معرفی انواع حساب پی پال

اشتراک گذاری پست

پی پال یکی از معروف ترین سیستم پرداخت آنلاین ارزی است که به دلیل پایین بودن کارمزد آن و همچنین بالا بودن سرعت انجام تراکنش های مالی توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل تحریم بودن ایران از سوی این کمپانی، افرادی که در ایران زندگی می کنند، نمی توانند افتتاح حساب پی پال را انجام داده و برای استفاده از تمامی امکاناتش، آن را وریفای کنند. اما با استفاده از خدمات ارزی شرکت فناوران امید، می توانید اکانت پی پال خود را انجام داده و خرید و انتقالات مالی خود را انجام دهید. در این مقاله همراه ما باشید تا با انواع حساب پی پال آشنا شوید.

معرفی انواع حساب پی پال :

به طور کلی پی پال دارای 3 نوع حساب است :

با انواع حساب پی پال چه کارهایی می توان انجام داد؟

  • ارسال پول
  • درخواست پول
  • خرید از سایت های خارجی
  • درگاه پرداخت اینترنتی در سایت های فروشگاهی

معرفی انواع حساب پی پال Paypal

چرا باید وریفای انواع حساب پی پال را انجام داد؟

به طور کلی 3 نوع حساب پی پال دارای برخی از امکانات خاص و برخی محدودیت هستند. در حالت کلی زمانی که شما وریفای حساب پی پال را انجام می دهید، می توانید بدون پرداخت هزینه کارمزد، بیش از 1000 دلار انتقال دهید. فراموش نکنید اگر حساب هر دو طرف کارمزدی به شما تعلق نمی گیرد، مگر آنکه نیاز به تعویض نوع ارز باشد.

اگر شما وریفای انواع حساب پی پال را انجام دهید، نه تنها برای تعیین میزان انتقال با محدودیت رو به رو می شوید، بلکه از امنیت حسابتان نمی توانید اطمینان خاطر داشته باشید. هرچند که با استفاده از فناوری هایی نظیر بلاکچین و هوش مصنوعی تلاش می شود تا امنیت این سیستم ارتقا یابد، اما اگر وریفای آن انجام نشده باشد، نمی توان با خیال راحت از این حساب استفاده کرد.

تفاوت های انواع حساب پی پال چیست؟

این سه نوع حساب در برخی از ویژگی های اصلی تفاوت دارند.

حساب پرسونال پی پال برای افرادی مناسب است که تنها قصد خرید و انتقال پول دارند. برای استفاده از خدمات پشتیبانی حساب پی پال پرسونال می توانید از ارسال ایمیل و یا سایت این کمپانی استفاده کنید. با این وجود برخی از شماره های پشتیبانی نیز وجود دارند که می توانید با آنها تماس بگیرید. البته احتمالا زمان زیادی را باید منتظر برقراری ارتباط باشید که برای شما هزینه زیادی دارد.

حساب پریمیر و حساب بیزینسی تقریبا شباهت زیادی به یکدیگر دارند. این دو نوع حساب برای افرادی مناسب است که می خواهند از طریق این حساب به خرید و فروش در اینترنت پرداخت و حجم تراکنش های مالی آنها بالاست. تفاوت اصلی این دو حساب پی پال در نحوه ثبت آنهاست. برای ثبت حساب بیزینسی پی پال شما نیاز به نام یک کسب و کار دارید در حالی که برای ثبت حساب پرایمر شما می توانید از اطلاعات یک فرد یا کسب و کار استفاده کنید. پشتیبانی این نوع حسابها تقریبا رایگان بوده چرا که شماره های خاص برای ارتباط کاربران با مشاوران در نظر گرفته شده که به صورت رایگان و در ساعات بیشتری است.

معرفی انواع حساب پی پال Paypal

ویژگی های اصلی حساب بیزینسی و پریمیر پی پال چیست؟

  • قبول کردن پرداخت از دبیت کارت و انواع کارت های اعتباری
  • قابلیت تنظیم حساب پی پال برای پرداخت های منظم
  • استفاده نامحدود از کارت اعتباری پی پال

چه کسانی باید از حساب بیزینسی پی پال استفاده کنند؟

پی پال به کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار در اینترنت را دارند، توصیه می کند که از این نوع حساب برای انجام امور مالی و روشی برای پرداخت در سایتشان استفاده کنند. بنابراین اگر نیاز به انجام پرداخت های گسترده با مقادیر زیاد را دارید، باید این نوع حساب را افتتاح نمایید.

چه کسانی باید از حساب پریمیر پی پال استفاده کنند؟

اگر افراد می خواهند خرید اینترنتی انجام دهند، اما می خواهند قادر به دریافت ارزهای مختلف نیز باشند، باید از این نوع حساب استفاده کنند. به عنوان مثال افرادی که به عنوان فریلنسر، کارفرما و … کار می کنند، استفاده از این نوع حساب، پاسخگوی نیاز آنها خواهد بود.

همراهان عزیز، اگر در مورد انواع حساب پی پال و هزینه آنها سوالی دارید، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا