محدود کردن فعالیت پی پال و ویزا کارت از سوی ارز های دیجیتال – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

امروزه شاهد گسترش ارز های دیجیتال و محبوبیت آنها در میان مردم هستیم. این محبوبیت هرچند در حال رشد است اما همچنان نتوانسته حضور خود را در زندگی مردم پر رنگ کند. دنیای ارز دیجیتال محدود به افرادی است که در حال تجارت با آن هستند. از سوی دیگر پی پل و ویزا در تراکنش های روزانه مردم، نقش کلیدی داشته و مردم روز به روز به آنها نیازمند تر می شوند. سوالی که مطرح می شود این است که آیا ارز های دیجیتال می توانند مانعی سد راه روش های نوین پرداختی شوند؟ با توجه به قابلیت های منحصر به فرد ارز ها، آیا می توان به آنها به عنوان جایگزین پی پال و ویزا کارت نگاه کرد؟

لیسا الیس (Lisa Ellis) تحلیل گر شرکت موفت ناتاسون در مصاحبه ای با یک شبکه تلویزیونی از خطر بیت کوین برای روش های پرداختی خبر داد و گفت:

به همان میزان که ممکن است خنده‌ دار به نظر برسد، مراقبت از تهدید وجودی ارز دیجیتالی که به عنوان سیستم پرداختی بدون برند در سطح جهانی پذیرفته شده است و متصدیان شرکت‌هایی مانند ویزا (Visa)، مسترکارت (Mastercard) و پی‌ پال (PayPal) را از این رو به اون رو می‌کند، ارزش دارد، اما بعید است که این تهدید زود اتفاق بیافتد.

امروزه به عنوان مثال، انتقال سیمی یک بانک بین‌المللی، بیشتر از ارسال یک تلگراف در سراسر آمریکا در دهه‌ ۱۸۵۰ طول می‌کشد.

همچنین، با در نظر گرفتن هزینه‌ های زیاد، شکاف‌های قیمت پلتفرم معاملاتی فارکس (forex) و سود کلی از سوی کسانی که تراکنش‌ها و دارایی‌های در ارتباط با سرمایه‌ها را مدیریت می‌ کنند، روشن است که چرا بیت کوین و ارز دیجیتال آینده را خواهند ساخت.

همچنین بخوانید |  پی پل استرالیا 6 دلار کارمزد بیشتر برای انتقال وجه به خارج از کشور دریافت می کند

به طور کلی تر سیستم های ارز دیجیتال به علت بی نیاز کردن مردم به پول نقد و پرداخت های سنتی به صورت بالقوه به عنوان رقیبی برای سیستم های پرداختی محسوب می شوند. از این رو شرکت هایی مانند ویزا یا پی پل به احتمال زیاد به دنبال کالایی کردن ارز های دیجیتال به جای پذیرش کامل آنها هستند.

الیس معتقد است بانک ها در نهایت برای ساده سازی فرآیندشان به ارز جی پی مورگان خواهند پیوست، هرچند این ارز، یک ارز دیجیتال محسوب نمی شود.

این ارز یک بلاک چین متمرکز خصوصی و مجاز بوده که تحت کنترل کامل بانک قرار دارد. استفاده از هر ارز دیجیتال صادرشده از سوی بانک، هزینه‌هایی را در بر خواهد داشت که برای بانک سود به همراه می‌آورد، نه کاربر.

ارزهای دیجیتال یکی از دردسرسازترین فناوری‌های در حال حاضر بوده و غیرقابل توقف هستند.

سؤالی که مطرح می‌شود این نیست که آیا ارزهای دیجیتال به رقیب جدی برای روش‌های پرداختی تبدیل می‌شوند یا خیر، بلکه زمان آن مطرح است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا