مستر کارت یک ثبت اختراع جدید در رابطه با تکنولوژی بلاک چین ثبت نموده است – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

طبق گزارش اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا، شرکت پرداخت بین المللی مستر کارت با استفاده از دستکاری داده ها یک سیستم جدید جهت ناوبری سریع بلوک ها در Blockchain ثبت اختراع نموده است. این سیستم به منظور تسریع ناوبری و تأیید بلوک ها در بلاک چین طراحی شده است.

David J. King از شهر Guildford در جنوب انگلستان به عنوان مخترع این سیستم ذکر شده است. این پروندۀ ثبت اختراع در تاریخ 24 اکتبر 2016 ثبت شده و تاریخ انتشار آن در اپلیکیشن 26 آوریل 2018 بوده است. طبق توضیحات اپلیکیشن، هدف از طراحی این برنامه نیاز به (1) راه حل فنی جهت افزایش سرعت تأیید تعداد زیادی بلوک در بلاک چین و (2) کاهش زمان لازم برای مشارکت یک گره جدید در بلاک چین ذکر شده است.

هر بلوک در سیستم دارای یک عنوان (Header) شامل پرچم سریعاً قابل رهگیری (fast track flag)، مرجع سریعاً قابل رهگیری (fast track reference)، نشانه زمانی و مقدار هش (Hash value) است.

روند تولید بلوک ها در سیستم جدید
این نمودار نشان دهنده روند تولید بلاک چینی می باشد که جهت ناوبری سریع پیکربندی شده است

استفاده از پرچم های تخصصی و مقادیر هش که در Header بلوک ها موجود است، می تواند به میزان قابل توجهی سرعت ناوبری را افزایش داده و زمان و قدرت مورد نیاز برای تأیید بلوک ها را کاهش دهد. در نتیجه این فرآیند، ناوبری بلاک چین کارآمدتر و فرآیند تأیید بلاک چین آسانتر خواهد بود. همچنین تأیید سریع تر بلوک های موجود در بلاک چین، محاسبات کارآمد را نیز فراهم می کند.

برچسب زمانی (timestamp) می تواند از هر نوع نماینده مناسب مانند زمان و تاریخ، زمان سپری شده از آغاز دوره UNIX و … استفاده کند. در نتیجه، دستگاه های محاسباتی جدید قادر خواهند بود در بلاک چین جدید سریعتر از نسخه سنتی آن بصورت یک گره (node) مشارکت کنند. در برخی شرایط بلاک چین می تواند با استفاده از امضای دیجیتال، اجازه دسترسی به شبکه را محدود نماید.

همچنین بخوانید |  مستر کارت به دنبال استفاده از بلاک چین جهت محافظت از اطلاعات هویتی کاربران است

اخیراً نیز ثبت اختراع منتشر شده از سوی مستر کارت (Mastercard) نشان داد که این شرکت به دنبال استفاده از فناوری بلاک چین جهت محافظت از اطلاعات هویتی کاربران است. علاقه مندان به استفاده از کارت های اعتباری بین المللی می توانند جهت خرید مستر کارت به وب سایت fanavaraneomid مراجعه نمایند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا