مزایای هاست ابری مدیریت شده

هاست ابری مدیریت شده توسط فراهم کنندگان هاست ابری در اختیار افراد قرار می گیرد و می تواند منابع مدیریت شده و مقیاس پذیری را فراهم آورد. هاست ابری مدیریت شده  امنیت و قابلیت اطمینان  هاست ابری خصوصی را فراهم می کند اما به اندازه هاست ابری  عمومی مقرون به صرفه است.  مشتریان تنها برای خدمات هاست ابری مدیریت شده هزینه پرداخت خواهند کرد. در این مقاله قصد داریم مزایای هاست ابری مدیریت شده را با هم مرور کنیم.

 در دسترس بودن بالا:

از آنجایی که هاست ابری مدیریت شده دارای معماری ابر خصوصی است ، می تواند به خوبی در دسترس افراد قرار گیرد.

 متعادل کردن منابع و زمان از کارافتادگی به صورت خودکار:

اگر هاستی از کار بیفتد، سرورهای ابری از زیرساخت در دسترس خود استفاده می کنند. متعادل سازی منابع و از کارافتادگی بین سخت افزار هاست ها به صورت خودکار در سطح مجازی سازی کنترل می شود. همچنین می توان به روزرسانی سخت افزارها و نرم افزارها را نیز حفظ و نگهداری کرد.

امنیت شبکه:

فایروال ها، VLAN ها و IDS/IPS می توانند در سرورهای ابری قرار بگیرند تا محیط بسیار امنی را فراهم آورند.

ایجاد سرورهای فیزیکی و مجازی هیبریدی:

موتورهای پایگاه داده و اپلیکیشن هایی که نمی توانند نیازمندی های عملکرد بالا بر روی سرور مجازی را حفظ کنند یا  مجبور هستند بر روی سرور فیزیکی اجرا شوند تا به تمامی منابع سخت افزاری دسترسی داشته باشند، می توانند سرورهای مجازی را با سرورهای ابری به اشتراک بگذارند. در این شرایط ، سرورهای مجازی و فیزیکی بر روی سیستم یکسانی ایجاد می شود.

مقرون به صرفه بودن:

زمانی که به هزینه های ابر مدیریت شده نگاه می کنید متوجه می شوید که این هزینه ها همانند بیشتر هاست های ابر عمومی مقرون به صرفه است. منابع و خدمات بر اساس کاربرد شما قیمت گذاری می شوند.  هاست های ابری مدیریت شده در دسترس بودن و امنیت ابرهای خصوصی را با قیمت کمتری در اختیار شرکت ها قرار می دهند. اینگونه هاست ها برای کاهش هزینه های مدیریت و بهبود کارکرد سرور طراحی شده اند. در چنین شرایطی کسب وکارها می توانند به جای سروکار داشتن با مانیتورینگ سرورها، بر روی کسب وکار خود تمرکز نمایند.

مزایای هاست ابری مدیریت شده

امتیاز دهید

در صورت نیاز به سرور و خدمات مدیریت آن با ما در تماس باشید

۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
@omidahmadyani
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا