جهان در دسترس نیست، پشتیبانی وحشتناک بد

Coinbase بزرگترین کارگزار بیت کوین در سراسر جهان است. این شرکت بیش از 20 میلیون مشتری در سراسر جهان دارد. Coinbase در کلیه تراکنش های کارت اعتباری 3.99٪ هزینه تراکنش را دریافت می کند. در 103 کشور در سراسر جهان در دسترس است. هنگام خرید بیش از 100 دلار بیت کوین، 10 دلار بیت کوین به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد.

۶- بیت کوین را با کارت اعتباری از طریق Binance خریداری کنید

مزایا: شهرت خوب، در سراسر جهان در دسترس است

منفی: روند تأیید کند، پشتیبانی کند

Binance یک تبادل رمزنگاری است. با این حال به لطف مشارکت آنها با Simplex می توانید بیت کوین را با کارت اعتباری در Binance خریداری کنید. Binance با وجود اینکه بسیار جوان است، در محبوبیت و حجم معاملات از بیشتر صرافی ها پیروز شده است.

خرید بیت کوین در binance

۷- بیت کوین را با کارت اعتباری از طریق LocalBitcoin خریداری کنید

مزایا: طیف گسترده ای از فروشندگان ، رابط کاربری آسان برای استفاده

معایب: فروشندگان معمولاً هزینه های بالاتری را برای خرید کارت اعتباری دریافت می کنند، احتمال کلاهبرداری وجود دارد

LocalBitcoins یک بازار همتا برای خرید و فروش بیت کوین است. می توانید برای به عنوان فروشگاه eBay برای بیت کوین فکر کنید. این سایت فروشندگان مختلفی دارد که روش های مختلف پرداخت از جمله کارت های اعتباری را می پذیرند. مسئله اصلی هنگام استفاده از LocalBitcoin این است که شما باید فروشندگان را عاقلانه فیلتر کنید تا از کلاهبرداری در امان باشید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگر تازه وارد LocalBitcoin هستید، احتمالا بسیاری از فروشندگان مایل به تجارت با شما نیستند زیرا آنها گمان می کنند که شما کلاهبردارید و از کلاهبرداران می ترسند.

۸- از طریق Bitstamp بیت کوین ها را با کارت اعتباری خریداری کنید

مزایا: شهرت عالی، گزینه های پرداخت چندگانه ، مشتریان را در سراسر جهان می پذیرد

معایب: هزینه های متوسط ، روند تأیید ممکن است طولانی شود، خیلی کاربر پسند نیست

Bitstamp در سال 2011 تأسیس و یکی از قدیمی ترین و معتبرترین صرافی های بیت کوین است. این صرافی توسط وزارت دارایی لوکزامبورگ مجوز کامل دارد. Bistamp خرید با کارت های اعتباری را از طریق Simplex می پذیرد. در حال حاضر این سرویس برای اکثر شهروندان اروپایی و آمریکایی باز است.

راه های خرید و فروش بیت کوین

۹- بیت کوین را با کارت اعتباری از طریق Coinhouse خریداری کنید

مزایا: شهرت عالی، محدودیت خرید بالا

معایب: محدودیت دسترسی، نرخ تبدیل بالا

Coinhouse “خانه بیت کوین” در پاریس است. می توانید بیت کوین ها را با ویزا، مستر کارت، به صورت نقدی و یا با کارت پیش پرداخت Neosurf خریداری کنید که در بیشتر کشورهای اروپایی موجود است.

۱۰- خرید Bitcoin با کارت اعتباری از طریق IndaCoin

مزایا: پشتیبانی خوب ، در سراسر جهان در دسترس است

معایب: هزینه های بالا

Indacoin یک صرافی در انگلیس است که به کاربران در سراسر جهان امکان خرید بیت کوین با کارت اعتباری را می دهد. حداقل مبلغ 5 دلار و حد مجاز برای ماه اول 500 دلار است. بعد از 40 روز، محدودیت ماهانه شما به 3000 دلار افزایش می یابد. برای استفاده از کارت اعتباری خود، باید شماره تلفن و کد پنج رقمی کارت اعتباری خود را، تأیید کنید.

۱۱- از طریق CoinCorner بیت کوین را با کارت اعتباری خریداری کنید

مزایا: استفاده آسان برای مبتدیان، دارای اپلیکیشن موبایل

معایب: هزینه های بالای دولت برای سپرده ها، در سراسر جهان در دسترس نیست

CoinCorner یک کارگزار بیت کوین است که در سال 2014 تاسیس شده است و خدمات تبادل در چندین کشور در جهان در دسترس است. CoinCorner همچنین یک اپلیکیشن موبایل دارد که به شما امکان می دهد با استفاده از تلفن همراه خود بیت کوین را از حساب خود ارسال و دریافت کنید.

حال که با راه های خرید بیت کوین آشنا شدید می توانید نسبت به خرید آن ها با کارت های اعتباری اقدام کنید. مجموعه امید احمدیانی با ارائه خدمات انواع کارت های اعتباری مانند مسترکارت و ویزاکارت، خرید انواع ارزهای دیجیتال را برای شما آسان کرده است. شما روش دیگری برای خرید بیت کوین می شناسید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا