مسدود شدن تمامی وب سایت های ارائه دهنده بیت کوین توسط دولت چین – فناوران امید

براساس آنچه که دولت چین اعلام کرده است، تمامی وب سایت هایی که خدمات ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین را ارائه می دهند، مسدود خواهند شد. هم چنین تمامی وب سایت ها موظف هستند تبلیغات مربوط به بیت کوین و دیگر ارزهای رمزپایه را حذف کنند. این تبلیغات از موتورهای جست و جو گر و شبکه های اجتماعی نیز حذف خواهند شد. مقامات دولت چین، چندین بار سعی کرده بودند تا با اعمال محدودیت در خرید و فروش بیت کوین در داخل کشور، از تجارت بیت کوین جلوگیری کنند، اما از نتیجه ای بهره مند نشدند.

بر اساس اخبار منتشر شده، دولت چین قرار است تمامی وب سایت های خارجی و داخلی ارائه دهنده خدمات بیت کوین را مسدود کند. دولت چین همیشه تمامی وب سایت های خارجی و غیرچینی را که باعث واردکردن ضرر اقتصادی به چین شده اند، از دسترس کاربران خارج کرده است. مقامات چین هم چنین اعلام کردند که با وجود اعمال قوانین محدود کننده در قبال ارزهای رمزنگاری شده، هم چنان تبادلات بیت کوین توسط سرمایه گذاران چینی در خارج از کشور ادامه دارد. آن ها بر این باورند که تجارت بیت کوین در داخل چین، باعث افزایش ریسک های مالی شده و ضربه مهلکی را به اقتصاد کشور وارد خواهد کرد.

بانک مرکزی چین چندین بار اعلام کرده است که محدودیت های بیشتری برای خرید و فروش بیت کوین توسط شهروندان چینی اعمال خواهد کرد. تبلیغات ارزهای رمزپایه از شبکه های اجتماعی در چین مانند فیس بوک و ویبو نیز مسدود شده است و موتورهای جست و جو گر در این کشور نیز، موظف شده اند تا هرچه سریع تر تبلیغات مربوط به بیت کوین را حذف کنند. این محدودیت ها در حالی اعمال شده اند که بیت کوین ماه سیاهی را تجربه کرده است، چراکه قیمت آن به زیر 8000 دلار نزول کرده است، دقیقا 7986 هزار دلار.

همچنین بخوانید |  پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2020

علاوه بر قانون گذاری های متعدد در خصوص ارزهای رمزنگاری شده در دنیا، بانک های اصلی آمریکا با اعمال محدودیت در تجارت بیت کوین، باعث التهاب بازار ارزهای رمزپایه شده است. آخرین خبرها حاکی از آن است که پنج بانک اصلی ایالات متحده، هر گونه خرید و فروش ارزهای رمزپایه توسط کارت های اعتباری را ممنوع اعلام کرده اند. در ادامه این محدودیت ها، بانک لویدز انگلستان نیز، روز دوشنبه، ممنوع اعلام کردن تجارت بیت کوین توسط کارت های اعتباری این بانک، قدمی دیگر در به چالش کشیدن بیت کوین برداشت که این باعث نگرانی بسیاری از سرمایه گذاران بیت کوین شده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا