مدیر عامل صرافی BitMEX : قیمت بیت کوین تا پایان سال 2018 به 50,000 دلار خواهد رسید – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

Arthur Hayes، بنیانگذار و مدیر عامل صرافی BitMEX، پیش بینی می کند که قیمت بیت کوین تا پایان سال 2018 میلادی به حداقل 50،000 دلار خواهد رسید. Hayes پیش بینی خود را هنگام سخنرانی در برنامه تلویزیونی CNBC Fast Money در تاریخ 29 ژوئن 2018 مطرح نمود. این پیش بینی به عنوان یک پیش بینی “SuperBowlish” توصیف شده است.

به گفته Hayes، ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین (BTC) تنها یک تصمیم درست خواهند داشت و آن صعود از قیمت 20,000 دلار تا 50,000 دلار در پایان سال خواهد بود. با وجود افت قیمت بیت کوین در سال جاری، مدیر عامل صرافی BitMEX همچنان معتقد است که روند صعودی آن باقی می ماند و این نوسانات یک تصحیح عادی محسوب می شود.

آرتور می گوید:

من فکر می کنم چیزی که ارزش آن تا سالیانه 20,000 دلار می رسد، می تواند تا 6,000 دلار اصلاح شود و مطمئنا در حدود 3,000 دلار و 5,000 دلار یک کف قیمتی پیدا خواهد کرد.

این خبر قطعا توجه بسیاری از سرمایه گذاران بلند مدت را که به HODL (نگهداری ارزهای دیجیتال) ادامه داده اند، جلب نموده و به عنوان یک فرصت برای خرید بیت کوین در بازار تلقی می شود. صرافی ارز دیجیتال BitMEX با بهره مندی از پلتفرم معاملاتی همتا به همتا بزرگترین صرافی ارزهای رمزپایه به لحاظ حجم معاملات در جهان است و هیز می گوید که شرکت او تا کنون سهم حجم کل تجارت خود را در سال 2017 سه برابر کرده است که آن را به عنوان یک سال بزرگ توصیف می کند.

همچنین بخوانید |  حجم معاملات ارزهای دیجیتال در سال 2019 میلادی بیش از 50 درصد رشد خواهد نمود

در حال حاضر بسیاری از مردم بر این باور هستند که نوسانات قیمت ها در بازار، به ویژه بیت کوین، حرکت و رشد قیمت ها را در پی دارد. در حالی که Hayes توضیح می دهد که افت قیمت ارزهای رمزپایه در واقع میزان نوسانات در بازار را کاهش می دهد. از این رو، برای ایجاد حرکت در بازار افزایش سرمایه گذاری ضروری است.

آرتور دلایل پیش بینی خود را با اشاره به الگوهای تاریخی نمودار قیمت Bitcoin و اصلاحات متعددی که در گذشته دیده است، بیان می کند. یکی از مهمترین موارد مثبتی که Hayes استفاده از آن را پیشنهاد می کند، صندوق قابل معامله در بورس (ETF) برای بیت کوین است. وی یادآور شد که ETF پول واقعی را به بازار ارزهای دیجیتال وارد خواهد نمود و این یک حرکت بسیار مثبت جهت رشد قیمت بیت کوین در آینده ای نزدیک محسوب می شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا