معرفی انواع کیف پول نرم افزاری 1399

همان طور که در معرفی انواع کیف پول های ارز دیجیتال بیان کردیم، کیف پول های نرم افزاری به عنوان یکی از محبوب ترین کیف پول دیجیتال در نظر گرفته می شوند چرا که نسبت به کیف پول های سخت افزاری لجر نانو اس و ترزور قیمت کمتر و امنیت نسبی خوبی دارند. در این مقاله همراه ما باشید تا با انواع کیف پول نرم افزاری آشنا شوید.

همان طور که حتما می دانید، انتخاب فضای مناسب جهت نگهداری ارز رمزنگاری شده یکی از دغدغه اصلی افرادی است که از طریق روش های مختلف، چه استخراج و چه خرید، در یکی از انواع ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند. در میان انواع کیف پول دیجیتال که وجود دارد، کیف پول سخت افزاری به نسبت سایر انواع کیف پول ها دارای امنیت بیشتری و البته قیمت بالاتری است. همین مسئله باعث می شود که بسیاری از افراد به سراغ این کیف پول ها نرفته چرا که توان پرداخت هزینه خریدشان را ندارند. بنابراین در صورتی که شما نیز یکی از افرادی هستید که قصد دارید از یکی از انواع کیف پول نرم افزاری برای نگهداری ارز رمزنگار استفاده کنید، در ادامه همراه ما باشید.

معرفی 7 کیف پول نرم افزاری برتر

کیف پول Atomic

این کیف پول توسط شخصی به نام کنستانتین گلادیچ ، مدیر عامل سابق Changelly و در استونی شکل گرفته است. این کیف پول به عنوان یکی از انواع کیف پول نرم افزاری در نظر گرفته می شود، که به دلیل قابلیت هایی که دارد انتخاب مناسبی جهت نگهداری بیت کوین است. چرا که شما با استفاده از این کیف پول و یکی از انواع کارت های بانکی بین المللی به راحتی بیت کوین خریداری نمایید. با استفاده از این کیف پول می توانید بیش از 300 نوع ارز رمزنگاری شده، توکن و آلت کوین را نگهداری کنید. در حال حاضر از این کیف پول تنها می توانید در سیستم عامل های دسکتاپ استفاده کنید. البته انتظار می رود که در آینده، کیف پول موبایلی این سیستم نیز ارائه شود.

کیف پول Exodus

زمانی که صحبت از انواع کیف پول نرم افزاری می شود، اسم کیف پول Exodus قطعا به گوش می رسد. Exodus ، یک کیف پول Bitcoin و altcoin ، که توسط JP Richardson و Daniel Castagnoli در اواسط سال 2015 ساخته شده است. از این کیف پول نیز تنها می توانید در سیستم عامل های دسکتاپ استفاده کنید. مهمترین ویژگی که این کیف پول دارد، کاربری ساده و راحتی است که دارد. از این کیف پول می توانید به صورت رایگان در سیستم عامل های Windows، Mac OSX، Linux استفاده کنید.

معرفی انواع کیف پول نرم افزاری

کیف پول Jaxx

کیف پول Jaxx یکی از بهرین انواع کیف پول های نرم افزاری است که برای نگهداری بیت کوین و سایر آلت کوین ها استفاده می شود. خبر خوب در مورد این کیف پول این است که قابلیت پشتیبانی از چند ارز مختلف را در آن واحد دارد. در صورتی که کاربر یکی از انواع سیستم عامل های Windows، Mac OSX، Linux هستید می توانید به صورت رایگان از کیف پول Jaxx استفاده کنید.

کیف پول Electrum

کیف پول Electrum یکی از قدیمی ترین انواع کیف پول نرم افزاری است که برای نگهداری بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار میگیرد. این کیف پول از سال 2011 تا کنون تحت لیسانس MIT به صورت متن باز در حالت فعالیت است. نکته مثبتی که در رابطه با این کف پول وجود دارد این است که برای استفاده از آن نیازی به دانلود کل بلاکچین نبوده و در نتیجه به عنوان یکی از کیف پول های lightweight در نظر گرفته می شود. شما می توانید از این کیف پول به صورت رایگان در سیستم عامل های Windows, Mac OSX, Linux و تلفن همراه استفاده کنید.

کیف پول Armory

بر خلاف کیف پول Electrum ، برای استفاده از این کیف پول نیاز به دانلود تمام بلاکچین و نودهاست. که البته عیب محسوب نمی شود چرا که امنیت بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. در صورتی که با ارزهای رمزنگاری شده آشنایی زیادی دارید، می توانید از این کیف پول در سیستم عامل های Windows, Mac و Linux استفاده کنید.

کیف پول Copay

کیف پول Copay یکی دیگر از انواع کیف پول نرم افزاری است که توسط کمپانی BitPay ساخته شده است. شما از این کیف پول می توانید به صورت رایگان در سیستم عامل های Windows, Mac OSX, Linux و تلفن همراه خود استفاده کنید.

همراهان گرامی، معرفی انواع کیف پول نرم افزاری در این مقاله به پایان می رسد. شما تجربه استفاده از کدام یک از انواع کیف پول های گفته شده را دارید؟

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا