معرفی افزونه ساخت نسخه موبایل سایت وردپرس

اشتراک گذاری پست

معرفی افزونه ساخت نسخه موبایل سایت وردپرس

امکانات واکنش گرا و ریسپانسیو بودن سایت جز یکی از امتیازات سایت های امروزی محسوب می شود و از این به بعد هم جز امکانات پیش فرض سایت باید باشد تا هم موتورهای جستجو با سایت شما مشکل نداشته باشند و هم کاربران با حالت نمایش استانداردی سایت شما را ببینند .

با توجه به گزارشات اخیر گوگل شاهده پیشی گرفتن موبایل و تبلت در وبگردی های اینترنتی بودیم و از این پس موتورهای جستجو حساسیت بیشتری به وب سایت ها نشان می دهند و داشتن نسخه موبایل برای تمامی سایت ها اجباری می شود .

امروز میخواهیم شما را با افزونه ای آشنا کنیم که امکان ساخت نسخه موبایل سایت شما را فراهم می کند و می توانید با نصب این افزونه از این قابلیت استفاده کنید و در موتورهای جستجو به خصوص گوگل سربلند باشید چون تمامی موتورهای جستجو داشتن نسخه موبایل را اجباری می دانند و حتما باید سایت شما حالت واکنش گرا یا ریسپانسیو را داشته باشد .

افزونه بسیار کاربردی WP Mobile Redirect به شما این امکان را می دهد که با انجام تنظیمات ساده و ابتدایی نسخه موبایل سایت خود را راه اندازی کنید و کاربرانی که با استفاده از موبایل و تبلت از سایت شما استفاده می کنند با استایل بهینه شده مشاهده نمایند .

 

جهت درخواست هرگونه خدمات توضیحات داده شده و یا خرید با ما تماس بگیرید
omid.ahmadyani@Outlook.com
02128421193
09129726343
09362196343
@omidahmadyani
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا