معرفی آزمون GRE

اشتراک گذاری پست

بخش قابل توجهی از دانشگاه های برتر جهان در آمریکا قرار دارند. تصور ادامه تحصیل در یکی از این دانشگاه ها، خیلی هیجان انگیز است. یکی از اولین لازمه های اخذ ویزای تحصیلی آمریکا (برای مقاطع تحصیلات تکمیلی) آزمون GRE می باشد. این آزمون برای متقاضیان تحصیل در آمریکا که قصد تحصیل در مقطع ارشد یا دکتری دارند اما انگلیسی زبان نیستند برگزار می گردد. برای آشنایی بیشتر با این آزمون همراه ما باشید.

پرداخت هزینه آزمون GRE

ثبت نام و پرداخت هزینه GRE با یکی از راه های پرداخت ارزی امکان پذیر است. برای پرداخت ارزی نیاز به یکی از انواع کردیت کارت مثل انواع ویزا کارت یا مستر کارت دارید. همچنین می توانید در صورت امکان با استفاده از کیف پول الکترونیکی خود مثل پی پال پرداخت کنید. اما اگر به هیچ یک از راه های ذکر شده دسترسی ندارید، می توانید با استفاده از خدمات پرداخت در سایت خارجی فناوران امید برای ثبت نام آزمون جی آر ای اقدام نمایید.

ثبت نام و درخواست

آزمون GRE

جزئیات آزمون GRE

آزمون gre چیست؟

GRE آزمونی است که سطح توانایی افراد در تحلیل و درک متون علمی را ارزیابی می کند. در واقع GRE مانند آزمون تافل یا آزمون آیلتس صرفاً مهارت زبان انگلیسی افراد را مورد سنجش قرار نمی دهد. GRE سطح بالاتری از مهارت زبان انگلیسی را می سنجد. همان طوری که گفته شد افرادی که قصد تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دارند باید در این آزمون شرکت نمایند. از طرفی از کسی که قصد تحصیل در مقاطع بالا دارد انتظار می رود توانایی نگارش متون انتقادی و اظهار نظر علمی در زمینه های مختلف داشته باشد. پس لازم است چنین آزمونی برای تعیین سطح توانایی آنان برگزار شود.

در این آزمون نیز مانند آیلتس و تافل هم تکنیک پاسخ گویی به هر سوال، منحصر به فرد است. آزمون GRE در دو نوع برگزار می شود. افرادی که تمایل به تحصیل در دانشگاه های کسب و کار یا مقاطع ارشد و دکتری به جز رشته های حقوق و پزشکی دارند، باید در این آزمون نمره مورد قبول کسب نمایند. قابل به ذکر است که این آزمون برای تحصیل در مقاطع تکمیلی در آمریکا و مدارس کسب و کار در سراسر جهان است.

اهمیت GRE

این آزمون نسبت به آزمون های زبان ساده اهمیت بیشتری دارد. نمره بالا تر در GRE به متقاضی شانس پذیرش بیشتری می دهد. پس برخلاف آیلتس یا تافل که کسب حداقل نمره قبولی کافی است، در GRE باید به دنبال بهترین نمره ی ممکن باشید. کمیته پذیرش دانشگاه، بین متقاضیانی که از سراسر دنیا شرکت کرده اند، بر اساس نمره ی همین آزمون تصمیم می گیرد. نمره ی این آزمون به ملیت یا پیشینه تحصیلی داوطلبان ارتباطی ندارد.

انواع تست GRE

این آزمون به دو نوع عمومی و موضوعی دسته بندی می شود.

آزمون Subject GRE

حالت موضوعی این آزمون مخصوص متقضایان رشته هایی مثل زیست شناسی، شیمی، ادبیات انگلیسی، ریاضی، فیزیک و روان شناسی است. افرادی که در این نوع از آزمون شرکت کنند از سایر داوطلبان متمایز خواهند شد. برای اطلاع از لزوم شرکت در این آزمون، باید به سایت دانشکده مورد نظر خود مراجعه کنید. 

آزمون GRE

آزمون General GRE

آزمون عمومی GRE همان آزمون کلی است که برای همه ی متقاضیان برگزار می شود. آزمون عمومی به صورت هفتگی و آنلاین برگزار می گردد.

همان طور که متوجه شدیم، آزمون GRE یک آزمون زبان ساده نیست. بلکه مهارت های تحلیل و درک متقاضیان را نیز مورد سنجش قرار می دهد. این آزمون برای متقاضیان تحصیل در آمریکا در مقطع تحصیلات تکمیلی تدوین شده است. اگر جز داوطلبان این آزمون هستید، سوالات و نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا