مدیر عامل یک شرکت سرمایه گذاری می گوید حالا وقت خرید ارز رمزپایه است – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

دن مورهد، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری ارز رمزپایه Pantera Capital، دیروز به سی ان بی سی گفته است که امروز بازار ارز های رمزپایه “خیلی ارزان” است و حالا وقت خرید ارز رمزپایه است.

آقای مورهد در ادامه می گوید که با توجه به “افت 65 درصد بازار نسبت به نقطه اوجش” خرید در این بازار حالا خیلی ارزان تر است. او یک قانون کلی برای افرادی که به دنبال دریافت سود از بازار ارز رمزپایه هستند، پیشنهاد داد :

زمانی که [یک ارز رمزپایه] نسبت به تغییرات 200 روزه اش تغییر قیمت ناگهانی دارد، اگر آن روز بخرید و یک سال بعد بفروشید، به طور متوسط 239 درصد سود می کنید… حتی نیاز به فکر کردن هم ندارد…

این در ذات این معامله است : حتی به ندرت نسبت به متوسط قیمتش در طولانی مدت، ارزان می شود. بنابراین امروز روز خوبی برای خرید است.

در مورد بیت کوین، آقای مورهد گفت که این استراتژی “حدودا 5 بار در طی 6 سال گذشته” خود را ثابت کرده است.

سی ان بی سی می گوید سرمایه گذاری های موسسه ای برای رقابت گسترده در فضای ارز رمزپایه “مبدل های بعدی” خواهند بود اما مورهد خیلی با این ایده هم عقیده نیست.

من فکر می کنم که تصوری بین مردم وجود دارد که فکر می کنند “یک سوئیچ خاموش و روشن” وجود دارد : الان خاموش است و موسسات قرار است یک روزی این وضعیت را تغییر دهند… از سال 2013 ما موسسات سرمایه گذاری را به همراه عملکردشان داشته ایم. خطر و پاداش هر دو با هم هستند… ولی ما هنوز حافظ قانون شده کمیسیون اوراق بهادار و بورس نداریم که همان گلوله نقره ای است که هر کسی منتظر آن می باشد.

آقای مورهد گفت که موسسات در حال حاضر در واقع “شایعه قوانین تعیین شده کمیسیون اوراق بهادار و بورس” می خرند و واقعیت را می فروشند”. او به سرمایه گذاران توصیه کرد که داشتن یک موقعیت در وضعیت فعلی به نفع آن ها خواهد بود.

همچنین بخوانید |  تحلیلگر وال استریت حامی بیت کوین : با وجود رشد ثابت اخیر، فعلا ارز رمزپایه نخرید!

با وضعیت نامشخص قانون گذاری که هنوز قطعی نشده است، بازار های ارز رمزپایه متشنج باقی می ماند. در این گزارش سی ان بی سی به تغییرات قیمت زیاد ارز های رمزپایه اشاره می کند که از آپریل امسال حدود 17.5 درصد افت داشته است.

پس از افزایش 2,907 درصدی سال گذشته، سی ان بی سی بر این عقیده است که این افت باعث کاهش جذب سرمایه در بازار ارز رمزپایه شده است و فقط 5 موسسه سرمایه گذاری در سال 2018 تا به این جای کار تشکیل شده است که در مقایسه با 45 مورد در سال 2017 ناچیز است.

Pantera Capital که آقای مورهد مدیر عامل آن است، از حدود سال 2013، 35 پیش فروش از طریق ICO و 25 ارز بر پایه زنجیره بلاک را ارائه کرده است که از جمله آن ها ریپل، اتریوم و بیت کوین می باشد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا