مسترکارت های قابل شارژ eztravel 1399

مسترکارت در کنار ویزا کارت، در حال حاضر بهترین ارائه دهنده کارت‌های اعتباری در سراسر جهان است. این شرکت برای راحتی مشتریان خود طرح‌های بسیار مختلفی دارد و انواع زیادی از کارت‌های اعتباری فیزیکی و مجازی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. از بین کارت‌های فیزیکی مستر کارت، تراول کارت‌ها با قابلیت شارژ یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایرانی‌ها محسوب می‌شوند. این کارت‌ها که در کشور امارات صادر می‌شوند را با نام مسترکارت‌ های قابل شارژ eztravel می‌شناسند.

 قابلیت‌هایی مانند شارژ مجدد، خرید اینترنتی، خرید از Pos و دریافت وجه نقد از ATM باعث شده تا مسترکارت های قابل شارژ eztravel به بهترین گزینه برای ایرانیانی که قصد فعالیت تجاری ندارند و می‌خواهند به جای استفاده از سرویس‌هایی مانند پی پال، وبمانی و پرفکت مانی از مسترکارت برای پرداخت‌های اینترنتی خود استفاده نمایند تبدیل شوند. با ما همراه باشید تا بیشتر با این کارت‌های اعتباری محبوب آشنا شویم.

معرفی مسترکارت های قابل شارژ eztravel

معرفی مسترکارت های قابل شارژ eztravel

مسترکارت های قابل شارژ eztravel از دسته کارت‌های فیزیکی Pre-Paid یا پیش پرداخت هستند و نیازی به داشتن حساب بانکی ندارند. در واقع این کارت‌ها را باید هم دسته با Gift Card یا گیفت کارت‌ها قرار داد. این مستر کارت‌ها برای مسافرانی طراحی شده‌اند که نمی‌خواهند در سفر خود پول نقد حمل کنند و می‌خواهند با خیال راحت در سفر از ارزهای مختلف مانند دلار، یورو، پوند و … استفاده کنند. مانند تمام تراول کارت‌ها، مستر کارت‌ های قابل شارژ eztravel سقف خرید محدود و به اندازه موجودی کارت دارند. دارندگان این کارت‌ها می‌توانند انواع خریدهای آفلاین و آنلاین را به راحتی انجام دهند و امکان خرید از همه سایت‌های خارجی را دارند.

نحوه خرید مستر کارت‌های قابل شارژ eztravel

این کارت‌ها از طریق نمایندگی کشور امارات قابل خریداری هستند. برای خرید مسترکارت های قابل شارژ eztravel شما باید دارای پاسپورت‌هایی با حداقل شش ماه اعتبار باقی مانده خواهید بود. این کارت‌ها به نام صاحب پاسپورت صادر می‌شوند. صدور این کارت‌ها به صورت آنی بوده و حدود 65 دلار هزینه خواهد داشت و باید حدود 100 دلار نیز شارژ اولیه در آن‌ها انجام دهید.

تفاوت مستر کارت‌های قابل شارژ eztravel بی نام و با نام

 شما می‌توانید این کارت‌های اعتباری فیزیکی را به صورت بی نام یا با حک نام دریافت کنید. که بدون حک نام احتمال سرعت دریافت آن‌ها در ایران بیشتر خواهد بود. این کارت‌ها را با نام مستر کارت‌های قابل شارژ eztravel بی نام می‌شناسند. در صورت حک نام هزینه‌ای 30 دلاری به صدور کارت اضافه خواهد شد و نام صاحب پاسپورت روی کارت حک خواهد شد. کارت‌های با نام تنها در مواردی مانند رنت خودرو مزیت دارند و در صورتی که می‌خواهید برای خرید اینترنتی از این کارت‌ها استفاده کنید محدودیتی برای کارت‌های بی نام وجود ندارد.

ویژگی‌های مستر کارت‌های قابل شارژ eztravel

ویژگی‌های مستر کارت‌های قابل شارژ eztravel

قبلاً به تعدادی از مهمترین ویژگی‌های مستر کارت تراول اشاره کردیم. مواردی مانند امکان شارژ مجدد، قابلیت خرید آنلاین، قابلیت خرید فروشگاهی و قابلیت برداشت از خودپرداز اصلی‌ترین ویژگی‌های مستر کارت‌های قابل شارژ eztravel هستند. علاوه بر این ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • قابلیت شارژ از 10 الی 5000 دلار
  • اعتبار کارت‌های بی نام 2 سال، با حک نام 30 ماه
  • سقف موجودی کارت 5000 دلار
  • سقف شارژ سالانه 30 هزار دلار
  • سقف شارژ روزانه 3000 دلار با قابلیت استفاده در یک روز
  • هزینه نگهداری سالانه 12 دلار
  • شارژ آنی
  • پنل آنلاین بانکی با قابلیت مشاهده ریز صورتحساب‌ها
  • قابلیت برداشت از عابربانک ها یا ATM تا سقف 500 دلار در روز، 2000 دلار در هفته و 30000 هزار دلار در سال

قابلیت خرید با ارزهای مختلف

ارز پایه برای خرید مسترکارت های قابل شارژ eztravel، دلار آمریکا است. با این حال می‌توانید از این مستر کارت‌های فیزیکی برای خرید با یورو، پوند، درهم و … نیز استفاده کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا از سایت‌های اینترنتی که با ارز خاصی کار می‌کنند یا در سفر به کشورهای مختلف نیز بتوانید از مستر کارت‌های قابل شارژ استفاده کنید.

مسترکارت های قابل شارژ eztravel برای چه کسانی مناسب هستند؟

این کارت‌ها به دلیل متصل نبودن به حساب‌های بانکی اشخاص معمولاً دارای محدودیت‌هایی هستند. برای مثال ممکن است بعضی از دستگاه‌های POS از آن‌ها پشتیبانی نکنند. همچنین تنها می‌توان از ATM های مستر کارت برای برداشت پول اقدام کرد. همچنین به دلیل محدود بودن میزان شارژ و برداشت روزانه، ماهانه و سالانه نمی‌توان از آن‌ها برای شرکت‌های بیزنسی یا افرادی که برای تجارت سفر می‌کنند استفاده کرد.

در واقع افرادی که در داخل ایران می‌خواهند خریدهای اینترنتی از سایت‌هایی مانند Amazon، eBay و … انجام دهند یا برای آزمون‌های مختلف ثبت نام کنند و همچنین افرادی که قصد سفر به کشورهای اطراف ایران را دارند و نمی‌خواهند پول نقد با خود به همراه ببرند مهم‌ترین مشتریان اینگونه مسترکارت ها هستند. خرید مسترکارت های قابل شارژ eztravel در حال حاضر در بین خدمات امید احمدیانی وجود ندارد اما شما می توانید با خرید مسترکارت تراول و مسترکارت های مجازی از امکانات مشابهی برخوردار شوید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا