معرفی بروکر آلپاری جهت انجام معاملات فارکس و باینری آپشن – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

آلپاری (Alpari) یکی از بروکرهای معتبر و پیشتاز دنیا در زمینه انجام معاملات فارکس و باینری آپشن است که دفتر مرکزی آن در جزیره موریس قرار دارد و در سال 2016 مجوز فعالیت از طرف بانک مرکزی فدراسیون روسیه دریافت نموده است. Alpari با برخورداری از تکنولوژی مدرن، کارمزد پایین معاملات و سال ها تجربه کاری عملکردی موفق در میان سرمایه گذاران و معامله گران در بازار های جهانی داشته است. شرکت آلپاری در سال 1998 تأسیس شد و در حال حاضر به شکلی پویا به توسعه خدمات خود ادامه می دهد. یکی از ویژگی های قابل توجه وب سایت Alpari برای کاربران ایرانی، پشتیبانی از زبان فارسی در وب سایت و سیستم پشتیبانی آن میباشد. در این مطلب به معرفی آلپاری، آموزش افتتاح حساب و آشنایی با قابلیت های آن در سه بخش مجزا خواهیم پرداخت:

انواع حساب آلپاری

راهنمای افتتاح حساب در آلپاری

روش های واریز و برداشت از حساب آلپاری

انواع حساب آلپاری

کاربران آلپاری می توانند از میان انواع حساب های نانو (Nano)، استاندارد (Standard)، ای سی ان (ECN) و پرو ای سی ان (Pro-ECN) که در جدول زیر مشخصات کامل آنها ذکر شده است، هر کدام را که می خواهند بنابر شرایط و نیازهای خود انتخاب نمایند:

Pro-ECNECNStandardNanoحساب های آلپاری
500 دلار300 دلار100 دلار1 دلارحداقل مبلغ واریزی
شناور از 1:10 تا 1:1000شناور از 1:10 تا 1:1000شناور از 1:10 تا 1:10001:500اهرم (Leverage)
0.010.010.010.01کمترین حجم معامله (لات)
شناور از 0 پیپشناور از 0.1 پیپشناور از 0.3 پیپثابت از 2 پیپنوع اسپرد
USD, EUR, GLDUSD, EUR, GLDUSD, EUR, GLDUSC (USD cents), EUC (EUR cents)نوع ارز حساب

راهنمای افتتاح حساب در آلپاری

در ابتدا لازم است با کلیک بر روی لینک زیر به وبسایت Alpari وارد شده و مطابق مراحل زیر در آن ثبت نام نمایید:

همچنین بخوانید |  لوریج

ثبت نام در Alpari

1- پس از ورود به صفحه اصلی وب سایت فارسی Alpari به پایین صفحه رفته و مطابق تصویر بر روی “افتتاح حساب” کلیک نمایید.

ثبت نام در آلپاری
ثبت نام در آلپاری

2- پس از آن به صفحه حاوی فرم ثبت نام (مطابق تصویر زیر) منتقل خواهید شد که باید فیلدهای موجود در آن را به دقت تکمیل نمایید و در انتها بر روی “ادامه ثبت نام” کلیک کنید. هنگام پر کردن فرم ثبت نام به موارد زیر دقت نمایید:

  • ارز حساب پایه را “دلار” انتخاب کنید.
  • نام و نام خانودگی را با حروف انگلیسی و مطابق با املای موجود در گذرنامه خود یادداشت کنید.
  • تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید.
  • در وارد نمودن شماره موبایل و آدرس ایمیل خود دقت نمایید؛ زیرا تأیید حساب شما توسط این دو پارامتر صورت می گیرد.
فرم ثبت نام در آلپاری
فرم ثبت نام در آلپاری

3- حال مطابق تصویر زیر به مرحله بعد وارد خواهید شد که باید یکی از روش های دریافت کد تاییدی را از میان آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه انتخاب کنید. همچنین در این مرحله می توانید کد معرف خود را نیز در فیلد مربوطه وارد کنید. در انتها بر روی “اتمام ثبت نام” کلیک کنید. ثبت نام شما تا این مرحله با موفقیت انجام شده است.

فعالسازی حساب کاربری
فعالسازی حساب کاربری

شما می توانید جهت شروع معاملات فارکس و واریز و برداشت از حساب، در بخش “کابین شخصی” خود اقدام به افتتاح “حساب تجاری” نمایید. بدین منظور مراحل زیر را گام به گام انجام دهید:

1- در منوی سمت چپ کابین شخصی در بخش “افتتاح حساب” گزینه فارکس، فلزات و CFD (یا) گزینه های باینری را جهت انجام معاملات باینری آپشن انتخاب نمایید.

افتتاح حساب تجاری در آلپاری
افتتاح حساب تجاری در آلپاری

2- سپس به صفحه “افتتاح حساب” و بخش “معاملات” منتقل خواهید شد. در این صفحه گزینه های متعددی وجود دارد که به بررسی هر یک خواهیم پرداخت. فرم باز شده را با دقت تکمیل کنید و در انتها روی دکمه “افتتاح حساب” کلیک کنید.

انتخاب نوع حساب آلپاری
انتخاب نوع حساب آلپاری

منظور از “معامله مستقل” انجام معاملات بصورت فردی میباشد. گزینه “مدیریت سرمایه” نیز به منظور افتتاح حساب PAMM قرار داده شده است که در مقاله ای جداگانه به معرفی آن پرداخته شده است.

همچنین بخوانید |  لوریج مناسب کدام است؟ لوریج بالا بهتر است یا پایین؟

منظور از نوع حساب “حقیقی” و “مجازی” افتتاح حساب واقعی و آزمایشی میباشد. با افتتاح حساب Demo (مجازی) در آلپاری می توانید به انجام معاملات آزمایشی مشغول شوید و حساب کاربری خود را به میزان دلخواه شارژ نمایید.

در بخش بعدی باید ارز پیش فرض خود برای حساب تجاری را انتخاب کنید. ارزهای موجود عبارتند از دلار آمریکا (USD)، یورو (EUR) و طلا (GLD).

وریفای کردن حساب آلپاری

جهت کار در بازار فارکس و برداشت و واریز وجه به بروکر آلپاری روسیه میبایست در ابتدا اقدام به احزار هویت و فعالسازی حساب کاربری خود نمایید. به همین جهت از بخش “حساب من” و سربرگ “ارسال مدارک” مطابق تصویر زیر مدارک درخواستی را برای پشتیبانی Alpari آپلود نمایید. مدارک ارسالی شامل مدرک احراز هویت و مدرک احراز محل سکونت میباشد.

بخش ارسال مدارک جهت احراز هویت
بخش ارسال مدارک جهت احراز هویت

روش های واریز و برداشت از حساب آلپاری

بروکر آلپاری جهت واریز وجه و کار در فارکس، امکان پرداخت با کارت های اعتباری همچون ویزا کارت (Visa Card) و مستر کارت (Master Card) را فراهم نموده است. واریز از این طریق شامل 2.5 درصد کارمزد خواهد بود و در مدت زمان چند ساعت در حساب کاربری شما شارژ خواهد شد. جهت شارژ حساب کاربری در آلپاری امکان پرداخت با ارزهای الکترونیکی نیز برای کاربران ایرانی وجود دارد؛ از این رو شما می توانید از طریق خرید وب مانی یا پرداخت با اسکریل اقدام به افزایش موجودی خود نمایید. در این روش مبلغ ارسالی بلافاصله در حساب کاربری شما شارژ خواهد شد.

در تماس با پشتیبانی فارسی بروکر آلپاری متوجه شدیم که روش های دیگری نیز برای شارژ حساب آلپاری وجود دارد. شما می توانید با هماهنگی Alpari اقدام به واریز ریالی وجه موردنظر و شارژ حساب تجاری خود نمایید. همچنین امکان پرداخت با بیت کوین نیز در این بروکر معتبر وجود دارد.

روش های شارژ حساب آلپاری
روش های شارژ حساب آلپاری

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا